Take It Now prijzen van enkele euros ipv 1000,-

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Ik was toevallig voor mijn moeder aan het kijken op koopinfo.nl en zag daar telkens dat 'alle' tv's maar enkele euro's kosten ipv 900 tot 1400 euro. Telkens bleek dit de webshop Take It Now te zijn. Zou een foutje kunnen zijn maar eenmaal op de website is het ook niet zo dat 1,10 euro eigenlijk 1100,- euro is maar een heel andere prijs dus *knip* - nergens vor nodigi

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/292kwuu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/30sj90i.jpg

Het maakt zoeken iig erg iritant omdat je nu niet lekker op prijs kunt sorteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 16:30 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Het zal wel een . en , conversie probleem zijn :P

1100 wordt weleens geschreven als 1.100 in Nederland, wat door de meeste stukken software omgezet wordt naar 1,1

Gewoon een kleine fout bij het importeren dus ;)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:44
Wolfboy schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:56:

1100 wordt weleens geschreven als 1.100 in Nederland, wat door de meeste stukken software omgezet wordt naar 1,1

roy-t schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:54:
Zou een foutje kunnen zijn maar eenmaal op de website is het ook niet zo dat 1,10 euro eigenlijk 1100,- euro is maar een heel andere prijs dus ik vermoed fraude om lekker hoog te komen
Dat lezen ook altijd, lastig lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Moning2 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:57:
[...]

[...]

Dat lezen ook altijd, lastig lastig
Onderzoek doen, nog lastiger blijkbaar. Kijk maar eens naar de desbetreffende producten. Mijn verklaring gaat in ieder geval voor de eerste 3 gewoon op.

Voor je dus een ongefundeerde opmerking maakt, eerst controleren of je opmerking wel terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wolfboy schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:56:

Nou, we hebben ondersteuning voor diverse floating point formaten. Zowel 1.100,00 als 1,100.00 worden uiteindelijk 1100. De enige die we niet zeker kunnen weten is wat 1,100 betekent... In ons geval zien we die (en 1.100 ook) als 1,1.

Maar dat is allemaal niet relevant, in de feed die we van Take It Now krijgen staat gewoon 1.10 bij de Sony KDL40E5500 en bij de WE5W staat ook echt 1.17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even de topictitel aangepast... Wat is dat toch dat mensen gelijk aan strafbare feiten denken, terwijl dit soort zaken juist slecht zijn voor de winkel en dus gewoon een foutje zal zijn... Ook even een mailtje naar de winkel gedaan of ze dit willen oplossen in de feed.

Thanks voor de melding.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

ACM schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:22:
[...]

Nou, we hebben ondersteuning voor diverse floating point formaten. Zowel 1.100,00 als 1,100.00 worden uiteindelijk 1100. De enige die we niet zeker kunnen weten is wat 1,100 betekent... In ons geval zien we die (en 1.100 ook) als 1,1.

Maar dat is allemaal niet relevant, in de feed die we van Take It Now krijgen staat gewoon 1.10 bij de Sony KDL40E5500 en bij de WE5W staat ook echt 1.17.
Uiteraard, ik claim dan ook niet dat het probleem aan jullie kant zit ;)

Waarschijnlijk heeft Take It Now gewoon de feed aangepast en daarbij een dergelijke fout gemaakt.

Wat betreft de strafbare feiten, ze zullen er vast veel aan hebben dat ze voor een paar duizend doorklikken naar de site moeten betalen waar ze (bijna) geen verkopen uit halen ;)
Zoiets is inderdaad alleen maar zeer vervelend voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Als het goed is moet het nu zo'n beetje voorbij zijn, er zat een foutje in de prijsfeed. En die fout is er volgens mij nu uit :)

Wel super dat het gemeld is trouwens!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerbug
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-07 13:03
't is weer om zeep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En inmiddels ook weer gefixt :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
en heeft de databasebeheerder van Take it Now strafwerk gekregen?

1000 x schrijven "ik zal de tweakers pricewatch niet meer verzieken!"

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Quacka schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:36:
[...]

en heeft de databasebeheerder van Take it Now strafwerk gekregen?

1000 x schrijven "ik zal de tweakers pricewatch niet meer verzieken!"
Er zit een partij tussen die de feed zou moeten optimaliseren, is ze niet echt gelukt ;)
Inmiddels zou het niet meer mogen voorkomen overigens, maar mocht dit toch het geval zijn... Dan weten jullie ons te vinden. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Floor-is op 10-07-2009 18:51 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy!
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-02-2023
Het lijkt erop dat bovengenoemd probleem opnieuw de kop opsteekt.

Als ik zoek in de rubriek Printers&Scanners, en sorteer op prijs, staat er een pagina vol producten met een prijs van enkele euro's - alleen bij Take it Now. Ook bij andere rubrieken komt dit voor, bijv. Monitoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zojuist de laptops te bekijken.
Ook hier zijn er honderden prijzen van enkele euro's terwijl het op de site veel meer is.
Afgerond klopt het meestal wel.
2,3 = 2295 euro o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie diverse prijzen van deze shop die niet kunnen kloppen.

Blijkbaar een hardnekkig foutje? :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
En wederom ziet het er nu weer goed uit. We zullen de heren er van op de hoogte brengen en hopen dat ze een structurele oplossing weten te vinden.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

En het is weer zover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijsloos gezet om de bruikbaarheid van de PW te beschermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
in hoeverre heeft deze shop zelf invloed op de in de pricewatch vermelde prijzen?.....Daar ga je natuurlijk meteen aan denken :$

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

kendo schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:55:
in hoeverre heeft deze shop zelf invloed op de in de pricewatch vermelde prijzen?.....Daar ga je natuurlijk meteen aan denken :$
Euh? Elke shop heeft daar rechtstreeks invloed op. Hoe moeten wij anders die prijzen bij ze vandaan toveren? Je denkt toch niet dat we 250.000+ prijzen vier keer per dag met de hand overtypen he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kendo schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:55:
En daar ga je aan denken... Omdat... Ze er zelf ook last van hebben en inkomsten mislopen omdat mensen pissed off weer de site verlaten of ze een naar gevoel bij de winkel hebben omdat wat ze zochten in de PW niet meer lekker gaat? Sterker nog, het kost ze extra geld omdat ze waarschijnlijk een hoop extra nieuwsgierige kliks krijgen die betaald moeten worden.

Ik kan werkelijk niet begrijpen wat er bij mensen die denken dat winkels dit bewust doen en er werkelijk baat bij hebben dat te doen in het hoofd afspeelt, maar het lijkt erop dat voor sommigen alles wat even scheefgaat een conspiracy is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2009 12:00 ]

Pagina: 1