Ik heb onlangs een Toshiba P300-1FY laptop aangeschaft met de ATI mobility Radeon HD3470. Ik heb er meteen mn thuis van gemaakt, maar merkte al vrij snel op dat er toch iets niet klopt. De muiscursor blijft regelmatig hangen en in de helft van de tijd daarvan krijg ik een foutmelding dat het beeldscherm stuurprogramma niet meer functioneerde en weer opnieuw is gestart. Hier werd ik vrij moe van dus ben ik updates gaan zoeken. Eerst op de site van Toshiba zelf, maar hierna is het probleem nog steeds hetzelfde. Vervolgens probeer ik de nieuwste drivers vanaf de ATI site te installeren, maar die pakte hij niet. Na zoeken op GoT kwam ik tot de ontdekking dat dat gebruikelijk is en een work-around is te vinden in het programma Mobility Modder. Dus dit toegepast zoals beschreven op de site ervan en de drivers wilden nu wel installeren.
Nu keek ik alleen naar de driver naam, om te controleren dat alles goed is verlopen, en viel mij op dat de kaart ineens geen HD3470 meer heet, maar HD3450. Kan dit het gebruik beperken en zo ja, iemand enig idee hoe dit mogelijk is en of dit ook te verhelpen is zonder gebruik te maken van de slecht functionerende drivers van Toshiba? Ik moet namelijk wel zeggen dat ik nu geen enkele storing meer waarneem en ik maak geen heftig gebruik van de kaart?
Nu keek ik alleen naar de driver naam, om te controleren dat alles goed is verlopen, en viel mij op dat de kaart ineens geen HD3470 meer heet, maar HD3450. Kan dit het gebruik beperken en zo ja, iemand enig idee hoe dit mogelijk is en of dit ook te verhelpen is zonder gebruik te maken van de slecht functionerende drivers van Toshiba? Ik moet namelijk wel zeggen dat ik nu geen enkele storing meer waarneem en ik maak geen heftig gebruik van de kaart?
telefoontoestel