Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony Ericsson aangeschaft. Ik ben er goed over te spreken. Alleen als ik een smsje krijg trilt me mobiel niet of hij maakt geen geluid en ik zie ook niet iets op het scherm van bijvoorbeeld: "Nieuw bericht. Nu lezen?". Het enige waaraan ik kan zien dat ik een smsje heb is een klein bericht icoon aan de bovenkant van het scherm.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik krijg het niet voor elkaar heb alles was mij logisch leek al geprobeerd.

Alvast bedankt,
Hobiiee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hallo hobiiee, welkom op GoT :)

Op GoT zien we graag dat je volledig bent in je beschrijving en dat je meldt wat je zelf al gedaan hebt om het probleem op te lossen. Zou je dus iets specifieker kunnen zijn dan:
Ik krijg het niet voor elkaar heb alles was mij logisch leek al geprobeerd.
Wat zei de handleiding bijvoorbeeld? En wat heb je bij de settings bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08 22:36
Probeer bij instellingen de volgende dingen:
Algemeen > nieuwe events > Pop-up
Geluiden en signalen > trilalarm > aan

Bij SMS:
Instellingen > SMS > kijk of servicecentrum goed is ingesteld (navragen bij provider)
SMS-Type > SMS

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij de instellingen van "Geluiden en signalen" alles geprobeerd wat mogelijk was. Ik heb steeds van profiel veranderd om te kijken of het in een van de profielen werkt. En ik heb bij de instellingen van sms berichten gezocht. Maar ik kan alleen geluid instellen, Maar deze hoor ik niet.

Ook weet ik bijna zeker dat mijn servicecentrum nummer klopt, Want ik kan gewoon smsjes versturen en ontvangen. Ik krijg er alleen geen melding of iets dergelijks van.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,
Hobiiee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
En heb je Algemeen > nieuwe events > Pop-up geprobeerd?. Dat i.c.m. trilalarm zou het moeten doen.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Dat heb ik nog niet geprobeerd. Zou u misschien kunnen uitleggen wat ik dan precies moet doen?
Want ik ga nu naar Menu > Instellingen (En dan staat ie al op het tab Algemeen.) en wat moet ik dan doen?
Want ik zie nergens nieuwe events staan.

Ik heb ook de handleiding door gelezen. Maar daar staat nergens iets over het weergeven van een melding bij een smsje.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
Sorry, deze optie bestaat niet op jouw telefoon (wel op m'n k800i.). Je kan eventueel nog proberen om bij instellingen > reset > instellingen resseten te kiezen. Hierbij wordt er geen data verwijderd, alleen alle instellingen.

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen Alles resetten.. En dan staat er bij info: Letop: Hierbij word alles gereset. Contacten, berichten, foto's en andere data zullen verloren gaan.
Pagina: 1