Toon posts:

Samsung 245T verticale knipperende strepen op blauwe achterg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb sinds 1 maand een nieuwe Samsung 245T, sinds deze week begint de monitor na ongeveer een half uur gebruik te knipperen. Met name op een geheel blauwe achtergrond (getest met UDPixel) is te zien dat er allemaal verticale lijnen strepen beginnen te knipperen.

zie foto hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://i115.photobucket.com/albums/n312/rfokkens/DSC00219-1.jpg

wat zou er aan de hand kunnen zijn en wat zou ik kunnen doen om het op te lossen? Kan natuurlijk altijd gebruik maken van de garantie, maar hoop dat jullie een idee hebben. Alvast bedankt!

gr
Ronald

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:22
Andere kabel proberen.
Andere ingang proberen.
Andere videokaart proberen.

Heb je zelf al iets ondernomen? Testen, Google, etc?

Welkom op GoT :w

[ Voor 17% gewijzigd door AlexV op 04-07-2009 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
AlexV schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:14:
Andere kabel proberen.
Andere ingang proberen.
Andere videokaart proberen.

Heb je zelf al iets ondernomen? Testen, Google, etc?

Welkom op GoT :w
Wat wel helpt is de aan/uit knop indrukken aan de achterzijde. Dan werkt het weer tijdelijk goed, voor een haf uur ongeveer. Kabel is een DVI, heb deze ook al vervangen zonder resultaat en google is ook al doorgekeken.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:20:
[...]

Wat wel helpt is de aan/uit knop indrukken aan de achterzijde. Dan werkt het weer tijdelijk goed, voor een haf uur ongeveer. Kabel is een DVI, heb deze ook al vervangen zonder resultaat en google is ook al doorgekeken.
Ok, zet dit de volgende keer dan aub in je startpost, ik heb natuurlijk geen glazen bol ;) .

Verder kan je nog een andere videokaart proberen, en kijk of je videokaart niet te warm wordt, probeer ook eens een andere ingang (VGA) van de monitor, en post je specs eens.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-05 19:47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:20:
[...]

Heb je het over een knop aan de achterzijde van het scherm of van je pc?

Verwijderd

Topicstarter
Moning2 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:53:
[...]

Heb je het over een knop aan de achterzijde van het scherm of van je pc?
Ik bedoel de knop achter de monitor.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-05 19:47
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:06:
[...]

Ik bedoel de knop achter de monitor.
Uit en direct weer aan en dan werkt het altijd voor een half uur goed? Of laat je de monitor eerst afkoelen?
Heb je het met alle resoluties?
Probeer ook eens een andere input zoals AlexV al zei.

Het begint wel te lijken op een defecte monitor, maar wie weet.. ;)

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-05 21:19
Begint te lijken op een inverter die dood aant gaan is, laat me raden als je een tik aan de zeikant of boven kant geeft doet hij het wel weer ? :)
Pagina: 1