Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

onbeperkt bellen???

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over onbeperkt bellen,
zo goed als alle internet providers hebben zij een optie wanneer je (gemiddeld genomen ) 10- euro extra per maand betaald
dat je recht hebt op onbeperkt bellen naar vaste nummers en voordelig bellen naar mobiel.
Nu heb ik zelf de ervaring met mijn huidige internet provider dat ze toch heel sneaky een max aantal belminuten
per maand invoeren zonder mijn weten in (wij zijn nog alle flinke bellers :P ). Nu wil ik graag overstappen naar een provider maar wel met een soort gelijk abonnement (het gaat alleen nu om snelheid van internet dus bellen onbeperkt wil ik hetzelfde). Maar elke provider is vrij vaag over het max aantal belminuten wat je hebt bij "onbeperkt"bellen. Weet een van jullie een provider waarvan je gewoon onbeperkt kunt bellen per maand dus zonder maximaal aantal belminuten per maand?
of is dit gewoon bij elke provider een standaard regeling.
Ik weet natuurlijk dat VOIP een goede optie is maar ben toch benieuwd naar jullie reacties :)
(ik hoop dat jullie nog alles kunnen volgen ;) )

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Een aantal ISPs weet ik van dat ze een 'plafond' van 500 minuten per maand hanteren in een Fair-Use Policy achtige structuur. Of ze daar ook consequenties aan hangen en welke dat zijn zul je bij de ISP in kwestie moeten informeren. (Het staat soms ook gewoon in de AV).

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Bij KPN is het sowieso onbeperkt bellen. Daar heeft nog nooit iemand extra voor zijn belminuten moeten betalen als deze de optie belonbeperkt heeft.

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Voor zover ik weet hebben zowel Telfort als XS4all er geen limiet aan hangen.. In ieder geval geen limiet waar ik ooit tegenaangelopen ben...

blub

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan ook voipbuster overwegen. 10 euro per 120 dagen voor bellen naar vaste nummers en een fair use policy of limiet van 300 minuten per week. Dat vind ik persoonlijk nog best veel, daarna (na de 120 dagen of 300 minuten in die week) betaal je 1 ct per minuut.

Verder ben je niet afhankelijk van je provider wat ik ook wel een voordeel vind. Je kan dus vrij gemakkelijk overstappen. Nummerbehoud verhaal is bij Voipbuster niet helemaal goed uitgewerkt, maar je kan wel met een bestaand nummer (vast of mobiel nr) naar buiten bellen zonder dit naar Voipbuster te verhuizen.

Bellen naar mobiel is wel duur.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Marzman schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:14:
Je kan ook voipbuster overwegen. 10 euro per 120 dagen voor bellen naar vaste nummers en een fair use policy of limiet van 300 minuten per week. Dat vind ik persoonlijk nog best veel, daarna (na de 120 dagen of 300 minuten in die week) betaal je 1 ct per minuut.

Verder ben je niet afhankelijk van je provider wat ik ook wel een voordeel vind. Je kan dus vrij gemakkelijk overstappen. Nummerbehoud verhaal is bij Voipbuster niet helemaal goed uitgewerkt, maar je kan wel met een bestaand nummer (vast of mobiel nr) naar buiten bellen zonder dit naar Voipbuster te verhuizen.

Bellen naar mobiel is wel duur.
Je kan natuurlijk een andere betamax-kloon pakken die goedkoper is als je naar een mobiele telefoon belt. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

"Wat moet ik nemen?"

Je geeft 0 informatie over je eisen. Wat dacht je van aangeven naar welke bestemming/type lijn je het meeste belt? Of bijvoorbeeld je 'gemiddeld verbruik'? Dat 'jullie flinke bellers' zijn zegt natuurlijk helemaal niets.

Op GoT verwachten we dat je zelf op onderzoek uitgaat, en ook daarvan de resultaten post. Opsomtopics in IH zijn uitgesloten via het beleid. Specifieke vragen over een aanbieder kan natuurlijk prima (of in het ervaringentopic van die betreffende provider).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.