Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik zou hier graag verbinding maken tot het internet via tethering. Dus internet mbv. mijn gsm toestel. Op het toestel staat Windows Mobile 6.1.(HTC Snap) Mijn provider is Mobistar.(er zou geen block opzitten)

Nu moet ik daarvoor een applicatie downloaden? Kan de verbinding met usb of bluetooth gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

http://lmgtfy.com/?q=Tethering+Windows+Mobile+6.1
:) , volgens mij kan het met behulp van ActiveSync via usb en bluetooth.

[ Voor 4% gewijzigd door DFS op 01-07-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

@DFS ik hou van die site, prachtig ;-)

En het is met activesync inderdaad in te stellen, en eventueel een neiuwe netwerkverbinding aan maken met je mobiel als router.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DFS schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:01:
http://lmgtfy.com/?q=Tethering+Windows+Mobile+6.1
:) , volgens mij kan het met behulp van ActiveSync via usb en bluetooth.
Dat heb ik gedaan. Ik heb op Microsoft.com Windows Mobile Apparaatcentrum 6.1 voor Windows Vista gedownload. Maar er veranderde niks. Nu ik had al Synchronisatiecentrum geinstalleerd. Waar moet ik dan precies die instellingen wijzigen?

Bij mijn Netwerkverbindingen staat LAN verbinding 3.(het mobiel toestel) Moet ik daar nog iets instellen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je telefoon aan en unlocked en hem dan aansluiten via USB en dan krijg je vaak al een opstart scherm waarin gevraagd wordt wat voor verbinding je wilt maken. En anders op je telefoon bij programma's naar gedeelde internetverbinding en dan instellen.
Op je pc hoef je niks te veranderen in principe.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Zoiets zocht ik.

@Tsurany, idd op de computer moest ik niks veranderen. Maarja dat wist ik niet. Uiteindelijk was het niet meer dan toestemming geven in met gsm zelf.
Pagina: 1