Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ati catylyst control

Pagina: 1
Acties:

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11 16:47

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
hoi,
vandaag ging ik een beetje kijken op ati catylist control en klikte iets aan waarvan ik dacht dat het handig was volgens mij was het automatic deinterfacing maarja dit doet erniet toe. ik klikte erop en pop mijn scherm krijgt geen beeld meer als ik windows in normal mode opstart ik zit nu in safe mode en hij doet het dus het is puur die connect allemaal leuk en aardig want ik kan het natuurlijk gewoon afvinken! hier zit dus het probleem omdat ik in safe mode ati catylist control center niet kan opstarten weet iemand mischien hoe ik dit kan doen?(ati catylist control center opstarten dus..)

:'(

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-11 20:59

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Probeer eens dit:

Onder start -> Catalyst Control Center -> Restart Runtime

• THE_FIREFOX
  • Laatst online: 26-11 21:34
meest effectieve oplossing is de ATI drivers + CCC eraf gooien en het opnieuw installeren. Het zal waarschijnlijk een register key zijn die nu verkeerd staat maar probeer de juiste key te vinden om het goed te krijgen.

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
THE_FIREFOX schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:33:
meest effectieve oplossing is de ATI drivers + CCC eraf gooien en het opnieuw installeren. Het zal waarschijnlijk een register key zijn die nu verkeerd staat maar probeer de juiste key te vinden om het goed te krijgen.
maar hij deed het eerst wel nu alleen opeens nietmeer, nadat ik dat knopje heb ingevuld

Probeer eens dit:
[b]Onder start -> Catalyst Control Center -> Restart Runtime
nee dit werkte ook niet hij zegt dat er geen driver is geinstalled (wat wel zo is) of dat hij het niet doet (wat het geval is)

[ Voor 21% gewijzigd door Dr0ppFTW op 01-07-2009 18:39 ]

• THE_FIREFOX
  • Laatst online: 26-11 21:34
droppienl schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:35:
[...]

maar hij deed het eerst wel nu alleen opeens nietmeer, nadat ik dat knopje heb ingevuld
Als je niet daar kan komen bij het knopje dan moet je de register key/ini file vinden die het insteld terwijl het deinstalleren en opnieuw installeren van de drivers nog geen 5~10 minuten duurt

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
THE_FIREFOX schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:40:
[...]

Als je niet daar kan komen bij het knopje dan moet je de register key/ini file vinden die het insteld terwijl het deinstalleren en opnieuw installeren van de drivers nog geen 5~10 minuten duurt
oke dan probeer ik dat wel even moet ik alleen weer overnieuw overclocken D: maarja dat moet dan maar..
nu eerst uiteten vanavond horen jullieh et resultaat

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
nee nogsteeds niet gelukt! D:
weet iemand anders mss een andere oplossing?

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2010 11:49 ]

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:57
Even alle startup entries uit je startmenu en het register nakijken en daar ccc weghalen. (Dat kan vanuit safemode denk ik) Nog makkelijker is CCleaner installen, en daarmee je startup entries bekijken. Die zoekt ze netjes op en zet er vaak een nette beschrijving bij, dus makkelijker ccc te vinden. Als dat dan niet meer automatisch opstart als je windows opstart, dan zal de normale driver nog wel werken lijkt me. Alleen ccc kan dan geen settings meer pushen zodra je inlogd in windows.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
Barleone schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:41:
Even alle startup entries uit je startmenu en het register nakijken en daar ccc weghalen. (Dat kan vanuit safemode denk ik) Nog makkelijker is CCleaner installen, en daarmee je startup entries bekijken. Die zoekt ze netjes op en zet er vaak een nette beschrijving bij, dus makkelijker ccc te vinden. Als dat dan niet meer automatisch opstart als je windows opstart, dan zal de normale driver nog wel werken lijkt me. Alleen ccc kan dan geen settings meer pushen zodra je inlogd in windows.
hmm ik weet niet zeker of dat werkt probeer ik ook wel even want hij gaf als reden(sorry vergeten te melden) kan systeem configuratie niet vinden

• Barleone
droppienl schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:35:
nee dit werkte ook niet hij zegt dat er geen driver is geinstalled (wat wel zo is) of dat hij het niet doet (wat het geval is)
Onder safemode start windows op met default drivers, en niet met de ati/amd drivers. Vandaar dat hij zegt dat ze niet gevonden kunnen worden.

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
Barleone schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:19:
[...]

Onder safemode start windows op met default drivers, en niet met de ati/amd drivers. Vandaar dat hij zegt dat ze niet gevonden kunnen worden.
maar hier schiet ik niks mee op tog? (of wel? ik weet het niet) :+

• Barleone
Dat is in ieder geval de reden dat je onder safemode wél beeld hebt.

Maar laat ik eerst eens wat anders vragen:
Tot welk moment heb je beeld als je xp opstart onder de gewone modus?

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Topicstarter
Barleone schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:01:
Dat is in ieder geval de reden dat je onder safemode wél beeld hebt.

Maar laat ik eerst eens wat anders vragen:
Tot welk moment heb je beeld als je xp opstart onder de gewone modus?
ik heb windows vista :X

maarja ik start hem op zie het laad balkje van windows en daarna niks meer dus ook niet dat rondje van vista met dat leuke bling geluidje :9
http://4.bp.blogspot.com/...ta_hidden_boot_screen.png

dat plaatje zie ik dus al niet

• Barleone
1) :s Oh, Vista 8)7
2) Dan is je probleem drastischer dan ik dacht. Ik ga me even beraden :)

Ben terug.
Zeg, kun je vanuit safemode niet gewoon via de gewone manier de driver en ccc uninstallen?
Dan ben je al een eind op weg denk ik.
Vervolgens start je onder gewone modus op, en begint windows vanzelf te mekkeren dat er geen driver is.
Nieuwe driver + ccc installen en voila.. je hebt je systeem weer draaien.

Ik weet niet of dat helpt, maar je zou het kunnen proberen.

[ Voor 71% gewijzigd door Barleone op 02-07-2009 21:52 ]

Pagina: 1