Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DS] oplader zit vast in de DS..

Pagina: 1
Acties:

• Ronnynl93
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2021
hallo

ik heb sinds 3 dagen een DS. toen ik hem voor het eerst ging opladen, zat mijn oplader vast in de ds:|
is er iemand die weet hoe je dit op kan lossen?

Alvast Bedankt

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 14:04

Step

step@tweakers.net#

Voorzichtig eruit halen?

Maar verder weet niemand hoe en waarmee ie vast zit, dus kunnen maar weinig mensen je iets adviseren, wellicht met een foto? :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:32
Ronnynl93 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:20:
hallo

ik heb sinds 3 dagen een DS. toen ik hem voor het eerst ging opladen, zat mijn oplader vast in de ds:|
is er iemand die weet hoe je dit op kan lossen?

Alvast Bedankt
Plaats eens een foto van hoe hij precies vast zit. Ik denk nl. dat het enkel kan als je hem verkeerd om hebt aangesloten. Als dat niet zo is, terug naar de winkel

• Ronnynl93
hij zit er gewoon normaal in, hem voorzicht eruit trekken lukt niet, wat ik ook probeer ik krijg hem er niet uit.. ik kan hem wel heen en weer bewegenhier 2 foto'sho hij er in zit :
http://img188.imageshack.us/img188/6914/p030709215001.jpg
http://img14.imageshack.us/img14/5425/p030709215103.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 03-07-2009 22:58 . Reden: linkjes gemaakt van veel te grote foto's ]

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:11
Die stekkers klikken toch niet vast? Volgens mij is het een gevalletje "Jaaaaa.. meneer.."
Oftewel, ietwat harder durven trekken of als deze wel vastklikt, de stekker aan beide zijden even stevig induwen.
Heb zo'n ding even niet bij de hand dus kan het niet voor je checken ;)

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Na een korte zoektocht op Google blijkt dat er meerdere mensen (1,2,3) last van dit fenomeen hebben. Er zijn ook mensen die hem om deze reden terug gebracht hebben. Blijkbaar zit er een pinnetje vast waardoor die er niet op een "natuurlijke" manier eruit wilt.

Probeer hem van links naar rechts te wrikken met de DS horizontaal en dan met een beetje kracht los trekken. Lukt dit niet, probeer het dan met naar boven en beneden wrikken en dan trekken. Anders terug sturen met jouw verhaal want het klinkt als een defect. Die van mij gaat er zonder moeite in en uit (zoals elke usb plug hoort te gaan.) :)

(voor rest van de tweakers: plug zit er op de goede manier in, net even vergeleken met de DS van mij. Nintendo logo aan bovenzijde)

[ Voor 23% gewijzigd door ndsc op 03-07-2009 22:09 ]

• Ronnynl93
Moning2 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:58:
Die stekkers klikken toch niet vast? Volgens mij is het een gevalletje "Jaaaaa.. meneer.."
Oftewel, ietwat harder durven trekken of als deze wel vastklikt, de stekker aan beide zijden even stevig induwen.
Heb zo'n ding even niet bij de hand dus kan het niet voor je checken ;)
ik trek zo hard ik kan, maar krijg hem echt niet los..

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Hardware & Spielerij Algemeen is er voor discussie, niet voor vragen/problemen. Tikje richting SPV dus en een titeledit.

[ Voor 58% gewijzigd door PromoX op 03-07-2009 23:01 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als het meer voor komt zou ik hem gewoon terugbrengen. Het zal wel net niet passen ofzo waardoor het te hard vastklemt. Als ze hem in de winkel dan wel gewoon los krijgen, dan had je gewoon harder moeten trekken ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Is dit wel een originele lader? Bij mijn lader is het snoer en het stekkertje grijs in plaats van zwart. Heb je er misschien een USB stekker proberen in te wroetten?

ANders in plaats van trekken rustig heen en weer bewegen, terwijl je met je duim en wijsvinger afzet tegen de DS.

Heb hier een Sandisk mp3-spelertje liggen, waarvan de stekker van de meegeleverde kabel ook erg klem komt te zitten.

• Ronnynl93
hij is eruit! hij zat er gewoon goed in.. heb 3 dagen heen en weer zitten wroeten en toen liet hij los.. bedankt voor al jullie reacties:D

Verwijderd

misschien binnekort toch maar naar de sportschool ?

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:11:
lol :D

• Ronnynl93
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:11:
misschien ff normaal doen:) je weet toch niet hoe die vast zat.. kerel humor hebben...

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-11 12:31

hayate666

zwaardfetisjist

Ik ben op zich wel benieuwd hoe de TS nu de volgende keer zijn DS gaat opladen.

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:45
Ik heb het ook een keer meegemaakt bij een klant, die met een DS terug kwam met de lader eraan. Hoe hard je ook trok, die lader kwam er niet meer uit.. Nintendo heeft toen ook gewoon een nieuwe DS geleverd. Gelukkig heb je het zelf kunnen oplossen :)

[ Voor 17% gewijzigd door IJnte op 06-07-2009 12:13 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ronnynl93 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 19:26:
[...]

misschien ff normaal doen:) je weet toch niet hoe die vast zat.. kerel humor hebben...
Misschien nog een keer lezen en de 'humor' proberen te begrijpen? :)
hayate666 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:05:
Ik ben op zich wel benieuwd hoe de TS nu de volgende keer zijn DS gaat opladen.
Gewoon weer hard trekken, als je eenmaal weet dat je de boel er niet mee sloopt kan dat weinig kwaad ;) Ook gaan zulk soort dingen vaak wat losser zitten nadat je ze enkele keren gebruikt hebt.
Pagina: 1