Ik ben sinds nov '07 klant bij Compuserve (internet 8mb & bellen). Aangezien ik vorig jaar november niet heb opgezegd, is deze stilzwijgend verlengd naar november 2009. Volgens de nieuwe wetgeving die sinds gisteren van kracht is zou ik momenteel kunnen opzeggen met 1 maand opzegtermijn (als ik het goed heb begrepen).
Zojuist contact opgenomen met de Customer Service (CS) van Compuserve, zegt de mevr. van de CS dat mijn contract tot November 2009 loopt en dat ik vanaf Oktober kan opzeggen (1 maand opzegtermijn). Ook daarna zou ik iedere maand kunnen opzeggen.
Overigens heb ik in Nov. '07 een één-jarige overeenkomst aangegaan, hetgeen ook door de CS bevestigd wordt.
So the obvious question: wie heeft gelijk?
Volgens de reactie op dit nieuws-item heb lekker gelijk
Maar als Compuserve blijft volhouden dan gaat het nog een hele rompslomp worden
Zojuist contact opgenomen met de Customer Service (CS) van Compuserve, zegt de mevr. van de CS dat mijn contract tot November 2009 loopt en dat ik vanaf Oktober kan opzeggen (1 maand opzegtermijn). Ook daarna zou ik iedere maand kunnen opzeggen.
Overigens heb ik in Nov. '07 een één-jarige overeenkomst aangegaan, hetgeen ook door de CS bevestigd wordt.
So the obvious question: wie heeft gelijk?
Volgens de reactie op dit nieuws-item heb lekker gelijk
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2009 12:00 ]