[ShS] Melding bij Empc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Bij de Shopsurvey pagina van Empc staat een melding van T.net:
Info van de site:
---
Wegens technische problemen is EMPC momenteel slecht bereikbaar via email en telefoon. Wij hopen zo snel mogelijk de problemen te verhelpen.
---
Inmiddels staat er op de site andere/meer informatie:
Beste bezoeker,

Momenteel zijn wij alleen via email bereikbaar. Voor vragen kunt u een email sturen naar één van de volgende adressen:

Verkoop: info@empc.nl
Administratie: administratie@empc.nl
Garanties: rma@empc.nl

Daarnaast is door de sluiting van ons pand aan de Amstel 64b de afhaalmogelijkheid bij EMPC komen te vervallen.

Namens de directie van EMPC
Op het moment kan ik in de verschillende faillissementregisters en de KVK nog niets vinden over een eventueel beeindigen van de activiteiten, maar op dit moment is de situatie daar zo te zien behoorlijk instabiel. Misschien is het een idee om een wat uitgebreidere melding neer te zetten?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, want ik had de melding juist al aangepast :)

Maar iets neerzetten wat op de site ook staat om te voorkomen dat mensen zinloos doorklikken is wat anders dan conclusies trekken die niet te trekken zijn: zolang geen faillissement is uitgesproken kan enkel gegist worden naar wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:12:
Maar iets neerzetten wat op de site ook staat om te voorkomen dat mensen zinloos doorklikken is wat anders dan conclusies trekken die niet te trekken zijn: zolang geen faillissement is uitgesproken kan enkel gegist worden naar wat er aan de hand is.
Daarom probeerde ik ook geen conclusies te trekken, afgezien van dat het naar mijn mening een beetje raar gaat bij Empc (eerst weken onbereikbaar, dan een gesloten pand en geen telefoonnummer meer) en het dus lijkt op een instabiele situatie. Ik snap dat je dat niet in ShS gaat zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
(jarig!)
Het staat er nog steeds, wou vandaag even op hun site kijken. Heb er af en toe wel eens wat besteld, maar ging altijd prima. (los van de soms trage levering). Ben benieuwd hoe het verder gaat!

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 21:22
Ik heb 3 maanden geleden een harde schijf naar ze opgestuurd ter RMA, toen was er nog niets aan de hand. Daarna heb ik niets meer van ze vernomen, ze reageren niet op de email.

Al met al heb ik er een slecht gevoel aan overgehouden en voel me opgelicht, ze zijn niet officieel failliet maar ze reageren niet meer. Nu gaat het me niet om het geld maar meer om het principe dat er niet meer gereageerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
De site is nu echt helemaal leeg, ook geen melding meer zoals op de website.

• veldt000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-08 15:21
ik heb jaren zaken gedaan met EMPC naar alle tevredenheid, sinds het bedrijf overgegaan is van eigenaar is het hopeloos (gezien alle reacties).

Ik kan nog wel steeds inloggen op de website en zie alle, in het verleden gedane, bestellingen.
Verder heb ik ook geen info :(

gelukkig geen geld of onderdelen misgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
(jarig!)
Modbreak:Ervaringen kunnen in de ShR, dit topic was om een melding bij de ShR op orde te krijgen

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 10:36 ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 22:09
Modbreak:Ervaringen kunnen in de ShR, dit topic was om een melding bij de ShR op orde te krijgen

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 10:36 ]

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
sorry, ik had even het verkeerde bedrijf voor ogen

[ Voor 82% gewijzigd door Randal Peelen op 18-08-2009 11:33 ]

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Vreemd dat er nog steeds niets bekend is.
Lijkt mij einde oefening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 21:22
Ik vind het ook zeer vreemd, ik ben dan ook geld kwijt geraakt bij dit bedrijf maar ik zie nergens dat het officeel failliet is verklaard.

Het gaat mij niet zozeer om de hardeschijf van 80 euro maar gewoon het feit dat de totaal niet meer communiceren of aangeven wat er nu met het bedrijf aan de hand is. Ik weet niet of er meer mensen gedupeerd zijn bij dit bedrijf maar misschien dat we gezamelijk iets kunnen starten hier tegen? Bij de KvK staan ze nog vrolijk ingeschreven.

Naam: MT & T Service B.V.
Vestigingsadres: Soerte 4
Vestigingsplaats: 7983KC Wapse
Internetadres: www.empc.nl
KvK-nummer: 04060673 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Pagina: 1