Toon posts:

windows operation system

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek wegens overschakelen naar nieuwe pc een windows vista, liefst eentje dat tot 8GB aankan, wie kan mij helpen?
bedankt alvast hoor.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 23:06
Ik weet niet precies wat je bedoelt, een nieuwe PC of een nieuwe retail/OEM versie van Vista?

In geval van PC, is onderstaande de moeite om eens door te kijken:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2009

Als je Vista wilt kopen en je wil gebruik maken van 8 GB geheugen, dan moet je een 64 bit editie hebben. 32 bit kan maar tot 3 GB aan.
pricewatch: Microsoft Windows Vista Home Premium 64-bit + Windows 7 form zou bijvoorbeeld wat kunnen zijn, je kan ook Ultimate nemen, dan heb je nog wat extra features.

En je zit in het verkeerde forum. :)

[ Voor 22% gewijzigd door eX0duS op 04-07-2009 09:30 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-01 16:35
Praktisch iedere computerwinkel kan je daaraan helpen.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
mijn excuus. ik weet dat de pc boer dat heeft, maar ik had eerder gedacht aan iemand die een OS zou verkopen.
welke rubriek moet ik dan zijn?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welkom op GoT, H_soft_digger :)

Voor tweedehands aanbod en vraag hebben we hier op Tweakers.net het onderdeel Vraag en Aanbod. Het is daar echter niet toegestaan om software te verhandelen, dus ik vrees dat je elders zult moeten zoeken. Enkel OEM licenties mogen via V&A verhandeld worden samen met de hardware waar ze bij horen.

Meer info over V&A vind je hier: reviews: Tweakers.net FAQ

Het forum is niet bedoeld voor het verhandelen van wat dan ook, dus dit topic gaat op slot. Wellicht dat er elders op het internet wel websites zijn die het verhandelen van Windows licenties/CD's toestaan, maar dan zou ik je willen vragen om daar zelf eens naar op zoek te gaan :)

En een tip voor een eventuele volgende keer dat je een topic hier op GoT opent: leg wat duidelijker uit wat je precies van plan bent of nodig hebt en wat je zelf al geprobeerd en uitgezocht hebt, want je zag nu zelf al dat mensen je zo niet begrijpen en daardoor ook niet kunnen helpen.
Tips voor een goede manier van posten hier op het forum vind je hier: Het algemeen beleid

[ Voor 29% gewijzigd door Orion84 op 04-07-2009 10:19 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.