[PC/Mac] There's a zombie on your lawn! (Plants vs Zombies)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:35

Plants vs Zombies

PopCap (bekend van timewasters als Zuma en Bejeweled) heeft een nieuw spel: Plants vs Zombies! Het is een soort tower-defense/time management-achtig spel, wat zich vooral onderscheid van de concurrentie door de sublieme uitvoering.

Plants vs Zombies combineert toegankelijke gameplay met humor zoals bijvoorbeeld ook Portal had, en is behoorlijk verslavend. Het is erg lastig om maar één leveltje te spelen. :p Wie speelt het ook?

Trailers

Enkele Reviews
EuroGamer:
Plants vs. Zombies is a masterful combination of serious strategy and cartoonish delights [..] The result is as fresh and accessible as Super Mario, and as refined and considered as Left 4 Dead.
[..] 9/10
Wired:
Simple, addictive gameplay; huge cast of diverse characters; simplistic yet cleverly stylized graphics
[..] 9/10
Plants vs. Zombies
Everything about Plants vs. Zombies is high-quality, start to finish; the music is excellent, the art is charming and adorable, and the game's sense of humor will really have you grinning. [..] Plants vs. Zombies is fun in concentrated form, an intense dose of giggle-inducing entertainment beamed directly to your brain.
1UP:
Despite its initial approachability, PvZ gets surprisingly challenging toward the end of the game; the zombie types evolve much stronger defenses or gain special attributes that can bypass certain plants all-together. [..] It strikes a great balance between ease-of-use and in-depth gameplay.
A- (excellent)
IGN:
[Plants vs. Zombies] is really fantastic and stands right up there with PopCap's other hits like Peggle and Bejewelled. [..] If you've never played a tower defense game before, this is the one you should try.[..] 9.0/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel een tijd geleden veel gespeeld. Nu niet echt meer. Ik heb alles wat er te kopen is. Ik heb ook de zilveren bokaal. Alle extra levels en speelmodi. Enkel nog een of 2 op hard en dan ook goud. Maar ik ben het een beetje beu. Vooral dat planten water geven daar word je simpel van. Zeker als je én je tuinhuisje, én je bos, én aquarium, én je wijsheidsboom hebt staan.

Wel leuke humor zit er in. Lees vooral de almanac goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 02:45:
Vooral dat planten water geven daar word je simpel van. Zeker als je én je tuinhuisje, én je bos, én aquarium, én je wijsheidsboom hebt staan.
Haha, ja inderdaad, zeker als je de hele kas vol hebt staan. Gelukkig is dat een optioneel onderdeel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het tikt wel dik aan. Alleen moet je dan dat een tijd aan laten staan om te laten renderen. Fullscreen. Als het nou in een venster kon lopen kon ik ondertussen nog wat nuttigs met mijn tijd doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Huh? Je kunt gewoon op Alt-Enter rammen (of fullscreen uitvinken in de config) en in tegenstelling tot de normale levels gaat in de Zen Garden het spel niet op pauze als het venster focus verliest.

Het enige probleem is dat je slak na verloop van tijd in slaap valt, dus je moet 'm af en toe aanklikken.

(Overigens heb ik niet het idee dat je het geld heel erg hard nodig hebt, dus echt noodzakelijk is 't allemaal niet, al kan ik me voorstellen dat de obsessief-compulsieve speler per se álles moet hebben. :P)

[ Voor 25% gewijzigd door Soultaker op 05-07-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, een leuk spelletje inderdaad, en leuke humor :)
Heb het zelf nog niet heel veel gespeeld. Leuk ook de Michael Jackson zombie :P

Brainzzz 8)

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 05-07-2009 16:24 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Michael Jackson :?
Any resemblance between Dancing Zombie and persons living or dead is purely coincidental.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De Dans-zombie dan :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel eens uit het spel ge-tabbed en dan stopte de zen garden wel degelijk :?
Uit fullscreen zetten gewoonweg niet aan gedacht :X

Dat geld heb je trouwens wel hard nodig. Ga maar eens het spel voor de 2e keer uitspelen. Dan zijn er 3 slots voor je gevuld door die gekke buurman. Je hebt dan maar weinig slots over om zelf in te vullen. 2 extra slots kost je 110.000 oid.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Hmm, ik ben bezig met de tweede run met acht slots. ;) Tot nu toe gaat dat prima; soms moet je een beetje creatief zijn maar die uitdaging is wel leuk. De negende slot kost $20.000 en de tiende $80.000, maar als je tien slots gebruikt wordt het bijna net zo makkelijk als de eerste run.

Ik zag dat op YouTube mensen ook trucjes hadden verzonnen zoals in The Last Stand het level vol met Marigolds bouwen en dan de Gold Magnet gebruiken om een paar duizend dollar binnen te halen in dat level (en daarna natuurlijk doodgaan, maar het geld hou je dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iozay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Hehe heb ik ook gespeeld :-) Geniaal spel! Vooral met die briefjes hehe :p wat er op staat. Stomweg Geniaal!

Heeft iemand wel is de help gelezen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is echt super, laat maar weer eens zien dat sfeer/gameplay boven graphics gaan.
En de help is ook wel geniaal :P

Brainssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het wel een beu eigenlijk. Nu Professor Heinz Wolffs Gravity. Ook irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:05
Speel het nu ook een tijdje en ik vind het erg vermakelijk voor tussendoor en voor onderweg :) Ben nog niet zo heel ver maar tot nu toe vind ik het een erg leuk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-10 02:53
Zojuist de ZomBoss verslagen. Hilarisch spelletje.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:03
Toevallig zag ik dat Plants vs. Zombies op dit moment iets meer dan 8 euro kost bij TheHut.com (het spel kost in de aanbieding 6,93 en er komt nog 1,15 aan verzendkosten bij): http://www.thehut.com/gam...-vs-zombies/10059885.html!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:11

Jazzper

BB4E^Guerilla

omg er is gewoon een topic!

het spel is momenteel een hype als iPhone app en ik ben totally hooked. En niet alleen ik: mijn iphone is al de hele avond in het bezit van vriendinlief...
en nu al echtelijke ruzie over te volgen tactieken haha

ben zelf nog in adventure modus bij 4-9 ofzo
eeuwig tekort aan slots.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Vorig jaar tijdens speelde ik dit 'veel'!
Erg leuk spel, niet al te moeilijk en ook niet heel erg lang maar zeker de moeite waard :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:12
sinds gisteren de trail op mijn pc staan en ik heb zelfs een avondje MW2 aan de kant geschoven om dit spel te spelen :9

Dikke schik hiermee. Mogen ze van mij ook wel op wii-ware uit brengen. Lekker relaxed op de bank zitten met je wii-mote en dan deze game spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
PopCap heeft, op verzoek van de beheerders van het nalatenschap van Michael Jackson, besloten om de dansende zombie in Plants vs. Zombies te vervangen. De zombie was een evenbeeld van Jackson in de outfit uit de videoclip ‘Thriller’.
“Na het ontvangen van het bezwaar heeft PopCap de beslissing genomen om de originele ‘dansende zombie’ in de nabije toekomst op alle platformen te vervangen met een andere ‘dansende zombie’. De uitloop- en vervangingsproces is al in gang gezet”, aldus PopCap.

http://www.telegraaf.nl/d..._uit_game__.html?sn=games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 09:02
Was hier nog geen topic van? Weird. :)

Gaaf spel, ik speel hem op mn iPhone. Op de pc/mac nooit gespeeld.
Paar dagen geleden was er een update met 12 nieuwe achievements en dat Michael Jackson eruit is gehaald.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik zie het in dit topic nergens staan, maar vanaf September dus ook op de Xbox Live Arcade. Die kon sowieso wel (weer) een goede tower defense game gebruiken.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-04 10:51
Leuk dat er een iPhone versie is, komt deze nog naar android?
Die briefjes tussendoor, fantastisch. Ook de almanak heeft leuke beschrijvingen!

Putting the laughter in manslaughter GTA5 PC Ch0caholic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
Voor het nageslacht:

Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/3036/mija.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Wat is eigenlijk het nut van de garden/aquarium, behalve dat de plantjes af en toe muntjes geven? Ik verkoop ze zodra ze 5000 opleveren en heb zo de meeste extra's al binnen, of mis ik nu iets. die tree of wisdom nog niet gekocht, past die in je gewone tuin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:04
Had nog niet van het spel gehoord maar lijkt ontzettend leuk.
Ga het zeker even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:27
Kijk eens wat ik van mijn vriendin heb gekregen: O+
http://www.jkzr.nl/cool/awesome-plants-vs-zombies-cake/

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
Awesome! :Y) Behoorlijk gedetailleerd uitgevoerd. Die conehead zombie maakt geen schijn van kans zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super game.

Alleen jammer dat als 2de keer de missie gaat spelen dat die veelste makkelijk is wanneer je goed gebruik maakt van de knoflook of de bevries bom.
Alleen imitator kaart, kan maar niet achterkomen hoe deze kaart werkt, wat de nut er van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 09:02
@jc ken, met de imitator kaart, kun je bijvoorbeeld 2x een zonnebloem in balk doen, zodat je vaker zonnebloemen kan neerzetten, want als die ene aan t recharge-en is dan kun je die andere neerzetten.

Ik heb zelf m niet echt nodig gehad, ik kon de slot beter gebruiken voor iets nieuws.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
De imitators kun je gebruiken voor alle planten die te langzaam groeien maar waar je er snel achter elkaar een paar van nodig hebt. Je kunt bijvoorbeeld naast de gewone Jalapeno ook z'n imitator goed gebruiken in de mini game Bobsled Bonanza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Haha net even via een truukje ervoor gezorgd dat m'n Zen garden vol staat met plantjes. Nu kan ik zeker $ 30.000 per uur oogsten, even m'n slakje wat chocola geven :P

Normaal moet je een dag wachten voordat je je plantjes groot zijn en je weer drie nieuwe kunt kopen. Gewoon even de systeemtijd aanpassen en hopla :)

[ Voor 3% gewijzigd door Digital-DNA op 28-10-2010 19:53 ]

www.nintendocasemods.com

• PiP0
Jammer dat de Zen garden (nog) niet beschikbaar is op de iPad. Ook de MJ-wannabelookalike danszombie is nu helemaal aangepast. Maar het blijft een verslavend spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:02
Ik vind het jammer dat die danszombie is aangepast, ik vond het stiekem wel een mooie tribute aan MJ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-10 22:28
Oef sinds kort heb ik deze gekocht voor op mijn Iphone en wat een hilarische game! Ik was altijd tegen gamen op een Iphone, omdat ik al een PSP had. Maar na Cut The Rope heb ik deze aangeschaft en ik vermaak me kostelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y tuurlijk is dat gedaan,alleen vemeldt men het niet want dan kost het de makers weer geld.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiP0
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:47:
[...]

:Y tuurlijk is dat gedaan,alleen vemeldt men het niet want dan kost het de makers weer geld.. :Y
Ik denk eerder dat het wat luguber is nu de echte onder de grond ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
PiP0 schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:35:
[...]

Ik denk eerder dat het wat luguber is nu de echte onder de grond ligt...
ik denk dat het toch echt om rechten gaat... Hij ligt al zon 1,5 jaar onder de grond en inmiddels komen er her en der games uit van MJ. (dansgames etc.)

Denk dus dat ze het niet zo prettig vinden als er ergens in een vrij populaire arcade/handheld game een zombie rondloopt die op Michael Jackson lijkt....

Overigens een geweldig verslavende game! Ik speel hem op mijn iphone en heb hem laatst gekocht in de sale voor 79 cent... wat een fun voor 80 cent :+

[ Voor 18% gewijzigd door KingKoning op 13-12-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hij is ook bij Steam in de aanbieding voor 4 euro. Ik ben benieuwd, het lijkt wel een beetje op die flash-defender games :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

in de 1.5 update staat er iets over een hidden note van de zombies, in welke level of zo kan je die krijgen?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:03
Voor de mensen die Plants vs. Zombies ook eens zonder computer willen spelen komt er binnenkort een bordspel uit (zie Kotaku).

Afbeeldingslocatie: http://moebiusdream.net/globaldatafest/got_plantsvszombies_boardgame.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Eindelijk heb ik alles 100% :D

geen leven ;(
Pagina: 1