Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 16:36
Hoi,

Ik wil binnenkort het spel Half Life 2 (pc) kopen, om niet alleen Half Life te kunnen spelen maar ook enkele online games zoals: Counter Strike/ Left 4 Dead. (STeam spellen).
(deze spellen koop ik dan via Marktplaats)

Nu kan ik de Orange Pack kopen, heb ik dit nodig om andere STEAM spellen te kunnen spelen? Zoals Left 4 Dead en Counterstrike ect. Omdat er misschien in deze pack een bepaalde ' tools/bestanden' inzitten die niet op de gewone HL2 dvd staan.

Of biedt deze pack echt alleen maar de bijgeleverde spellen aan zoals; Team Fortress 2, Portal en de HL2 episodes?

tnx

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:48

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://orange.half-life2.com/

Left 4 Dead, CS 1.6, HL 1 enz. moet je allemaal apart kopen maar dat kan ook via de steam store (download steam, maak een account en duik de shop in)

Je hebt overigens HL2 niet nodig voor Left 4 Dead of Team Fortress 2 afaik bijvoorbeeld. Voor CS 1.6 heb je volgens mij wel HL 1 nodig :)

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 02-07-2009 14:29 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Maar als je HL2 heb gespeeld ga je ook EPS 1 & 2 willen spelen :P

Dus je hebt de orange box niet speciaal nodig, maar hij is ook wel mooi meegenomen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 16:36
Okay, bedankt voor het antwoord..
Ik houd het bij HL-2, de episodes haal ik wel op een andere manier naar binnen..
Ik kan trouwens de Orange Packet moeilijk aankomen.. veel (internet)winkels hebben hem niet meer,
wel voor de PS3/Xbox ect.

Ik zal proberen om het spel via Steam te kopen, vindt het nogal tricky omdat te doen...
'tnx anyway

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
noud schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:19:
Okay, bedankt voor het antwoord..
Ik houd het bij HL-2, de episodes haal ik wel op een andere manier naar binnen..
Ik kan trouwens de Orange Packet moeilijk aankomen.. veel (internet)winkels hebben hem niet meer,
wel voor de PS3/Xbox ect.

Ik zal proberen om het spel via Steam te kopen, vindt het nogal tricky omdat te doen...
'tnx anyway
HL2 OB winkels: http://www.budgetgaming.n...2:+the+orange+box_PC.html

Via steam is helemaal niet tricky hoor. Ik heb zoveel spellen gekocht via steam... Prettige is dat je eigenlijk alles bij de hand hebt, zonder cd's. Nadeel, je hebt geen mooie doos van het spel.