[KPN/HI] Snelheid verhoging niet voor bestaande abonnees.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob3rt
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 21:35
Vandaag (1-7) zou de internet snelheid verhoogd worden van 128kbps naar 384kbps (zie ook de FP), maar helaas is de snelheid nog steeds hetzelfde...

Na een telefoontje naar de Hi helpdesk blijkt al snel dat deze verhogen dus niet voor bestaande abonnees geld maar enkel voor nieuwe, de huidige abonnees zouden later dit jaar (waarschijnlijk pas op 1-10) verhoogd worden. Erg klant vriendelijk dus, heb je een leuke gsm is de internet snelheid te laag om alle functies ook voluit te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:22
Tja, ben vandaag overgestapt van Hi! naar KPN Flexibel met extra snel online, wordt naar verwachting ergens morgen overgezet. Gelukkig niet mijn probleem meer, maar dan nog gok ik dat het goed mogelijk is om gewoon de helpdesk te bellen en naar een Hi Eindeloos Extra snel te verlengen, gooi je 'm de maand erop weer op eindeloos online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:03
Hmm zit wat in, alleen betaal ik nu maar €2,10 (ex) voor eindeloos online, terwijl de switch naar Xtra €14,95 maakt. Wanneer ik dan weer terug ga naar de 'gewone' eindeloos online, betaal ik er €9,95 voor, lijkt mij...

Dat is dus een groot nadeel. Wacht ik liever even tot october.

[ Voor 13% gewijzigd door PhaeTom op 03-07-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs een sim-only verlenging bij Hi! gedaan... met Eindeloos Online bundel inderdaad...
Wat mij te doen lijkt te zijn, is dat ik vandaag mijn Eindeloos Online bundel opzeg en na een maandje weer bestel. Als een nieuwe abonnee zou ik dan op zich de hogere snelheden krijgen....