Toon posts:

[Surfspot] Meerdere Macs kopen met korting?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt een nieuwe macbook pro te kopen nu ik nog net student ben, waardoor ik nog een flinke korting krijg als ik 'm koop via surfspot (apple on campus).
Omdat mijn ouders eigenlijk ook toe zijn aan een nieuwe computer, zat ik eraan te denken voor hun een iMac aan te schaffen...
Maar kan je meerdere mac's kopen met studenten korting ? Zit er een maximum aan het aantal mac's die je via surfspot aan kan schaffen ?

Alvast bedankt.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Staat dat niet gewoon in de algemene voorwaarden van Surfspot?

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-02 11:07

Step

step@tweakers.net#

Met Apple Eduction (surfspot/apple's eigen discount) kun je 1 desktop en 1 laptop binnen het zelfde jaar halen, dus kort op je antwoord: ja je kunt allebei bestellen.

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• KLK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-02 11:40

KLK

Nog even snel een tip voor je :

http://buyersguide.macrumors.com/

Ook zijn er dus 'rumors' die zeggen dat de iMacs binnenkort in prijs verlagen.

nieuws: 'Apple gaat prijzen iMacs verlagen'

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
KLK schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:14:
Nog even snel een tip voor je :

http://buyersguide.macrumors.com/

Ook zijn er dus 'rumors' die zeggen dat de iMacs binnenkort in prijs verlagen.

nieuws: 'Apple gaat prijzen iMacs verlagen'
Ik vind "fall 2009" nog niet heel erg binnenkort.. Nu wacht ik persoonlijk wel tot dan, maar ik heb dan ook nog geen echte haast om er 1 te kopen.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe zijn trouwens de ervaringen met het aanschaffen van Adobe paketten bij Surfspot? Ik belde gister namelijk naar Adobde om wat na te vragen en ze begonnen meteen met "niet kopen bij 3e partij, kan namelijk wel eens piracy zijn".

Iemand ervaringen?

Lichtelijk off topic, I know :).

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-02 13:34
ronwiel schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:32:
Hoe zijn trouwens de ervaringen met het aanschaffen van Adobe paketten bij Surfspot? Ik belde gister namelijk naar Adobde om wat na te vragen en ze begonnen meteen met "niet kopen bij 3e partij, kan namelijk wel eens piracy zijn".

Iemand ervaringen?

Lichtelijk off topic, I know :).
Surfspot is gewoon een 'legale' partner, je krijgt als student een Student Licentie (SL) - waarbij je de software op 1 pc/mac mag installeren. De SL is (meestal) onbeperkt geldig voor een bepaalde versie, ook als je afgestudeerd bent en het pakket wilt blijven gebruiken. Voor medewerkers van een instelling gelden andere voorwaarden.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wat raar, want die gozer aan de telefoon zei dat je via een studenten licentie van adobe op twee computers mag installeren alleen niet tegelijk mag gebruiken...

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
JottemJ schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:13:
[...]
Voor medewerkers van een instelling gelden andere voorwaarden.
Welke dan ?

Zowieso geldt denk ik voor beiden dat ze het niet commercieel aanwenden ??

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-02 13:34
Vhond schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:51:
[...]

Welke dan ?

Zowieso geldt denk ik voor beiden dat ze het niet commercieel aanwenden ??
Gaat misschien wat offtopic, maar hier komt ie: inderdaad geen commercieel gebruik voor beiden, en de medewerkers licenties zijn alleen geldig totdat de medewerker uit dienst treedt. De SL's blijven ook geldig na afstuderen.
Pagina: 1