'belgenhumor' bij alles wat over internet gaat.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Bij vrijwel elke nieuwspost dat gaat over:

a. Provider verhoogt snelheden.
b. Provider verhoogt data limiet.
c. Site verhoogt upload limiet.
d. Iets met torrents.
e. Iets met usenet.

Krijg je steevast reacties als deze, deze, deze, deze. Gezeur over de datalimieten in België.

Ik begin ondertussen de nijging te krijgen dit soort reacties steevast op -1 te zetten, ze zijn immers offtopic (tenzij het om een Belgische provider gaat) en irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Bij al het nieuws over Belgisch internet is een vertakking op de datalimiet toch relevant? En daarmee dus ook torrents? Dat is namelijk veruit de beperkende factor die optreedt schijnbaar.

Als het probleem bij de herhaling van reacties ligt zou ik bijna 'user-error' zeggen. De reacties blijven toch wel hetzelfde zolang er niets verandert. Voldoende mods die geen slijtage hebben enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Delerium op 02-07-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 20:08

DinX

Motormuis

Helemaal mee eens. Ik gaf normaal een 0 bij zulke reacties maar de laatste tijd begin ik meer en meer zin te krijgen om er gewoon een -1 aan te geven. Zulke reacties zijn namelijk niet enkel off-topic maar je kan er donder op zeggen dat er op zo'n reactie weer een hele thread aan andere reacties volgt (die wederom een 0 krijgen nu).

Hoe mod je zoiets nu het beste ? Een 0 off-topic (gewoon omdat het dat is) of een -1 ongewenst (omdat het elke keer van die complete draadjes geeft in het genre: ja maar er zijn alternatieven, nee maar niet voor mij, ja maar ,.....)
Delerium schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:07:
Bij al het nieuws over Belgisch internet is een vertakking op de datalimiet toch relevant? En daarmee dus ook torrents? Dat is namelijk veruit de beperkende factor die optreedt schijnbaar.

Als het probleem bij de herhaling van reacties ligt zou ik bijna 'user-error' zeggen. De reacties blijven toch wel hetzelfde zolang er niets verandert.
Het probleem is niet dat het bij berichten over het Belgische internet gaat. Daar zijn ze gewoon on-topic. Maar je ziet ze dus geregeld verschijnen gewoon bij berichten waar nog maar alleen het woordje "bandbreedte" ofzo in verschijnt.

[ Voor 37% gewijzigd door DinX op 02-07-2009 13:09 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bij het ene nieuwsbericht is het al relevanter dan het andere. Bij een nieuwsbericht over een usenetprovider die gedagvaard wordt vind ik het totaal niet relevant. Bij een nieuwsbericht dat xbox en ps3 in Europa HD videostreaming gaan aanbieden vind ik het zeer relevant omdat de meeste Vlamingen hier inderdaad problemen gaan ondervinden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Boeboe schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:21:
Bij het ene nieuwsbericht is het al relevanter dan het andere. Bij een nieuwsbericht over een usenetprovider die gedagvaard wordt vind ik het totaal niet relevant. Bij een nieuwsbericht dat xbox en ps3 in Europa HD videostreaming gaan aanbieden vind ik het zeer relevant omdat de meeste Vlamingen hier inderdaad problemen gaan ondervinden.
Mee eens, maar dan zullen ze wel met iets beters dan
mja ng grotere filmpjes.. allemaal goed en wel.. maar de limieten blijven wel hetzelfde in Belgie :(
Moeten aankomen. Zo'n halve flame zet ik het liefst op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er inderdaad nogal vanaf wat het onderwerp is... Maar de voorbeelden die Dorus806 aanhaalt zijn wel treffend.

Gaat het over bestandgrootte op YouTube, en dan beginnen ze over data limieten in België te zeuren. Dat is sowieso hardstikke off-topic, maar begint ook strondvervelend te worden...

Wat mij betreft is daar absoluut het moment gekomen dat je daar -1 voor gaat geven.

Sowieso zijn de termen 'ongewenst', 'off-topic' en 'on-topic' slechts een globale indicatie. Een normale off-topic gaat op 0. Maar je kunt gerust verzwarende omstandigheden hebben, waardoor je extra aftrek geeft, en het dus op -1 komt. En dat lijkt me hier zeer zeker van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:17:
Gaat het over bestandgrootte op YouTube, en dan beginnen ze over data limieten in België te zeuren. Dat is sowieso hardstikke off-topic,
offtopic? Dat een bestand groter wordt en je toch echt een datalimiet hebt? Ik zie het offtopicgehalte niet als je er direct mee te maken krijgt.
Dorus806 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:05:
Moeten aankomen. Zo'n halve flame zet ik het liefst op -1.
Als de vaststelling blijft dat datalimieten beperkende factor blijven zit er weinig flamerigs aan. Net zoals ezels die zich aan dezelfde steen stoten is dat niet degenerend bedoeld tov de ezel maar een (taalkundig) feit. Daar kan je lastig je -1 voor hardmaken.
En dat laatste: de 4 voorbeelden hebben voornamelijk allemaal 0-moderaties. Mensen herkennen het gebrek aan flamen (dus geen -1) maar zien ook geen meerwaarde. De grote meute heeft met de modfaq in de hand een prima herkenning voor zulke replies. Om nou speciaal daarvoor een uitzondering te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 17:02

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Delerium schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:25:
[...]

offtopic? Dat een bestand groter wordt en je toch echt een datalimiet hebt? Ik zie het offtopicgehalte niet als je er direct mee te maken krijgt.
Het datalimiet is nog niet zwaar offtopic, het wel/niet goed/beschikbaar zijn van providers zonder datalimiet in België is dat wel. En daar loopt zo'n opmerking altijd op uit. Bij deze reacties zie ik dus ook niet echt een bezwaar om ze dan ook op -1 te zetten.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delerium schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:25:
[...]
De grote meute heeft met de modfaq in de hand [...]
Ik ben toch bang dat de modfaq niet zo'n grote lezersgroep heeft... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Dirk schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:52:
[...]

Het datalimiet is nog niet zwaar offtopic, het wel/niet goed/beschikbaar zijn van providers zonder datalimiet in België is dat wel. En daar loopt zo'n opmerking altijd op uit. Bij deze reacties zie ik dus ook niet echt een bezwaar om ze dan ook op -1 te zetten.
Logisch gevolg van zo'n onderwerp imho. Er zijn blijkbaar nog veel Belgen die bij Telenet / Belgacom zitten. Waarom? Geen idee, maar de meesten zitten er toch echt nog bij.

Zij kunnen niet genieten van zulke dingen, want ze hebben een ziekelijk laag limiet. Dan heeft dat toch wel te maken met dat 'topic' ?

Woon zelf ook in BE, maar heb Dommel, dus zit nooit aan m'n limiet. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het feit dat jij tegen die datalimiet oploopt is inderdaad nog niet echt offtopic, maar voor mij wel totaal irrelevant, dat zou dus op 0 terechtkomen. Degene die daarop reageert met een reactie in de trend van 'maar die isp is wel goed!' gaat vervolgens ook nog eens offtopic verder op een irrelevante opmerking, daar zou ik dus op -1 uitkomen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sorry hoor, ik heb niet zoveel te maken met 't modden op de FP, maar je komt over als een getraumatiseerde Belg die bij het woordje 'datalimiet' jankend naar z'n moeder rent.

Je topictitel geeft 'belgenhumor' aan, alsof er de spot met België wordt gedreven. In de door jou aangegeven posts zie ik dat echter totaal niet terug. Die "halve flame" die je aangeeft is door een Belg gepost en is een serieus bedoelde rant op de datalimiet-hanterende Belgische ISP's en helemaal geen 'haha, jullie hebben datalimieten'-flame jegens Belgen.

Hoewel de andere (m.u.v. die reply op een nieuwspost die note bene over een limietloze Belgische ISP gaat, nogal logisch dat je dan replies krijgt over datalimieten in België 8)7) inderdaad vervolgens offtopic zijn en gewoon als dusdanig gemod zouden moeten worden, vind ik dat je nogal overdrijft met wat in mijn ogen overkomt als een 'anti-België-hetze'-aanklacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Je kunt de datalimiet post's dan ook in 2 groepen opdelen. De ene helft is van belgen die over hun data limiet klagen, de andere zijn spottend in de trend van 'Ha daar hebben de Belgen niets aan'. Beide groepen kunnen wat mij betreft in het (storende)offtopic kamp en horen dus op 0 of -1. Tegenwoordig heb ik bij zo'n nieuwspost echt een 'daar gaan we weer' gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Als "Belg" erger ik me soms ook wel aan het steeds nutteloos opduikend gezeur over de datalimieten in topic die niets met België hebben te maken. Als het over datalimieten gaat dan kan je ons moeilijk kwalijk nemen hé :-)

Ook jammer dat het vaak meerdere keren word vermeld. Als het één keer word vermeld ben ik tevreden en ga ik het niet herhalen, tenzij ik er een goed extra argument kan bij toevoegen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Hoe je dat moet modden is een moeilijk punt inderdaad soms is het meer off-topic dan anders.

Maar eerlijk gezegd vrees ik dat deze posts niet gaan verdwijnen zolang de problematiek niet opgelost wordt. En inderdaad je krijgt dan offtopic reacties van er zijn wel een paar (kleinere) alternatieven. Maar zolang het niet opgelost voor de grote providers (ik denk dat bij veel users mama & papa het internetabbo bepalen en betalen), zullen deze discussies blijven bestaan.

Wat mij betreft offtopic, 0 ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 12:07

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Nee, -1. Het is nutteloos gezeur wat we zo langzamerhand wel kennen van Belgisch internet. Als je hem op 0 plaatst kunnen de meeste mensen hem nog lezen, op -1 niet meer.

En als men de flamereacties kan lezen zal men er ook sneller op reageren. Iets wat we willen voorkomen, dit geflame mag wel van FP af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Uit de FAQ
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Je kan er dus een 0 inzien, maar als je persoonlijk voor de -1 gaat is dit het stukje waar je mee van doen hebt.

Echter, het voorzetsel 'nutteloos' is zo subjectief als de pest en kan je zeker op een modbotafwijking brengen. Ikzelf ken het gegeven van datalimieten in Belgie een beetje en vind de reacties dus niet echt offtopic/nutteloos maar eigenlijk common-knowledge, wat exact onder de 0-offtopic valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Mijn excuses om op zo'n oude post te antwoorden, maar ... een dt-fout in een samenstelling van twee adjectieven? Komaan zeg. ;)

Je moet denken: elke keer als er een dt-fout wordt geschreven, wordt er een klein katje gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jahoor, weer een onderwerp over Internet, nota bene in Nederland, en de Belgen komen weer klagen....

Vraag aan de belgen: gaat jullie dat nooit vervelen? Bij elk onderwerp hierover beginnen, ook al heeft het onderwerp er niets mee te maken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

wildhagen schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:40:
Jahoor, weer een onderwerp over Internet, nota bene in Nederland, en de Belgen komen weer klagen....

Vraag aan de belgen: gaat jullie dat nooit vervelen? Bij elk onderwerp hierover beginnen, ook al heeft het onderwerp er niets mee te maken?
Tuurlijk, maar een gemiddelde belg heeft het idee dat er méér aan gedaan zal worden dan als ze klagen bij het BIPT. ;)

Aan de andere kant ben ik het kotsbeu (maar dan ook echt KOTSbeu) dat mensen de EU en Opera en eender wie het gemunt heeft op de vuile praktijken van MS (in die Windows + IE wars) afzeiken alsof MS het klein slachtoffertje is van een verkrachting. En telkens weer zijn er 500 miljard reacties over "ik begrijp niet hoe dit kan", of "dat is toch niet eerlijk tegenover andere bedrijven?" en zo meer. Als ze nu eens de moeite zouden doen om te lezen ipv eerst uit ignorantie een debiele reactie te plaatsen, dan zouden ze die niet eens meer hoeven te plaatsen. JEZUS.

edit: en die vijandigheid jegens mensen die iemand wijzen op taalfouten. Gni. :(

edit2: is het niet beter dat dit in een algemene "wat heeft je vandaag geërgerd op de frontpage?"-thread wordt geplaatst? Want in al mijn rage ben ik dat er hier precies van aan het maken. Waarvoor mijn excuses.

[ Voor 11% gewijzigd door RuddyMysterious op 17-08-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

DevilsProphet schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:42:

Aan de andere kant ben ik het kotsbeu (maar dan ook echt KOTSbeu) dat mensen de EU en Opera en eender wie het gemunt heeft op de vuile praktijken van MS (in die Windows + IE wars) afzeiken alsof MS het klein slachtoffertje is van een verkrachting. En telkens weer zijn er 500 miljard reacties over "ik begrijp niet hoe dit kan", of "dat is toch niet eerlijk tegenover andere bedrijven?" en zo meer. Als ze nu eens de moeite zouden doen om te lezen ipv eerst uit ignorantie een debiele reactie te plaatsen, dan zouden ze die niet eens meer hoeven te plaatsen. JEZUS.

edit: en die vijandigheid jegens mensen die iemand wijzen op taalfouten. Gni. :(

edit2: is het niet beter dat dit in een algemene "wat heeft je vandaag geërgerd op de frontpage?"-thread wordt geplaatst? Want in al mijn rage ben ik dat er hier precies van aan het maken. Waarvoor mijn excuses.
Afbeeldingslocatie: http://www.viralchart.ru/Images1/Images/serious_cat/15.jpg

Niet alles hoog opnemen. Troep is een blijvende constante, als je daarmee kan omgaan en je niet ergert ben je veel efficienter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DevilsProphet schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:42:
MS, alles met brein, iphone, internetsnelheden an sich, patent shizzle.

Maarja, gewoon lekker laten gaan. Meer dan een -1 kan je niet krijgen als je er lekker op in gaat, regeltjes zijn niet zo strikt dus genoeg ruimte om je flink te ventileren :D Doe je het echter op het forum krijg je modbreaks, pushmessages, zelfs email (V&A), dus ook je irritaties daar kan je op de frontpage lekker laten gaan ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga voor de -1 ... tot voor kort had je inderdaad eigenlijk nog een reden tot klagen maar sinds kort heb je bij een 'normaal' abonnement (normaal = niet voor beginners maar ook niet de veeleisende gebruiker) meer dan voldoende limiet & snelheid!

Bij Telenet heb je voor 42,91 euro per maand nu 25 GB (maak er een Shake pakket van en je hebt 45 GB of zelfs meer voor iets hoger bedrag) en bij Belgacom verschilt het ook al niet veel ...

Tot een dik jaar terug waren deze abonnementen nog gelimiteerd op 10 GB volume per maand ... wat mij betreft is de schade nu meer dan ingehaald en de trend gezet tot verhoging. Boeboe in "'belgenhumor' bij alles wat over interne..." heeft inderdaad een terechte opmerking maar ik zou deze discussie eerder leggen bij het beleid van de providers. Belgacom & Telenet willen immers hun digitale-TV diensten beschermen ... ik verwacht dan ook wel dat Sony of Microsoft een samenwerking zullen aangaan om deze problemen op te lossen als ze het éénmaal lanceren :)

Verder is het inderdaad wel een punt dat je met dit soort standaard abonnementen die de meeste consumenten hebben natuurlijk geen complete seizoenen TV Series gaan downloaden (wat trouwens helemaal niet is toegestaan is in België) of HD Films mee gaan downloaden maar voor een demo, updates van je OS etc. lijkt me dit meer dan voldoende? Als je echt meer wil kan je ook nog altijd uitwijken naar andere ISP's (ok, deze zijn niet altijd voor iedereen beschikbaar met de ADSL problematiek van regio tot regio) ...

Mijn conclusie : -1 als het niet relevant is en niets te maken heeft met het artikel ... het wordt inderdaad ergerlijk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hup, er gaat weer een newspost over Internet, en dan nog over Nederland, niet over België, en de Belgen stromen weer toe met hun geklaag over datalimieten, zoals in deze post.

Lijkt wel besmettelijk.... en begint hoe langer hoe irritanter te worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Je kan het onderwerp van die irritante posts weglaten en het algemene concept van mensen die graag eens zagen over dwaze dingen extraheren uit die posts, en andere, zoals hierboven al zei.

Dus waar wij een hekel aan hebben is niet persé het gezaag over belgische datalimieten, maar eerder aan mensen die zeer overbodige en met gezaag overstelpte reacties plaatsen die amper nog te maken hebben met het onderwerp zelf.

Ik stel overigens voor om zulke mensen strenger aan te pakken, met een waarschuwing en eventueel een tijdelijke ban na meerdere overschreidingen van de regels. Het modsysteem (score -1) is niet overtuigend genoeg om als sanctie te dienen, vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nou dat gaat wel erg ver. Het is waar dat er constant dezelfde reacties komen mbt datalimieten, maar het zijn geen ongewenste reacties. Mensen waarschuwen / bannen gaat echt veel te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Waarom zou een soortgelijke herhaalde reactie nu an sich vervuiling moeten zijn? Als je je irriteert zegt dat vrijwel altijd iets over jezelf?

Herhaling hoort er nu eenmaal bij, iedereen heeft een eerste keer ervaring en spuit dat op internet. Je hoeft het niet te waarderen maar -1 ongewenst is wel erg subjectief.

[ Voor 13% gewijzigd door Delerium op 26-08-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

RoD schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:45:
Nou dat gaat wel erg ver. Het is waar dat er constant dezelfde reacties komen mbt datalimieten, maar het zijn geen ongewenste reacties. Mensen waarschuwen / bannen gaat echt veel te ver.
Dus, als het dan toch niet zo erg is, waarom er dan een eigen topic aan schenken? :p

En ja Delerium, daar heb je wel iets.

[ Voor 5% gewijzigd door RuddyMysterious op 26-08-2009 23:40 ]

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:11
DevilsProphet schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:39:
[...]
Dus, als het dan toch niet zo erg is, waarom er dan een eigen topic aan schenken? :p
Omdat iedereen gewoon vrij topics kan maken ? ;)

Verder is mij nog steeds niet opgevallen dat deze reactie zeer veelvuldig voorkomen, terwijl ik vrij gevoelig ben voor herhaling. Een normale manier van omgaan met deze opmerkingen lijkt mij nog steeds gewenst.

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ze komen niet per sé veelvuldig voor in één nieuwsitem, maar bij elk nieuwsitem dat gaat over internetserviceproviders komen er genoeg reacties van die soort voor om enkele mensen geërgerd te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Wat een reacties ook weer.
Mensen die beweren dat Firefox render engine beter is moeten er wel bij stilstaan dat websites anno 2009 ook al worden geoptimaliseerd voor FF, elke browser heeft nu eenmaal zo zijn bugjes. Dus kan je stellen dat Opera zonder optimalisatie het verdacht goed doet.
:')

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

0 geven en de reactie vergeten, zo moeilijk is dat toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Zit je daarvoor ook niet een beetje in het verkeerde topic?!

When you only live once, try not to die?

Pagina: 1