Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50
Weet niet of dit al eerder gevraagd is.. Als ik een avatar toevoeg of verwijderd en ik ram op enter, kom ik op de forum index pagina en niet op mijn profiel pagina. Kan je het zo maken dat je weer terug gaat naar je profiel pagina?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je springt terug naar de pagina waar je het laatste was, dus als je op je profielpagina was toen je naar je instellingen/voorkeuren ging zal je daar ook weer naar toe terugkeren.

Doe je vanuit je url-balk naar je instellingen/voorkeuren gaan dan spring je terug naar de forum index overzichtspagina.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50
Wiethoofd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 08:28:
Je springt terug naar de pagina waar je het laatste was, dus als je op je profielpagina was toen je naar je instellingen/voorkeuren ging zal je daar ook weer naar toe terugkeren.

Doe je vanuit je url-balk naar je instellingen/voorkeuren gaan dan spring je terug naar de forum index overzichtspagina.
OK, ik sta gewoon op tweakers.net hoofdpagina en dan ga ik naar Forum > MyReact > Profiel wijzigen (ik hoover met m'n muis, klik niet) en dan avatar toevoegen of verwijderen, sprignt ie altijd naar de forum index pagina.

EDIT: Aha, ik snap je nu. Je gaat idd terug naar de pagina waar je het laatst was, die hele balk van MyReact lijkt dus los van de pagina waar je zit. Ik moet dus even extra op Profiel bekijken klikken voordat ik naar wijzigen ga, als ik daar weer terug wil komen.

Duidelijk, bedankt!

[ Voor 18% gewijzigd door chim0 op 04-07-2009 08:40 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ok :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.