MacBook Pro toetsenbord verlichting werkt niet ?

Pagina: 1
Acties:

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:29

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Hoi,

De camera en toetsenbord verlichting van me MacBook pro nu net iets meer dan een week oud doen het niet meer sinds vanavond. gister werkte het nog.

Systeemvoorkeuren --> Toetsenbord en muis --> verlichting toetsenbord bij weinig licht.
Vinkje staat aan

Alvast thanks for the tips ;)

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Verwijderd

Sensor kapot? Houd je vinger eens op de sensor en kijk of het licht aangaat.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Maak 't donker om je heen en druk op de knop voor 'tobo aan', bij mij is dat f10.

[ Voor 32% gewijzigd door CyBeR op 04-07-2009 00:48 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-12 21:55
Niet toevallig met het tooltje Lab Tick zitten spelen?
Staat je verlichting überhaupt wel aan? Als je herhaaldelijk op F5 hebt gedrukt, ookal is het licht en brandt de verlichting niet, heb je wellicht de helderheid van de verlichting naar 0% gebracht?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je nog garantie hebt: terug mee naar de winkel en laten vervangen. Buiten de garantie is het een kwestie van laptop openslopen, toetsenbord er in zijn geheel uithalen, schoonmaken en de notebook in elkaar bouwen. Dat heeft hier geholpen :P

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
reeds geprobeerd in het donker. Als ik op de F5 en F6 druk dan krijg ik ook op me scherm te zien dat hij vol uit staat en dat ik hem kan dimmen. MBP is net een week oud.

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 14:20
Superdaantje schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 01:22:
reeds geprobeerd in het donker. Als ik op de F5 en F6 druk dan krijg ik ook op me scherm te zien dat hij vol uit staat en dat ik hem kan dimmen. MBP is net een week oud.
Lijkt me duidelijk: terug dat ding.

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
4nGeLuS schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 01:33:
[...]

Lijkt me duidelijk: terug dat ding.
Herinstall van het OS werkt niet. Reset macbook fn, alt, schift power. ook geen optie. Sensor werkt wel, aangezien het beelscherm wel hierop reageerd ;)

Gebeld met Apple en verzocht om van de week terug te bellen als de second line er is ;)

afwachten wat de second line aan geeft.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-12 21:55
Waarom werkt een herinstall van je OS niet? Je moet wel de bijgeleverde DVD van OSX gebruiken he. De retail of developers DVD is te 'oud' in vergelijking met je huidige installatie (10.5.6) dus dan blijft hij rebooten.

Probeer je PRAM eens te resetten? Macbook uit, Command, Option, P en R indrukken en Macbook weer aanzetten. Toetsen vasthouden totdat het scherm weer zwart wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door internetinfo op 04-07-2009 17:55 . Reden: tag fix ]

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
internetinfo schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:55:
Waarom werkt een herinstall van je OS niet? Je moet wel de bijgeleverde DVD van OSX gebruiken he. De retail of developers DVD is te 'oud' in vergelijking met je huidige installatie (10.5.6) dus dan blijft hij rebooten.

Probeer je PRAM eens te resetten? Macbook uit, Command, Option, P en R indrukken en Macbook weer aanzetten. Toetsen vasthouden totdat het scherm weer zwart wordt.
Os reinstall werkt niet om het probleem op te lossen.

En pram reset werkt anders bij de niewe MBP zie eerdere post.

Mag wat mij betreft een slotje op, aangezien ik alle handelingen die ik kon doen volgens de 1ste lijns medewerker heb gedaan. En vanaf maandag zijn de 2de lijns weer aanwezig om wat door te nemen en dat is nu alleen nog afwachten wat daar uit komt ;)

Slotje dus :D

[ Voor 16% gewijzigd door Daan_ op 04-07-2009 18:44 ]

Pagina: 1