Ik ben op zoek naar waterbestendige Luidsprekers die aan de gevel worden gemonteerd en dus van het opbouwtype zijn.
Nu ben ik hier in belgië al naar verschillende winkels geweest om waterbestendige Luidsprekers te bekijken/beluisteren. Maar deze zijn dus nergens in de winkels te vinden en moeten dus speciaal voor de klant besteld worden.
Wat zijn nu mijn verwachtingen bij deze waterbestendige Luidsprekers:
•Dat ze een warme en diepe klank geven, dus geen blik-geluid zoals mini-computerluidsprekers.
•Dat ze na enkele winters er nog steeds mooi blijven uitzien.
•Ze probleemloos werken op de Onkyo TX-SR875.
•Liefst zo compact mogelijk om toch nog wat discreet te blijven in de achtertuin.
•Loeihard moeten ze niet kunnen spelen, want ik wil geen problemen met de buren hebben.
Maar ze eens eventjes wat luider zetten mag wel kunnen.
Enkele waterbestendige Luidsprekers die ik op het internet al vond zijn de volgende:
Bose
Klipsch
Wit merk
Artsound
Infinity
Magnat
Zijn er hier mensen, die al ervaring hebben met enkele van deze of andere waterbestendige Luidsprekers
Welke passen het beste bij mijn verwachtingen
Nu ben ik hier in belgië al naar verschillende winkels geweest om waterbestendige Luidsprekers te bekijken/beluisteren. Maar deze zijn dus nergens in de winkels te vinden en moeten dus speciaal voor de klant besteld worden.
Wat zijn nu mijn verwachtingen bij deze waterbestendige Luidsprekers:
•Dat ze een warme en diepe klank geven, dus geen blik-geluid zoals mini-computerluidsprekers.
•Dat ze na enkele winters er nog steeds mooi blijven uitzien.
•Ze probleemloos werken op de Onkyo TX-SR875.
•Liefst zo compact mogelijk om toch nog wat discreet te blijven in de achtertuin.
•Loeihard moeten ze niet kunnen spelen, want ik wil geen problemen met de buren hebben.
Maar ze eens eventjes wat luider zetten mag wel kunnen.
Enkele waterbestendige Luidsprekers die ik op het internet al vond zijn de volgende:
Bose
Klipsch
Wit merk
Artsound
Infinity
Magnat
Zijn er hier mensen, die al ervaring hebben met enkele van deze of andere waterbestendige Luidsprekers
Welke passen het beste bij mijn verwachtingen