Toon posts:

Een Speakerset voor de Wdtv.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Ik ben op zoek naar een goede (voor die prijs) surround set die op de wdtv past.
die heeft de volgende aansluitingen:
Afbeeldingslocatie: http://techreport.com/r.x/2009_3_12_Western_Digitals_WD_TV_HD_Media_Player/back_600.jpg

nu ben ik al een paar dagen aan het zoeken op tweakers etc., maar ik heb nog niet echt iets kunnen vinden of het is ver boven mijn budget.
Nu heb ik de x-5400 van logitech op het oog, maar nu is de vraag hoe moet ik die dan aansluiten.
de aansluitingen zijn
Afbeeldingslocatie: http://techgage.com/reviews/logitech/x-540/logitech_x540_08_thumb.jpg
linkje naar de product pagina
misschien kunnen jullie nog iets met mijn tv. dat is een LG 32LG3000

mijn eisen zijn.
-5.0 of 5.1 (liefst 5.0 omdat ik in een flat woon).
- mijn budget ligt rond de 100€

dat was het eigenlijk wel zo'n beetje.
Mvg. Renall. :)

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Volgens mij kan je beter een setje dat via je optische aansluiting aangesloten word nemen :)

Heeft ook een computer!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:36:

Nu heb ik de x-5400 van logitech op het oog
Misschien kan je eens naar de Z-5500 kijken? Kan je aansluiten via optical :) En werkt perfect !

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Topicstarter
DennusB schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:47:
[...]

Misschien kan je eens naar de Z-5500 kijken? Kan je aansluiten via optical :) En werkt perfect !
hij is te duur voor mij dat is het probleem. :X :( en ik denk als ik hem zou kopen dat de subwoofer te hard zou gaan. want onze flat is zeer gevoelig voor geluid :'(
Bertus schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:44:
Volgens mij kan je beter een setje dat via je optische aansluiting aangesloten word nemen :)
had ik ook al opgezocht.maar dan moet je weer met een versterker/reciever gaan werken of heb ik het mis.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 15:02 ]

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:49
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:00:
[...]

hij is te duur voor mij dat is het probleem. :X :( en ik denk als ik hem zou kopen dat de subwoofer te hard zou gaan. want onze flat is zeer gevoelig voor geluid :'(
Te duur ok, maar te hard is gewoon onzin. Dat is een kwestie van de sub goed afstellen.

Verwijderd

Topicstarter
kippy schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:46:
[...]

Te duur ok, maar te hard is gewoon onzin. Dat is een kwestie van de sub goed afstellen.
nou ik heb nu een x-230 setje van logitech.. als ik nu de bas op zijn laagst zet dan kan ik mijn meziek nog iets harder zetten dan rustig.. dus het is wel degelenlijk een argument :(

Verwijderd

kippy schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:46:
[...]

Normaal zou je gelijk hebben, maar bij Logitech is het nogal een probleem om zo'n bass-doos af te stellen (subwoofers wil ik het niet noemen).

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:49

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Met alle respect, maarrehh... Op deze manier (ik zoek speakers, dit zijn mijn aansluitingen, dit is mijn budget) heeft dit topic geen overlevingskans.

Wat heb je zelf al gevonden? Waar heb je al naar geluisterd? Wat zeiden ze in de winkel (jaja.. je kan ook naar een offline winkel natuurlijk :+) Wat is je shortlist met plus en minpunten?

Wise enough to play the fool

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het is eigenlijk heel simpel: je zoekt een setje dat 5.0 (dat wordt dus 5.1, want losse 5.0's zijn er vziw niet) dat je middels optical of HDMI kunt aansluiten. Da's namelijk de enige manier om meerkanaals uit je WDTV te krijgen. Je andere audio-aansluiting is namelijk gewoon stereo en daarmee kun je dus geen 5.1 uitsturen ;)

Heb net even voor je gezocht. Deze ligt met 95 euro binnen je budget. Heb je dan een complete HT voor, inclusief optical in en HMI in en out :) Vraag me niet naar de kwaliteit (ik ken het ding verder niet), maar dat je voor 100 euro niet veel zou hebben had je vast zelf ook al bedacht ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1