Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem paypal (Beperkt)

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een probleem met paypal. Hij is ineens beperkt geworden, waardoor ik geen betalingen meer kan maken.

De rekening is altijd gekoppeld geweest aan mijn bankrekening wat zonder problemen werkte. Nou wou ik vandaag een betaling doen bij godaddy.com alleen was het bij hun verplicht een creditcard gekoppeld te hebben aan je paypal. Ik mocht van mijn moeder die van haar gebruiken aangezien ik zelf geen creditcard heb. Echter lukte dit niet omdat deze volgende maand al af zou lopen.

Later vond ik een andere website waar ik hetzelfde product kon aanschaffen zonder verplichting van creditcard aan je paypal, waar je dus gewoon met je huidige saldo kunt betalen.

Helaas lukt dit niet meer, omdat mijn paypal rekening opeens beperkt zou zijn. Als ik dan druk op beperking oplossen krijg ik allemaal vragen over creditcard die ik moet bevestigen en dergelijke. Maarja dat gaat nou eenmaal niet en er is blijkbaar nergens een optie om te zeggen dat je geen creditcard wil toevoegen aan je paypal rekening.

Iemand raad?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Neem contact op met PayPal?

Het kan zijn dat ze je account in het kader van een onderzoekje tijdelijk gesuspend hebben, dan hebben ze een vermoeden dat er misbruik is gemaakt. Kijk even goed naar je PayPal-account, want er is zeker meer informatie over te vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Wat je moet doen kan je op de paypal site wel vinden.

Waarschijnlijk zal je je moeten verifieeren dmv het overschrijven en terugboeken van 2 cent.. of door een telefoonnummer te bellen een een identificatie code te gebruiken.

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:37
Ik verwacht eerder dat je een kopie van je ID kaart moet opsturen.
Had zoiets eerst ook al eens spontaan moeten doen, zwaar irritant.

Verwijderd

Topicstarter
Ja op de site staat dat de enige manier is op je creditcard te verifiëren. En die heb ik dus niet. Daarnaast is er nog de mogelijkheid je sofi nummer op te geven. Dit heb ik gedaan maar als ik dan op "Doorgaan" druk krijg ik een error en dat ik het later opnieuw moet proberen. Echter staat dat er al sinds vanochtend..

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

De enige die je kan helpen is toch echt paypal: https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_contact-phone

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.