Toon posts:

Exchange 2003: berichten afleveren bij niet bestaande users

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem waar ik niet meer uit kom. Zo rond begin maart heb ik twee accounts inclusief mailboxen verwijderd van medewerkers die zijn vertrokken, noem ik voor het gemak medewerker A en B. Beide medewerkers komen niet meer voor in welke adresboek dan ook en hun mailboxen zijn volledig gepurged.

Nu hebben we medewerker C die een mail stuurt naar medewerker D en E. Deze mail wordt keurig afgeleverd maar medewerker C krijgt ook automatisch een onbezorgbaarmelding van medewerker A en B, terwijl deze niet in de 'Aan'-lijst voorkomen. Dit gebeurt ook als bijvoorbeeld medewerker D een e-mail stuurt aan medewerker C en medewerker E. Ook hebben alle genoemde medewerkers geen doorstuurregel in hun Outlook client staan die e-mail doorstuurt. De medewerkers hebben ook geen lokale adresboek waar een verwijziging in kan staan.

Hoe kan het dat Exchange steeds probeert een e-mail af te leveren bij twee personen die niet meer in het AD bestaan? Heb gebeurt tot nu toe alleen bij deze drie personen, maar bij al deze drie personen kan ik geen rare dingen vinden in hun exchange properties of Outlook client.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:51
Je moet eens bij de "Machtigingen" kijken op de Inbox van medewerker C. Staan daar evt (oude) machtigingen van die verwijderde medewerkers?

[ Voor 31% gewijzigd door Pedr0 op 01-07-2009 12:02 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Verwijderd

Topicstarter
Pedr0 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:01:
Je moet eens bij de "Machtigingen" kijken op de Inbox van medewerker C. Staan daar evt (oude) machtigingen van die verwijderde medewerkers?
Daar staan geen machtigingen meer van de verwijderde medewerkers. Zal de fix van sanfranjake nog eens bekijken.