Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Export MS Excel naar PDF - images gaan verloren

Pagina: 1
Acties:

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:29

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Probleempje is alsvolgt:

Icm Office 2007 gebruik ik de plugin van Microsoft om van bestanden een .pdf te maken.
Simpel Office knop > Opslaan als > PDF of XPS

Echter, sinds een maandje lukt dit wel nog prima in Word, maar bij Excel wordt het PDF bestand aangemaakt, maar worden de afbeeldingen er niet ingezet of ze staan compleet verkeerd in het document. :(

Misschien dat het met een update te maken heeft, maar het vreemde is dat Word er geen last van heeft.
Iemand een suggestie?

An Explanation of l33t Speak

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Is het alleen op jouw PC, of op alle? <-- als op alle, deel eens een voorbeeld. Als alleen lokaal: je hebt alle patches/updates geinstalleerd? Zo ja, wat heb je een maandje geleden aan applicaties / updates geinstalleerd en andere wijzigingen gedaan? :P

(FWIW, hier gaat het prima).

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 02-07-2009 12:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Het is dus alleen lokaal (laptop van de zaak (WinXP)...verder gebruik ik alleen Mac hier, dus kan het niet met m'n thuis PC's controleren ;) )

Ook herinstalleren van de MS plug-in lijkt niet te werken. Verder zijn er alleen updates geweest van MS die er niks mee te maken lijken te hebben. Er is ook niks nieuws geïnstalleerd en ook geen andere PDF export applicaties (zoals CutePDF ofzo).
Wat overigens wel tegenwoordig in beeld komt bij Adobe PDF reader is dat de PDF als PDF/A wordt weergegeven?
Maar goed, het pdf export bestand wordt door andere readers ook corrupted weergegeven...

Verwijderd

Ik heb het ook sinds kort, het komt door een bepaalde Microsoft update en volgens mij is er nog geen fix voor.
Gevonden: http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-3802006.php

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 09:04 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb deze problemen eerder gezien (met de Adobe print to PDF feature). Sinds ik CutePDF (freeware) gebruik, heb ik nergens meer last van.

Er was oooooit een Adobe KB article die uitlegde waarom 't fout gaat, maar die kan ik helaas niet meer vinden

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je Office SP2 wel geinstalleerd? En if so, heb je de plugin laten staan bij het upgraden, of heb je die eerst gedeinstalleerd (zit standaard in sp2 namelijk)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Dit is inderdaad het probleem!
Maar ja, geen fix :(
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 09:00:
Ik heb het ook sinds kort, het komt door een bepaalde Microsoft update en volgens mij is er nog geen fix voor.
Gevonden: http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-3802006.php

Pagina: 1