Bij Balans staat "Pardo droeg het team op dat ze best nieuwe eenheden mochten verzinnen, maar dat voor elk nieuw ras een oude moest vervallen." Moet dat niet zijn "Pardo droeg het team op dat ze best nieuwe eenheden mochten verzinnen, maar dat voor elke nieuwe eenheid een oude moest vervallen." ?
Hmm... Goed dat je het ziet, je hebt helemaal gelijk. Zo was het ook bedoeld en kennelijk is dit foutje er doorheen geglipt. Ik ga het gelijk aanpassen. Thx! :-)
[ Voor 39% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 03-07-2009 12:08 ]
Hoe zit het eigenlijk met het plaatsen van plaatjes?
Bij het gedeelte over de Protoss staat een plaatje van de Zerg vs Terran, bij het stuk over de Zerg staan alleen maar plaatjes van de Protoss vs Terran. Het lijkt me eigenlijk wel logische om plaatjes met de rassen er in ook bij de text over diezelfde rassen neer te zetten
.
Bij het gedeelte over de Protoss staat een plaatje van de Zerg vs Terran, bij het stuk over de Zerg staan alleen maar plaatjes van de Protoss vs Terran. Het lijkt me eigenlijk wel logische om plaatjes met de rassen er in ook bij de text over diezelfde rassen neer te zetten
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work