Toon posts:

Al weer een hdd vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He ik heb nu 3 schijven in gedachte kunnen jullie me helpen om een goeie keuze te maken, misschien aan de hand van ervaringen

Dit zijn mijn keuzes:

Maxtor 40GB (DMax 40 Plus, 7200rpm, 2MB)
IBM 45GB (DTLA-307045, 7200rpm, 2MB)
Western Digital 40GB (7200rpm)

Alvast bedankt voor de reacties.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
NEE, niemand kan deze keuze voor je maken dat moet je toch zelf doen. De laatste weken zijn er veel tweakers geweest die ook hebben moeten kiezen tussen deze twee harddisken.

Het feit is namelijk dat de menigen tussen deze harddisken verdeeld is, en deels ook afhangt van persoonlijke meningen.

Kijk dus aub even bij search!

Denk anders dat dit op niets uitdraaid, de een is voorstander van IBM de ander Maxtor...

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik wist niet dat je kwaad werd

Verwijderd

Gooi die WD maar gelijk in de prullebak!
(Die hielden er bij mij altijd binnen 1 - 1,5 jaar mee op)
Maxtor en IBM zijn beide heel goede disken.
Zelf heb ik nu 4 Maxtor's van 40GB er in zitten en ben daar zeer tevreden over.
Ik heb toevallig wel een IBM-disk (9,5GB) er 3 weken geleden uitgegooid ivm heeeeel veeeel herrie en veel disk-errors. (was 2 jaar oud)
Daarbij moet ik wel zeggen dat mijn systeem 7*24uur aan staat en dan gaan je disken gewoon wel iets eerder defect... (maakt dan tenslotte ook veel meer draai-uren)
Ik ben zo'n 4 jaar geleden overgestapt naar Maxtor en heb er nog steeds geen spijt van.

Verwijderd

Ik zelf koop binnen kort ook een nieuwe hardeschijf. Hier staat een testje op en duidelijk de verschillen tussen de meest verkochte hardeschijfen.
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=120

Ik ga voor de IBM

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 12:29

ReseTTim

Chocolate addicted

ik ga voor IBM,

zijn er stil, sekers als je slaapt lijkt net alsof het regent gewoon heeel stil :P:9.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 17:41 schreef ReseTTim het volgende:
ik ga voor IBM,

zijn er stil, sekers als je slaapt lijkt net alsof het regent gewoon heeel stil :P:9.
De nieuwe serie DTLA is ook nog eens veel stiller dan die DJNA van 1,5 jaar geleden.
(DJNA 25GB, 5400rpm is nl. een herrieschopper)

Heb ook goede ervaringen met IBM hdd's. Nog geen gare schijven gehad, ondanks dat m'n compu al ruim 2 jaar 24/7 draait.

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

IBM klaar uit

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 maart 2001 17:32 schreef Shabby het volgende:
Ik zelf koop binnen kort ook een nieuwe hardeschijf. Hier staat een testje op en duidelijk de verschillen tussen de meest verkochte hardeschijfen.
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=120

Thanx hier heb ik wat an

de rest ook bedankt voor de reacties

Ik ga voor de IBM
Pagina: 1