Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Firefox cookie probleem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, een week geleden bevroor mijn vuurvosje en moest ik m'n computer forceren om te herstarten. Nou heb ik na een week nog steeds problemen met surfen.

Ik blijf bijvoorbeeld niet ingelogd op Youtube of Hotmail als ik dat wil. Als ik firefox opnieuw afsluit en weer opstart, moet ik weer inloggen.

Volgens mij een probleem met cookies ofzo? Is het mogelijk dit weg te halen zonder dat ik al m'n bladwijzers kwijt ben?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Je bladwijzers staan los van je cookies. Die blijven wel staan. Ik zou in jouw situatie eerst even alle cookies weggooien. In Firefox onder Tools \ "Clear private data". Ga desnoods er nog even overheen met Crap Cleaner om zeker er van te zijn dat alle cookies zijn verdwenen. Sluit Firefox af, herstart de computer en start Firefox weer op. Nu kan je stap voor stap je inloggevens weer invoeren en bij elke site waar je dat bij doet vraag Firefox of het je gegevens moet onthouden. Klik dan op YES.

Bij Hotmail is het dacht ik zo dat het na een tijdje je cookie deels wist. Dan moet je wel weer zelf inloggen. Kom je binnen een bepaalde tijd weer terug op de site van hotmail dan krijg je gewoon je inbox er voor. Bij YouTube zou je geen problemen moeten ondervinden.

Check anders of je een goede versie van Firefox hebt, misschien zit je te kloten met één van die Beta versies. Check http://filehippo.com om een iets oudere maar stabiele versie te downloaden.

Mijn YouTube Channel