kruidvat spelcomputer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-08 08:26
Wie heeft er al ervaring met de Kruidvat spelcomputer die deze week in de aanbieding is?
Zie http://internetvoordeel.kruidvat.nl/products/Wireless_interactive_tv_spelcompuer-44715.html
Is het wat, of kan ik hem beter niet kopen?
M.vr.gr.
Jonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Waarschijnlijk is het drie keer niks, maar dat is volledig gebaseerd op een onderbuikgevoel.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:11

Onbekend

...

Die "aanbieding" is geen aanbieding, want in andere winkels heb ik deze ook voor zo rond de 35 tot 40 euro zien liggen.
Verwacht geen hoogstandje, want voor kwaliteit betaal je nou eenmaal.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-10 17:48

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

gewoon een wii ripoff... lekker links laten liggen zou ik zeggen.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
k snap zelf ook wel dat je voor die prijs niet iets van geweldige kwaliteit heb.
maar ik zag op internet nergens reviews over het product, reacties met links naar reviews zijn dus ook welkom.
En als je er zelf eentje heb dan zou ik graag willen horen wat je er van vindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Gaat nergens over, ouderwetse spelletjes met een soort van op een wii gebasseerd iets, totale crap.

Spaar dan door voor een echte. :z

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zag dat ding laatst ook bij de Action, denk dat het best goed spul is. 8)7

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:24

Umbrah

The Incredible MapMan

Waarom er geen reviews zijn: Dit is hetzelfde product als wat al 100x eerder is uitgebracht. Achteloze oma's/ tantes met de beste bedoelingen kopen dit voor kleinkinderen/neefjes. Er zitten een aantal spellen 'vast' in, er valt niets extra's voor te krijgen, laat staan dat je er zelf iets voor kan ontwikkelen. De video uitgang is een laag-kwaliteit composiet type 'enkel geel draadje' met een rooie en een witte voor geluid.

De besturing is waarschijnlijk van het kaliber 'bijna, maar eigenlijk helemaal niet'. Knopjes voor de bediening, en één accelometer voor alles, met een precisie die golfen op de Wii zonder motionplus een feest laat lijken. Niks geen keuze, menu selecties met de pijltjes en 'a' knop. Stel je voor dat er ook nog een sensorbalk bij moest.

De spelletjes die er op zitten zijn waarschijnlijk net zo verschillend als een brick game waar je 200 varianten van tetris op kan spelen. En de verschillen die er zijn heb je meestal na één keer al wel gezien. Mode7 voor '3D' is zó passé.

Waarom doet kruidvat dit? Die konden goedkoop uit china van een bedrijf wat in het verleden waarschijnlijk één onderdeeltje heeft gemaakt en het hoog in de bol kreeg een container vol van dit spul krijgen met een kiloprijs van ~tientje de kilo. Gaat voor en maak winst!

Het erge van deze spullen is dat het ook ergens gemaakt moet worden, en dat het voorzien is van mini-accu's om geheugen vast te houden en waarschijnlijk een trafo die wissel-naar-gelijk spanning regelt. Om over schadelijke condensatorvloeistof nog maar te zwijgen. Deze rotzooi is een hel om te recyclen! Dikke kans dat die adapter in de verste verte geen P80-gold merkje heeft, en dus bij veel arme drommels de energierekening verleukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
kruidvat had een tijd geleden ook zoiets alleen daar las ik best wat positieve reacties over maar aangezien dat dit ding ander merk is.
K wil hem ook gebruiken voor simpele dingen zelfde als wii sport volgens die review van diegene die kruidvat een tijd geleden had werkte het precies het zelfde en soms nog wel beter alleen het grafische gedeelte was iets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 08:00

mace

Sapere Aude

Dit zijn meestal NES kloontjes met geripte spellen. Best lachen maar voor 40 euro kan je nog wel een gewone NES kopen denk ik.

Soms zit er zelfs een werkend cartridgeslot in!
Dit is dan wel meestal de 60-pins japanse versie, dus voor famicom spellen (japanse versie van de NES)
De NES gebruikt 72 pins.

[ Voor 41% gewijzigd door mace op 02-07-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deze lijkt erg veel op de Vii, clone wii uit china dacht ik, in dat geval heb je best aardige graphics (youtube heeft wat filmpjes).

Zover ik weet zijn er nu 3 Wii clones, gokkend op de looks is dit de WiiDS, als dat dezelfde is als de Vii heb je best grappig ding voor 40 euro. Alleen de advertenties zijn vaag, ene keer staat er 16bit, andere keer 32bit.

Het voordeel, online bestellen is koop op afstand :) Probeer hem en vind je het niets, stuur je hem weer terug. Niet vergeten wat foto's en/of filmpje te posten dan he? ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:48
Umbrah schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:36:
Achteloze oma's/ tantes met de beste bedoelingen kopen dit voor kleinkinderen/neefjes.
Inderdaad. Ik dacht precies hetzelfde. :r

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonathande2
waarschijnlijk koop ik hem en als die niet bevalt stuur ik terug en k zal zkr video uploaden op youtube als ik hem koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

jonathande2 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:20:
waarschijnlijk koop ik hem en als die niet bevalt stuur ik terug en k zal zkr video uploaden op youtube als ik hem koop
Tegen alle adviezen in, maar goed, jouw leven uiteraard :)

Spaar dan door en koop een echte Wii (wat ik ook afraad maar dat terzijde) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:14

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Het beste is natuurlijk een PS3

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Exorcist schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 14:41:
Tegen alle adviezen in, maar goed, jouw leven uiteraard :)
Waarvan niemand, die advies geeft, dat ding uberhaubt in werking heeft gezien. Mischien wat minimale problemen met verzendkosten, maar voor zoiets is koop op afstand juist handig :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 19:23
Umbrah schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:36:
knip

Het erge van deze spullen is dat het ook ergens gemaakt moet worden, en dat het voorzien is van mini-accu's om geheugen vast te houden en waarschijnlijk een trafo die wissel-naar-gelijk spanning regelt. Om over schadelijke condensatorvloeistof nog maar te zwijgen. Deze rotzooi is een hel om te recyclen! Dikke kans dat die adapter in de verste verte geen P80-gold merkje heeft, en dus bij veel arme drommels de energierekening verleukt.
Take it easy bro

Het is gewoon prul, niet meer dan dat. Maar wat wil je voor die prijs. Ik zou het links laten liggen en op MP een gamecube oid kopen, heb je al gauw voor dat geld en die hebben meer dan 32 bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15:46

Willybubba

Nut up or shut up.

:/

Ligt ook maar net aan wie je het vraagt en wat je ermee wilt he.

Een Wii of een 360 kan net zo goed aan de wens voldoen. Ze hebben alledrie voor- en nadelen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 19:23
Willybubba schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:02:
[...]

:/

Ligt ook maar net aan wie je het vraagt en wat je ermee wilt he.

Een Wii of een 360 kan net zo goed aan de wens voldoen. Ze hebben alledrie voor- en nadelen.
Voor fanboys niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

mace schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:40:
Dit zijn meestal NES kloontjes met geripte spellen. Best lachen maar voor 40 euro kan je nog wel een gewone NES kopen denk ik.

Soms zit er zelfs een werkend cartridgeslot in!
Dit is dan wel meestal de 60-pins japanse versie, dus voor famicom spellen (japanse versie van de NES)
De NES gebruikt 72 pins.
Ze adverteren dat het een 32 bits spelcomputer is. Nintendo heeft nooit een 32 bits spelcomputer gehad. Die gingen van 16 naar 64 Bits. De NES was 8 bits.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 16:04

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Wat ik alleen niet snap. Ze gebruiken de term Wii, is dat geen beschermde Nintendo naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

swtimmer schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:16:
Wat ik alleen niet snap. Ze gebruiken de term Wii, is dat geen beschermde Nintendo naam?
Chinezen zetten het er gerust op, maar waar zie je dat staan?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Marzman schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:14:
[...]
Ze adverteren dat het een 32 bits spelcomputer is. Nintendo heeft nooit een 32 bits spelcomputer gehad. Die gingen van 16 naar 64 Bits. De NES was 8 bits.
Gamecube was toch 32bits?
Marzman schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:18:
Chinezen zetten het er gerust op, maar waar zie je dat staan?
In de reclamefolder stond dacht ik op de afbeelding rechts bovenin Wii<plaatje>DS.

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 03-07-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die was 128 bits. Tegenwoordig houden ze het niet meer bij geloof ik ;)

In de alternatieve tekst van het plaatje staat wii. Het is niet helemaal netjes inderdaad, waarschijnlijk voor de zoekmachines zodat oma's dit ding voor hun kleinkinderen kopen.

[ Voor 56% gewijzigd door Marzman op 03-07-2009 15:33 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 13:40
rechtsboven staat compatible with WII.

ik denk die accessoires die erbij zitten compatible zijn meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ok, jullie hebben het over de folder, ik keek op de weblink die in dit topic genoemd wordt. Dat is echt een druk of denkfout denk ik. Het staat ook naast die twee controllers die ook het WII logo hebben. Op de website hebben ze bij die controllers de tekst erbij gezet dat ze niet compatable zijn met de kruidvat spelcomputer.

[ Voor 56% gewijzigd door Marzman op 03-07-2009 16:13 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Marzman schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:14:
[...]
Nintendo had de Virtual Boy. Dit was wel degelijk een 32 bit machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperion
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
merauder schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:11:
[...]

Nintendo had de Virtual Boy. Dit was wel degelijk een 32 bit machine.
en de Game Boy Advance, ook 32bit en ook nintendo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Zou me niks verbazen als het zoiets als dit ding is (net niet op de "grappige" subs :P ):

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Fd1YIbO34Ns]

[ Voor 18% gewijzigd door Famoso op 05-08-2009 20:24 ]

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Sperion schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:15:
[...]

en de Game Boy Advance, ook 32bit en ook nintendo :P
Correct! Alleen min of meer sinds de Gamecube was het aantal bits al wat minder relevant :)

Wil je voor nop retro spellen doen. Tik dan een megadrive op de kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 13:43
Aan die video te zien kweek je met de Vii wel echte topsporters. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 22:14
Toch mooi spul dat die chinezen maken, ook deze kan direct in het lijstje rip-offs. Als ik jouw was zou ik hem kopen, gewoon omdat het kan. Je kunt zelfs overwegen een complete verzameling te beginnen van deze troep, opzich best leuk en ook nog eens goedkoop.

Op youtube staan enkele mooie filmjes van Ashens, die dit soort meuk reviewt. Leuk om te kijken en je leert er nog wat ook.

Chintendo/Kensington Vii :http://www.youtube.com/watch?v=wed_bW8iiEw
PopStation Portable: http://www.youtube.com/watch?v=NvXleDSkB-g
DS rip-off: http://www.youtube.com/watch?v=myTMMO9Clz8

Als je er geen genoeg van kan krijgen, Ashens heeft nog veel meer van dit soort reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als ze er nou een NES emulator in stopten had je nog een beetje goede spellen, zat net naar dat filmpje van die Popstation te kijken maar Donkey Kong was al meer advanced spel :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 22:14
Als ze er nou een NES emulator in stopten had je nog een beetje goede spellen, zat net naar dat filmpje van die Popstation te kijken maar Donkey Kong was al meer advanced spel
Je zat naar het filmpje van de popstation te kijken, maar Donkey Kong was een meer geavanceerd spel ? Ik kan het niet volgen, denk dat het te laat is ofzo. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat je beter zo'n plug&play ding met Sega games kan nemen voor euro of 15. Die games waren allemaal toppers in hun jaar, dus heb je er ook wat aan.

Dit is gewoon namaak en grote rommel. Niet doen dus.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1