Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista]Probleem bij installatie van SAS 9.1

Pagina: 1
Acties:

• Ingrid1986
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik heb voor mijn studie SAS 9.1 aangeschaft alleen het lukt mij niet om deze op mijn laptop geinstalleerd te krijgen. Mijn vaste desktop ging dat zonder problemen.

Ik start het installatie programmatje op, dan gaat hij voorbereiden en dan zegt hij dat een herstart nodig is. Dus dan doe je dat, en gaat de computer opnieuw opstarten. Maar nadat de computer is opgestart, start de installatie niet weer automatisch opnieuw op zodat hij verder kan. Als je hem dan handmatig aanklikt weer dan herkend hij niet dat je al opgestart hebt, en wil hij dus weer op nieuw opstarten. Waarna hij weer niet verder gaat met installatie, etc.

Op mijn vaste computer lukte dit wel. Daar ging de installatie gewoon na de herstart automatisch weer verder.

Het enige verschil tussen mijn laptop en vaste computer softwarematig is eigenlijk dat mijn vaste computer vista ultimate is en mijn laptop vista business volgens mij.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik weet niet wat voor informatie verder nodig zou moeten zijn om dit op te lossen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Start je de installatie op met dezelfde privileges? Dwz zitten er verschillen in bijvoorbeeld de UAC instellingen?
Wat gebeurt er als je het met Administrator-privileges gaat installeren? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device