Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amarok
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 12:15
Op mijn werk gooiden ze van de week een aantal spullen weg die in de loop van de jaren overbodig waren geworden. Ik heb o.a. een router meegenomen die ik als reserve wil gaan gebruiken. De powersupply ontbrak echter.

Het gaat, volgens het etiket, om een ADSL2+ Annex A router van Conceptronic, type CADSLR4+. Mijn dank zou groot zijn als iemand die deze modem/router in zijn bezit heeft, mij zou kunnen vertellen wat het uitgaande voltage van de adapter is, en wat de polariteit van het stekkertje is. Dit zodat ik met een universele adapter kan proberen het ding aan de praat te krijgen.

Ik heb wel met Google gezocht, maar heb niet veel nuttige info kunnen vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 01:45
Je hebt niet al te best gezocht (imho) voltage/stroomsterkte had ik binnen 30 seconden gevonden.

Google op CADSLR4+

6e resultaat is op website van Conceptronic zelf.

Daar de handleiding pakken en daar staat in 12 VAC // 800mA

Wat polariteit betreft. Voltage Alternating Current. Dus wisselstroom, dus geen polariteit.

[ Voor 27% gewijzigd door kalizec op 02-07-2009 22:16 ]

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er 12 VAC staat dan betekent het AC (Alternate Current). In het nederlands: "wisselstroom". Dan maakt de polariteit niets uit.
Stond er 12VDC (Direct Currect), dan is de polariteit zeker belangrijk.

Dus neem een 12V trafo, en sluit hem daar op aan. Ik zou een 12 V, 1Ampere adapter nemen (niet gestabiliseerd!) de gelijkrichter en condensator eruit slopen, en rechtstreeks doorvoeren.

Als je in Amsterdam woont, wil ik wel eentje voor je maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amarok
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 12:15
Thanks, beiden!

Haik01, ik woon zelf niet in Amsterdam en ook niet in de buurt, maar bedankt voor het aanbod. :)

Ik zal zelf eens kijken wat ik kan vinden cq. maken. Nogmaals hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mja, dit is gewoon te vinden dus met een beetje creatief googlewerk. Verder is het forum niet bedoeld voor vraag en aanbod. :)

Dit topic is gesloten.