Notebook advies.

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

• Usselite
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03:41
Beste Tweakers,

Voor school heb ik een laptop nodig wat voldoet aan de volgende eisen:
- 4 gig ram
- min 250 gig hdd
- 15,4 inch
- wireless netwerkaansluiting
- cd/dvd speler
- niet meer als 700 euro

Ik had eerst de HP Pavillion dv5 1220ed op het oog ( volgens best buy guide )... maar die is overal uitverkocht. Ik heb zelf ook al wat gezocht maar ik weet niet waarop ik moet letten en bij welke fabriekanten je nu wel iets moet kopen of weer niet...

Natuurlijk is het wel de bedoeling dat je er wel eens een spelletje op kan spelen.. Maar het is voornamelijk bedoelt voor applicatie's / tekst verwerken enz.

( niet noodzakelijk maar het zou fijn zijn als je met de release van windows 7 erna kan upgraden )

Alvast bedankt! :)

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Weinig bijzondere eisen. Genoeg keuze. Loop een winkel binnen zou ik zeggen en laat je adviseren. Denk ook even na of je nog assecoires nodig hebt (Muis,tas, software, verzekeren? etc). Met assecoires kan je nog weleens een leuk prijsje bedingen. Alles wat vista Home premium draait zal perfect windows 7 draaien.Upgrade schema's komen volgensmij pas halverwege deze maand.

[ Voor 20% gewijzigd door Terror op 02-07-2009 14:16 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je weet wel waar je op moet letten, namelijk op bovenstaande specs. Tweakers is geen forum waar je een vraag als deze zo over de "heg" kan gooien.

Ga gewoon eens gaat surfen met jouw specs als uitgangspunt, vervolgens ga je van de notebooks die je vind reviews lezen en dan kom je met de overgebleven selectie terug naar hier en kun je nog ff wat hulp vragen bij de defintitieve keuze

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.