• Smitty89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2025
Zoals al eerder vermeld heb ik sinds van de week de Samsung 2333HD in huis. Nu wil ik er als het even kan mooi beeld op en nu heb ik al de Samsung DCB-B270R. Daar zit geen HDMI aansluiting (zo ver ik weet) dus zou ik er geen HDMI op aan kunnen sluiten. Nu is mijn vraag of er iets bestaat een stekkertje ofzo waarmee je van scart naar HDMI kan. En of het beeld dan ook beter is.

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Smitty89 op 01-07-2009 20:25 ]

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-01 09:15

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

http://www.automatedhome....rt-to-HDMI-Convertor.html

Google helpt wel eens als je typt: 'scart to hdmi'

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Waarom tik je je vraag niet bij Google in? :)

Een scart-stekker draagt enkel analoge signalen en HDMI is puur digitaal, dus het wordt vrij lastig om dat zonder converter aan elkaar te hangen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:18

Umbrah

The Incredible MapMan

Nee, dit bestaat niet, als er al zoiets is, heeft dat ongeveer net zoveel nut als een USB plug aan de ene kant, en een 230V-stekker aan de andere kant.

Die tuner is een 100% analoge tuner, de hoogste kwaliteit die hij kan uitsturen is Scart-RGB, composiet is ook mogelijk.

Component en HDMI (de kwaliteitsaansluitingen) kan deze TV tuner niet uitzenden. Het beste wat je kan doen is een volledig bedraadde SCART-naar-SCART kabel, voor deze combo. En anders: haal een tuner die wel HD compatible is (zoals de Samsung DCB H360-R), of bouw er een in je PC.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 16:55
Met Umbrah, als de kwaliteit er niet is kun je het ook niet maken.
Sluit hem dus gewoon aan met een degelijke afgeschermde scartkabel, en dan niet zoon 8 euro ding een monster is ook weer overdreven.

My favorite programming language is solder.

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-02 11:00
Gebruik inderdaad een goede dikke scartkabel en je zult een goed beeld hebben verwacht ik. Een scart naar hdmi is weggegooid geld, dit tovert geen mooier beeld eruit natuurlijk ;)

Op mn 42 inch ziet het er al heel mooi uit met die Samsung 270 met scart (alsof ik een dvd zit te kijken!) en jouw scherm is een stuk kleiner en dat is geen nadeel.

[ Voor 109% gewijzigd door Ferry34 op 03-07-2009 02:44 ]

Pagina: 1