Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik wil een high-end graphicskaart voor m'n Mac-Pro kopen om z'n rekenkracht. Ik vind zojuist de NVdia GTX 285 voor de Mac met 240 grafische kernen. Helaas alleen in de VS te koop. Er is wel al een Windows versie in Nederland te koop. Kan iemand mij zeggen of de Windows versie in een Mac te gebruiken is evt na herschrijven van het (flash)geheugen? Zo ja, is er documentatie hoe je dat aanpakt?

Bert

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:20
Windows versie? Je bedoelt PC versie ;) En met herschrijven van het flashgeheugen bedoel je natuurlijk het flashen van de BIOS. En ja, daar is zat documentatie over, even op Google zoeken of hier op het forum.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

NitroX infinity schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:28:
Windows versie? Je bedoelt PC versie ;) En met herschrijven van het flashgeheugen bedoel je natuurlijk het flashen van de BIOS. En ja, daar is zat documentatie over, even op Google zoeken of hier op het forum.
nee hij bedoelt windows versie ;) een mac pro is ook gewoon een pc? alleen met OS-X en daar wil hij graag een een graka voor niet alle graka's ondersteunen dit namelijk...

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Topicstarter
Update: het is inderdaad mogelijk een (windows PC) GTX285 aan het werk te krijgen in een Mac-Pro.
Zie: macrumours topic GTX285/295 netkas enabler. Flashen is niet nodig.
Ik merk op dat in mijn Mac Pro de combinatie alleen werkt met de GTX285 in slot 1 en de GT120 in slot 2.