Ik kan een negen maanden oude IIyama A901HT van iemand overnemen. Nu is mijn vraag wat zo'n ding nu nog ongeveer waard is? (en wat dus een schappelijk bod is van mijn kant). Nieuw heeft ie 1350,- gekost.
Verwijderd
Vraag ook de bon ivm 3 jaar garantie.
Met bon vindt ik 850.00 een beetje aan de lage kant.
Met bon vindt ik 850.00 een beetje aan de lage kant.
De bon zit er nog bij. Ik heb 850 geboden, maar dat vond hij iets te weinig. Hij wilde er 1000 voor hebben. Misschien doe ik het wel voor die prijs. Bedankt voor jullie advies.
1000 piek is echt niet teveel voor een bijna nieuwe mooie monitor hoor!
...
Vraag eerst eens waarom die weg gaat!
Stuur vervolgens twee of drie vrienden er op af, die allemaal zo'n 800 á 850 gulden bieden. Ga dan zelf naar die vent en biedt 900 piek. Wedden dat 'ie door de bocht gaat
Doe ik zelf ook altijd als ik weer eens een andere motor aanschaf
Stuur vervolgens twee of drie vrienden er op af, die allemaal zo'n 800 á 850 gulden bieden. Ga dan zelf naar die vent en biedt 900 piek. Wedden dat 'ie door de bocht gaat
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Verwijderd
aaaaaaaaaaah oke als we hier allemaal onze monitoren aan het taxeren zijn wil ik wel eens weten hoeveel ik voorm ijn iiyama A902MT kan krijgen ik heb de bon en hij is effe kieken.......................1 maand oud.

Verwijderd
Ja, en hij is gek. Hij zal de markt ook wel kennen, vraag en aanbod enzo...........Op vrijdag 02 maart 2001 11:17 schreef The_Jester het volgende:
Vraag eerst eens waarom die weg gaat!
Pagina: 1