Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu 2x een half jaar contract gehad en zojuist het aanbod voor een jaarcontract gehad, vind het zelf een beetje mager maar misschien zie ik het verkeerd. Ben voornamelijk bezig met websites van >10.000 die gebruik maken van de nieuwste technieken.

Zit wel minstens op HBO niveau met de volgende programmeertalen: HTML/CSS, AS3, PHP (o.a. Zend Framework), MySQL en Javascript. Maarja geen opleidingen he, wel hoop ik wat certificaten te gaan halen.

Ben benieuwd wat anderen hier van vinden.

Leeftijd: 28
Opleiding(en): Basischool en MAVO :'(
Certificaten: -
Werkervaring: 10 jaar (5 jaar relevante webdesign/webdevelopment ervaring)
Werkgever: reclamebureau
Huidige functie: Webdevelopment
Laptop: nee
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 10 (op basis van halfjaarcontract)
13/14e maand of winstuitkering:nee
GSM: nee
Leaseauto*: nee
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: nee
Land: NLD
Reistijd**: auto 15minuten

Maand salaris(bruto): 1850

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:34

Matis

Rubber Rocket

Welkom op GoT d:)b

Ben je hier naar opzoek?

Wat verdient een stagiar ICT-er gemiddeld?
Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 9)

Als je daar je TS post dan vertellen zij je wel of het veel is of niet.

Succes iig ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Matis op 02-07-2009 16:19 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

Wel vind ik je uitspraak
Zit wel minstens op HBO niveau met de volgende programmeertalen:
een beetje raar? Wat is jouw referentiekader om dat te kunnen zeggen? Daarnaast is technische kennis van iets helemaal niet het belangrijkste dat je daar leert. Samenwerken en projecten beheersbaar maken en houden is een veel groter deel van de vaardigheden die je daar opdoet. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat je die dingen niet kunt hoor, maar het is wel iets om over na te denken, anders kun je je baas er ook niet van overtuigen.

Verwijderd

Topicstarter
Stoffel schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:22:
Wel vind ik je uitspraak

[...]

een beetje raar? Wat is jouw referentiekader om dat te kunnen zeggen? Daarnaast is technische kennis van iets helemaal niet het belangrijkste dat je daar leert. Samenwerken en projecten beheersbaar maken en houden is een veel groter deel van de vaardigheden die je daar opdoet. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat je die dingen niet kunt hoor, maar het is wel iets om over na te denken, anders kun je je baas er ook niet van overtuigen.
Heb je helemaal gelijk in, laat ik het dan anders verwoorden, in die programmeertalen kan ik maken wat ik wil, samenwerken en projecten beheersbaar maken is iets wat ik in de loop van de jaren bij verschillende bedrijven en mijn eigen bedrijfje wel heb geleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Stoffel schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:22:
Wel vind ik je uitspraak

[...]

dankje, ik zal 'm daar nog eens posten

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:15:
Zit wel minstens op HBO niveau met de volgende programmeertalen: HTML/CSS, AS3, PHP (o.a. Zend Framework), MySQL en Javascript. Maarja geen opleidingen he, wel hoop ik wat certificaten te gaan halen.
HTML en CSS zijn geen programmeertalen, net zo min als MySQL. Maar dat terzijde.

Zonder meer te weten wat voor soort sites je daarmee weet te produceren, is moeilijk te zeggen of je loon realistisch is. Doe je ook het ontwerp erbij, of alleen de code terwijl iemand anders een grafisch ontwerp maakt?

Omdat je geen papieren kwalificaties hebt, maar blijkbaar wel veel werkervaring, zou je (als je dat wilt) echt moeten linken naar een portfolio met websites om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:28

Standeman

Prutser 1e klasse

Bedenk trouwens wel dat dit je laatste bepaalde tijds contract wordt bij deze werkgever. Volgend jaar zit je in een vast dienstverband of ben je op zoek naar een nieuwe job.

Verder, kijk eens op de intermediar.nl bij het salariskompas. Kan je ongeveer zien wat men met een dergelijke gemiddeld verdient.

[ Voor 27% gewijzigd door Standeman op 02-07-2009 17:13 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Verwijderd

Topicstarter
Wilke schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:42:
[...]

HTML en CSS zijn geen programmeertalen, net zo min als MySQL. Maar dat terzijde.

Zonder meer te weten wat voor soort sites je daarmee weet te produceren, is moeilijk te zeggen of je loon realistisch is. Doe je ook het ontwerp erbij, of alleen de code terwijl iemand anders een grafisch ontwerp maakt?

Omdat je geen papieren kwalificaties hebt, maar blijkbaar wel veel werkervaring, zou je (als je dat wilt) echt moeten linken naar een portfolio met websites om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Hmmmm, ik kan wel een zooi links geven van sites maar ik weet niet of m'n werkgever dat zo prettig gaat vinden, het gaat in ieder geval om complexe sites (zoals ik al zei >10.000,-), soms met flash modules (3d omgevingen e.d.), ook heb ik samen met mijn collega een compleet CMS van de grond opgebouwd waar meerdere sites op kunnen draaien.

Edit: over dat bepaalde tijdscontract, ik heb net zo lief elke keer een halfjaar contract, om weer ff te onderhandelen zeg maar over salaris e.d.
En volgens mij was het 1e halfjaarcontract nog op naam van een ander bedrijf binnen de organisatie.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 18:29 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16
Je hoeft niet elke keer te wachten op een nieuw contract voor salarisonderhandelingen, als jij na een halfjaar dusdanig goed presteert dat je vindt dat je een hoger salaris verdient, dan kan je gewoon met je werkgever om tafel gaan zitten voor een gesprek. Als je werkgever het ermee eens is krijg je een hoger salaris, en anders blijft het hetzelfde. Zou leuk zijn voor je werkgever: contract met onbepaalde termijn, en 20 jaar in dienst voor 1850 per maand :).

Verwijderd

Topicstarter
_JGC_ schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:40:
Je hoeft niet elke keer te wachten op een nieuw contract voor salarisonderhandelingen, als jij na een halfjaar dusdanig goed presteert dat je vindt dat je een hoger salaris verdient, dan kan je gewoon met je werkgever om tafel gaan zitten voor een gesprek. Als je werkgever het ermee eens is krijg je een hoger salaris, en anders blijft het hetzelfde. Zou leuk zijn voor je werkgever: contract met onbepaalde termijn, en 20 jaar in dienst voor 1850 per maand :).
Weet ik, maar ik heb daar niet zo veel ervaring mee en nieuwe contractonderhandelingen zijn dan een makkelijke manier om daar over te beginnen, echter dit contract werd me zo gepresenteerd van, oja hier is je nieuwe contract, voor een jaar, kijk maar even door, tekenen en inleveren bij de verantwoordelijke persoon.
Terwijl ze daar normaal wel een gesprekje voor inlassen.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Laat eens een portfolio zien?

Zonder portfolio te hebben gezien lijkt mij dat je toch wel 800 - 1000 euro meer zou moeten kunnen verdienen met zoveel ervaring.

Maar goed, weet niet hoe goed je echt bent natuurlijk :). Ben wel benieuwd bij welk reclamebureau je werkt ;-).

[ Voor 26% gewijzigd door McVirusS op 03-07-2009 10:19 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Als jij genoegen neemt met 1850 euro p/m met 10 jaar relevante ervaring weet ik nog wel iemand die je portfolio wil zien.... :+

Professionele website nodig?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Dit is wel heel karig :)

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59
curry684 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:13:
Als jij genoegen neemt met 1850 euro p/m met 10 jaar relevante ervaring weet ik nog wel iemand die je portfolio wil zien.... :+
In de TS staat 10 jaar ervaring, waarvan 5 jaar relevant. Dan nog is €1850 laag, maar 5 of 10 jaar is toch een behoorlijk verschil ;).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-11 21:02
1850 netto of bruto?

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:42
€1850 is érg mager. Als je verder goed presteert kun je je baas op zijn schouder kloppen i.m.o.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Pagina: 1