Iframe via link als verschijnende layer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redatwar
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 21:10

redatwar

pluk de dag tik een eitje

Topicstarter
Hoi allemaal 8)

ik ben zelf rescent een beetje begonnen met wat webdesign voor me website.... :)

nu wilde ik trachten om via CSS een Iframe te laten verschijn door te klikken op een link
het leek mij dat ik hiervoor een hidden layer moet gebruiken waar het iframe in is gedetailleerd.
en die dan pas verschijnt op het moment dat er geklikt wordt op de daarvoor bedoelde link

helaas heb ik mijn huidige site uit de lucht gehaald omdat deze dus niet voldeed :(
ik kan dus ook op dit moment geen voorbeeld tonen :( |:(

hopelijk weet iemand hier een mogelijk oplossing voor?, of heeft hier iemand al ervaring mee?

het Iframe is om een TSviewer te laten verschijnen (TeamSpeak wel bekend onder de gamers)
bij mijn laatste poging had ik netjes alles in aparte DIV's gezet en alle onderdelen die ik had een aparte naam TAG gegeven en uitgewerkt in het CSS bestand

alvast bedankt voor de eventuele pogingen _/-\o_

mvg Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:46

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

HTML/CSS/Javascript zijn clientside talen, dus daar heb je geen webserver voor nodig. Dat hoeft je er dus ook niet van te weerhouden een stukje script te laten zien. Dus: post gewoon het relevante stuk code dat je nu hebt en niet werkt, dat praat een stuk gemakkelijker.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:16
Ik denk dat Google je hier al voldoende kan helpen.

Je zegt trouwens CSS, maar ik neem aan dat je javascript bedoelt... Met php zijn er trouwens elegantere oplossingen mogelijk...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

pak hier gewoon een standaard oplossing voor, zoals Shadowbox. Die ondersteunt gewoon iframes.
Met php zijn er trouwens elegantere oplossingen mogelijk...
Hoe wil je clientside een iframe overlay openen met PHP :?

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 03-07-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:16
Hoe wil je clientside een iframe overlay openen met PHP :?
Niet client side dus...

Beetje spastische reactie van mij op het woord iframe. Uiteindelijk is voor dit geval een iframe inderdaad de beste oplossing, my bad... Niet goed gelezen en onbekend met TSviewer...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De inhoud van de iframe kan natuurlijk gevuld worden met php...
De iframe ansich kan je volgens mij gewoon met javascript laten verschijnen, ik denk dat een google search op opacity wel wat hits geeft waar je wat aan hebt, of fade in..
Daar heb je dus geen webserver voor nodig...
Pagina: 1