[XBOX360] Kruisdoos aansluiten op LCD

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razortek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 16:28
Err, ik vroeg mij dus af wat de beste manier was om mijn Xbox 360 (Rare MS AV uitgang en HDMI uitgang) aan mijn Acer X233h aan te sluiten. Specs van LCD: 1920*1080, VGA en DVI input.
Ik weet nu dus niet of de MSAV > VGA kabel of een HDMI > DVI kabel de beste beeldkwaliteit en resolutie op levert.
Als het de HDMI > DVI kabel is, wat is dan de beste manier om dit de bereiken? Zijn hier speciale kabels voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 10:52

Wish

ingwell

HDMI > DVI is digitaal en heeft dus betere kwaliteit.

En ja, speciale kabels, verloopstukjes, van alles wat aanwezig. De eerste de beste Mediamarkt kan je helpen

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Neem gewoon een vga kabel: Identiek qua beeldkwaliteit en je hoeft je geen zorgen te maken over hdcp codering ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 16:49
Boeboe schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 23:59:
Neem gewoon een vga kabel: Identiek qua beeldkwaliteit en je hoeft je geen zorgen te maken over hdcp codering ;)
Misschien heeft die nog een DVI poort over en is de VGA bezet door de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Of misschien andersom ;)

HDMI -> DVI kabels zijn inderdaad te koop. Mocht je nog een HDMI kabel hebben dan zijn er ook verloopstukjes. De VGA kabel heeft als voordeel dat er direct twee tulp stekkers aan zitten voor het geluid. Met de HDMI kabel zul je of een behuizing moeten slopen of een speciale verloopstekker moeten aanschaffen als je monitor geen geluid geeft. Zelf zie ik hier geen verschil tussen de VGA kabel of de HDMI kabel op m'n LCD.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney