[iPod touch 1G] laadt niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een lange tijd mijn iPod Touch niet meer gebruikt en wilde 'em opladen.
Na een paar minuten deed hij het en viel toen plots uit. Daarna wilde hij totaal niks meer doen als ik 'em op een USB poort aansloot (laptop, Mac Mini).

Nu heb ik dus een aparte USB lader gekocht en doet hij iets, althans het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT1476/HT1476_1.jpg

Hier blijft ie dan al 4 uur op staan. Ik heb de iPod Touch nog geen 40 uur bij elkaar gebruikt en max 10 laadcyclis in anderhalf jaar. Is de batterij op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
Je hebt hem waarschijnlijk een hele tijd niet gebruikt en (bijna) leeg opgeborgen. De batterij is nu waarschijnlijk te ver ontladen, daarom wil die niet meer opladen. Je zou hem nog even zo kunnen laten liggen, misschien gaat het nog werken... al heb ik er na vier uur wel een hard hoofd in :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na enige tijd deed de iPod Touch het weer. We zijn nu weer een een klein jaartje verder en ik heb nu weer hetzelfde probleem. Alleen nu doet de iPod Touch niks meer als ik 'em in een USB poort stop. Vandaag heb ik 'em in de Mediamarkt even in een paar verschillende Bose oplaadstations gedaan. Daar kreeg ik het Apple logo te zien en na tien seconden ging die uit, daarna weer het Apple logo 10 seconden. Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:18
Ik heb precies hetzelfde probleem, na enkele seconden verdwijnt de afbeelding zoals davidgilmour die heeft afgebeeld. Ik krijg dan het Apple logo te zien met een "zandloper" erdoor. Lang opladen heeft geen zin. Verder weet ik niet hoelang de iPod gebruikt is. Ik heb 'm gekregen van m'n oom, hij is wel gejailbreakt (geweest?).

Kwestie van batterij op?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xander25 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:31:
Ik heb precies hetzelfde probleem, na enkele seconden verdwijnt de afbeelding zoals davidgilmour die heeft afgebeeld. Ik krijg dan het Apple logo te zien met een "zandloper" erdoor. Lang opladen heeft geen zin. Verder weet ik niet hoelang de iPod gebruikt is. Ik heb 'm gekregen van m'n oom, hij is wel gejailbreakt (geweest?).

Kwestie van batterij op?

Alvast bedankt!
Ik heb het toen met een andere batterij geprobeerd en dat ging ook niet goed. IPod voor 15 euro verkocht op MP. Je kunt overwegen op ebay of dealextreme een batterij te kopen vofor 6 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:18
Voor een paar euro's wil ik een nieuwe batterij nog wel proberen, kan iemand me vertellen welke batterij (van Dealextreme.com) ik nodig ben? Er staan er zoveel op...

Alvast bedankt!
Pagina: 1