Ik heb vandaag mijn Samsung 2494HS monitor ontvangen. Deze kwam nieuw uit de doos maar nu heb ik er al een probleem mee, ik kan hem eigenlijk niet gebruiken.
Eerst heb ik de monitor aangesloten via de DVI kabel op mijn pc en ik kreeg 1 seconde (mooi) beeld bij het opstarten, daarna valt het weg en blijft het scherm zwart.
Daarna heb ik de monitor via RGB kabel aangesloten, met hetzelfde resultaat. De videokaart is Geforce GTX 275.
Het probleem kwam al voor toen ik de pc voor de eerste opstartte. Het lijkt of de monitor terug in standby modus gaat.
Wat ik al geprobeerd heb:
* Een andere monitor aangesloten op de pc, deze werkt gewoon,
* Mijn X-box 360 aangesloten via HDMi (ook slechts 1 seconde beeld daarna zwart, het standbylampje blijft wel blauw). Hierbij heb ik overigens wel geluid maar dus geen beeld,
* Een andere stekker op de monitor geprobeerd, geen verschil.
* Een andere resolutie op de pc ingesteld, maakt ook niks uit.
* Een self-test gedaan op het scherm, deze test zegt wel OK. Maar dus geen verschil ...
Zie ik iets over het hoofd? Iemand gelijkaardige ervaringen?
Eerst heb ik de monitor aangesloten via de DVI kabel op mijn pc en ik kreeg 1 seconde (mooi) beeld bij het opstarten, daarna valt het weg en blijft het scherm zwart.
Daarna heb ik de monitor via RGB kabel aangesloten, met hetzelfde resultaat. De videokaart is Geforce GTX 275.
Het probleem kwam al voor toen ik de pc voor de eerste opstartte. Het lijkt of de monitor terug in standby modus gaat.
Wat ik al geprobeerd heb:
* Een andere monitor aangesloten op de pc, deze werkt gewoon,
* Mijn X-box 360 aangesloten via HDMi (ook slechts 1 seconde beeld daarna zwart, het standbylampje blijft wel blauw). Hierbij heb ik overigens wel geluid maar dus geen beeld,
* Een andere stekker op de monitor geprobeerd, geen verschil.
* Een andere resolutie op de pc ingesteld, maakt ook niks uit.
* Een self-test gedaan op het scherm, deze test zegt wel OK. Maar dus geen verschil ...
Zie ik iets over het hoofd? Iemand gelijkaardige ervaringen?