Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over onbeperkt bellen,
zo goed als alle internet providers hebben zij een optie wanneer je (gemiddeld genomen ) 10- euro extra per maand betaald
dat je recht hebt op onbeperkt bellen naar vaste nummers en voordelig bellen naar mobiel.
Nu heb ik zelf de ervaring met mijn huidige internet provider dat ze toch heel sneaky een max aantal belminuten
per maand invoeren zonder mijn weten in (wij zijn nog alle flinke bellers
). Nu wil ik graag overstappen naar een provider maar wel met een soort gelijk abonnement (het gaat alleen nu om snelheid van internet dus bellen onbeperkt wil ik hetzelfde). Maar elke provider is vrij vaag over het max aantal belminuten wat je hebt bij "onbeperkt"bellen. Weet een van jullie een provider waarvan je gewoon onbeperkt kunt bellen per maand dus zonder maximaal aantal belminuten per maand?
of is dit gewoon bij elke provider een standaard regeling.
Ik weet natuurlijk dat VOIP een goede optie is maar ben toch benieuwd naar jullie reacties
(ik hoop dat jullie nog alles kunnen volgen
)
Ik heb een vraag over onbeperkt bellen,
zo goed als alle internet providers hebben zij een optie wanneer je (gemiddeld genomen ) 10- euro extra per maand betaald
dat je recht hebt op onbeperkt bellen naar vaste nummers en voordelig bellen naar mobiel.
Nu heb ik zelf de ervaring met mijn huidige internet provider dat ze toch heel sneaky een max aantal belminuten
per maand invoeren zonder mijn weten in (wij zijn nog alle flinke bellers
of is dit gewoon bij elke provider een standaard regeling.
Ik weet natuurlijk dat VOIP een goede optie is maar ben toch benieuwd naar jullie reacties
(ik hoop dat jullie nog alles kunnen volgen