Toon posts:

Sitecom WL 160 achter Sitecom WL 160 (54g)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben al een jaar een tevreden gebruiker van een Sitecom WL 160 (54g). Mijn computer beneden wordt voorzien van internet via een kabel door de kelder. De modem en hoofdrouter die het internet uitzendt staan in een sub-kelder. Het bereik van mijn antenne redt het helaas niet tot en met de kelder (afstand te groot) en daarom heb ik een tweede Sitecom WL 160 router aangeschaft die ik in de kelder wil zetten, zodat ik in de koude kelder (vooral nu lekker met warm weer) ook internet heb via draadloos internet (MacBook).

Router 2 staat nu in deze kelder. Ik kan de router in via de computer die beneden staat, maar heb nog geen internet. Misschien kunnen jullie me helpen internet te krijgen op de computer beneden en draadloos internet in de kelder.

Ter illustratie een plaatje hoe ik mijn netwerk graag werkend zou willen zien (staat nu ook zo opgesteld):

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/o6llsk.jpg

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Router 2 middels LAN poort aansluiten, evt een vast ip geven binnen je range zodat je er bij kan, DHCP en aanverwanten uitschakelen en gaan zou ik zeggen.

• Mathieuh
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-01 10:26
waarom waarom waarom zoekt er dan ook niemand op de GOT of Google???
[HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point

er was gisteren ook al een topic over, misschien is het een idee voor de mod's om deze howto sticky te maken?