[fp/feat] Het kunnen verwijderen van reacties in profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 13:50

0scar

MacIJver

Topicstarter
Beste devvers,

Het zou prettig zijn als de gebruiker wat meer rechten krijgt over de reacties in zijn profiel. Er niets toe doenende discussies of vragen zou je als eigenaar van je profiel toch moeten kunnen verwijderen? Het wordt op een gegeven moment zoveel scrollen (nog niet bij mij, ik heb maar 2 zinloze entries).

Ik vraag me af of het voorkomt dat er belediging worden geuit in de reactie secties van andere gebruikers?

Ik heb met diverse woorden gezocht in mantis of in de topics, maar niets hierop gevonden.

Manusjes van alles kunnen multitasken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Bij Account instellingen kan je onderin 'Reacties trashen' aanvinken en dan op 'Profiel aanpassen' klikken, dan worden alle reacties op je profiel verwijderd. Is dat niet wat je zoekt?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maar dan worden alle reacties getrashed, dat is ook niet altijd handig als je er 100 reacties hebt staan, en er is toevallig 1 reactie die je wilt trashen.

Als er echt beledigende dingen instaan, of dingen die anderzijds tegen de policy in gaan kun je natuurlijk een FPfiguur vragen er wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0scar

0scar

MacIJver

Topicstarter
@Hahn
Thanks, wist ik niet.

@TERW_DAN
OK, maar een moderator te belasten om 1 post te deleten is wel overkill, die jongens hebben wel meer te doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat gaat via het normale mod-systeem, gewoon een -2 geven, iedere powermod kan dat en het is simpel :)

Maar dan nog zou meer controle voor de gebruiker over zijn eigen profielpagina wel prettig zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0scar

0scar

MacIJver

Topicstarter
Ik ben mijn modstatus recentelijk verloren (geen powermod btw), en kan mijn weg niet in het nieuwe systeem vinden (zijn die vakjes nou kleiner geworden, of speelt mijn RSI weer op, ik zit er nl. vaak naast).

Ik zie in mijn reacties helemaal geen mod balkje, is deze dan verborgen in het profiel voor mensen die lager dan powermod zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

0scar schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:05:
Ik ben mijn modstatus recentelijk verloren (geen powermod btw), en kan mijn weg niet in het nieuwe systeem vinden (zijn die vakjes nou kleiner geworden, of speelt mijn RSI weer op, ik zit er nl. vaak naast).

Ik zie in mijn reacties helemaal geen mod balkje, is deze dan verborgen in het profiel voor mensen die lager dan powermod zijn?
Pro PowerMods zijn wat anders he, die kunnen dingen op -2 zetten, wij kunnen dat niet.

edit:
had de verkeerde te pakken :+

[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 03-07-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:30
TERW_DAN schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:15:
[...]

Pro Mods zijn wat anders he, die kunnen dingen op -2 zetten, wij kunnen dat niet.
ProMods niet ;) alleen de Roodgekleurde PowerMods kunnen dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0scar

0scar

MacIJver

Topicstarter
Ja dat begrijp ik, maar is er ook een modsysteem voor je reactie in je profiel wat alleen zichtbaar is voor hogere modders? Ik maak op uit DirkW's post dat hij dat bedoeld. Lijkt me vreemd.

Ik denk nu dat DirkW het over de normale front page reacties heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Reacties op profielen krijgen inderdaad geen waardering/score.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 03-07-2009 00:48 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

devtrack: Individuele Reacties verwijderen van je Gallery-pagina
[feat] Selectief reacties trashen/hiden op gallerypage

Het is dus bekend en zal vast ooit wel eens aangepakt worden als er weer devtijd beschikbaar is ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Hahn schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:47:
Reacties op profielen krijgen inderdaad geen waardering/score.
Oftewel op de achtergrond gewoon een standaard 0. :)
Powermods hebben ook daar de mogelijkheid om een reactie een -2 / verwijderd te geven, met de bijbehorende karma-penalty. De gewone mods (inclusief promods) kunnen daar inderdaad niet niet modden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0scar

0scar

MacIJver

Topicstarter
Sorry voor ongemak. Met mijn zoekwoorden kwam ik niet op de feature request van Wiethoofd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

idd dubbel

Intentionally left blank

Pagina: 1