Ik probeerde net mijn gallery-system-specs te updaten met de Maxtor DiamondMax23 1TB maar kon ze niet vinden onder Maxtor. Toen ik zocht op DiamondMax zag ik wel precies mijn model staan, maar dan met Seagate er voor in plaats van Maxtor. Geen idee hoe het precies is gekomen maar in ieder geval klopt het niet volgens mij.
Ik kan alle linkjes los plempen, maar DIT geeft ook een overzichtje. Ja, het is zo dat Seagate inderdaad de schijven op haar site vermeld ... maar nog steeds wel als "Maxtor DiamondMaxXX" schijven. Kijk maar.
Ook op de schijven die ik gister heb ingebouwd staat toch echt de merknaam Maxtor
In de normale PW zie ik alleen de DM23 fout staan voor 3 modellen, in unsorted zitten er nog een paar die volgens mij niet met dat labeltje op de top verkocht worden / bestaan.
Graag even bijwerken, dan kan ik mijn gallery-sys weer meer linkbaar maken.
Edit: Sorry, kijk net wat beter naar de mogelijkheden en zie dat ik dit direct per product kan aanpassen/doorgeven ... was me eerder niet opgevallen
Doe maar dicht.
Ik kan alle linkjes los plempen, maar DIT geeft ook een overzichtje. Ja, het is zo dat Seagate inderdaad de schijven op haar site vermeld ... maar nog steeds wel als "Maxtor DiamondMaxXX" schijven. Kijk maar.
Ook op de schijven die ik gister heb ingebouwd staat toch echt de merknaam Maxtor
In de normale PW zie ik alleen de DM23 fout staan voor 3 modellen, in unsorted zitten er nog een paar die volgens mij niet met dat labeltje op de top verkocht worden / bestaan.
Graag even bijwerken, dan kan ik mijn gallery-sys weer meer linkbaar maken.
Edit: Sorry, kijk net wat beter naar de mogelijkheden en zie dat ik dit direct per product kan aanpassen/doorgeven ... was me eerder niet opgevallen
Doe maar dicht.
[ Voor 7% gewijzigd door Ulysses op 03-07-2009 17:59 ]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.