Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Een week geleden heb ik een mp4 van Selar gekocht, het apparaat ondersteund .avi bestanden.
Op mijn PC heb ik een film staan, met extensies .VOB en .IFO
Mijn vraag is:
Hoe kan ik al deze bestanden veranderen in 1 .avi bestand wat mijn mp4 kan afspelen?

Alvast bedankt! :*)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
het moet nog in 1 avi bestand gevoegd worden! heb je trouwens voor een film per se de .IFO files nodig? anders hoef ik alleen de .vob film bestanden te kopieeren

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 16:47 . Reden: Toevoegen info ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dat staat er toch in die links die ik gepost heb of ben ik nu gek?

Als je bedoelt dat je meerdere avi's tot 1 avi wil maken:

http://www.google.nl/sear...ge+.avi&btnG=Zoeken&meta=

Wees eens crea met je zoek opdrachten :)
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:42:
het moet nog in 1 avi bestand gevoegd worden! heb je trouwens voor een film per se de .IFO files nodig? anders hoef ik alleen de .vob film bestanden te kopieeren
Und I quote:
IFO (InFOrmation file) is een bestandstype dat veel gebruikt wordt voor dvd-video's. IFO-bestanden geven de apparaten en software die de dvd afspelen belangrijke navigatie-informatie, zoals waar hoofdstukken beginnen en ondertitelingen terecht komen.

Om een dvd-bestand te branden op een dvd-schijf, zijn ook VOB- en BUP-bestanden nodig.
Dus het ligt eraan :). Maar alle eerder genoemde programma's doen dat ook hoor dus leef je uit :)

[ Voor 73% gewijzigd door Notna op 01-07-2009 16:53 . Reden: typo's enz ]

Xbox Live ID:Notna8310

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 10:17
Je kan ook deze eens proberen. Bij problemen is er ook een forum, vooral de engelstalige is goed bezocht.
Zie hier de software in de meuktracker.

Doom9 _/-\o_ de place to be ten tijde van DivX 3.11.

[ Voor 9% gewijzigd door lexi op 01-07-2009 16:54 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoals je kunt zien valt er met de zoekfunctie genoeg te vinden. Op GoT verwachten we dat je eerst zelf op zoek gaat naar het antwoord alvorens je hier aanklopt. Aangezien in je topicstart geen enkele vorm van eigen inzet te ontdekken is, gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.