Toon posts:

MSI K7t Pro 2A + 1,2 GH TB. Wie heeft dit ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een MSI K7t Pro 2A + 1,2 GH TB te kopen maar ik lees op dit forum dat het geen goed duo is. Mijn vraag is dus wie dit ook heeft en of je er ook echt problemen mee krijgt. ?

PLEASE REPLY :?

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 07:58
Ik heb een MSI K7T Pro 2a met een 1,2 GHz TB gehad. Bij mij liep alles prima (Hij was overgeklokt naar 1400 -> 12,5 * 112; de multiplier gaat niet verder dan 12,5). Ik heb nu een MSI Turbo-R. De MSI K7T Turbo is in feite de MSI K7T Pro 3 (die van mij heeft ook nog een promise raid controller). Je kunt beter deze versie nemen, omdat die ook 133 MHz FSB ondersteunt (133 MHz DDR -> 266 MHz). Mijn processor loopt no op 10 * 140 en dat is toch net weer ietsje beter. En er kan in de toekomst misschien nog een keer een snellere in.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt maartz maar is er verder nog iemand die dit ook heeft en oh ja, hoeveel kost die MSI k7t Pro Turbo ongeveer ?

Verwijderd

Topicstarter
Maartz, wat voor cooler heb jij op je CPU ?????????

Verwijderd

In de pricewatch kost de MSI Turbo 339 gulden, en de MSI K7t Pro 2A 309 gulden. Dit scheelt dus maar 30 piek, ik zou de turbo dus nemen.

• justdaboo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:45
Yep ik heb er zo een!
Nu draait hij 100% stabiel, wel wat kloten maar het is gelukt!!
Het probleem was dat ik de Via4in1 driver op Normal moest installen in w9x. Ik had steeds crashes enzo. Met de bech merk ik geen verschil tussen turbo en normal.
Normal loopt als een zonnetje!
Nu loopt mn 1200 op 1300 ==> 12,5*104
Binnekort mn alpha cooler dus........
Pagina: 1