Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Zo niet boeiend is het nu toch ook weer niet?
Ik vind nummer 1 en 6 de echte uitschieters in de serie. Heerlijke actie, vooral bij 1.
Bij nummer 2 vind ik het moment dat je hebt te pakken, het net niet. De hand + gitaar van de linker gitarist lopen weg in de achtergrond en vind hem een beetje vies kijken.
Bij nummer 4 knip je de voorste gitarist wel op een heel ongunstige plek door midden, en dat is dan weer heel jammer. Voor de rest vind ik het best een aardige plaat.
Trouwens, mij valt op dat het op alle nederlandse talige forums waar ik kom het verrekte rustig is deze dagen. Denk dat je de schuld bij het weer moet leggen en de beginnende vakanties. Zo niet-boeiend is je serie niet hoor
Bij nummer 2 vind ik het moment dat je hebt te pakken, het net niet. De hand + gitaar van de linker gitarist lopen weg in de achtergrond en vind hem een beetje vies kijken.
Bij nummer 4 knip je de voorste gitarist wel op een heel ongunstige plek door midden, en dat is dan weer heel jammer. Voor de rest vind ik het best een aardige plaat.
Trouwens, mij valt op dat het op alle nederlandse talige forums waar ik kom het verrekte rustig is deze dagen. Denk dat je de schuld bij het weer moet leggen en de beginnende vakanties. Zo niet-boeiend is je serie niet hoor
I make things.
Nee zeker niet, maar het is eenbeetje te mooi weer om de forums af te struinen geloof ik 
Het ligt iig niet aan je kwaliteiten, zitten hele mooie actie shots in, ook de zwart wit omzettingen zijn erg goed uitgevoerd, hele nette serie qadn!!!
1,2 en 6 zijn mijn favoriet!
Het ligt iig niet aan je kwaliteiten, zitten hele mooie actie shots in, ook de zwart wit omzettingen zijn erg goed uitgevoerd, hele nette serie qadn!!!
1,2 en 6 zijn mijn favoriet!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Nummer 2 is mijn favoriet. Fijne serie an sich.
Welke lens/lenzen heb je gebruikt?
Ik had een brute pit verwacht dus ik had enkel de D300 en de 30/1.4 mee.
Geen pit
De meeste mensen waren bij de buren naar Disturbed aan het kijken (saaaaaai).
Alles is dus gemaakt met de 30/1.4. Meeste op F2, enkele foto's op F1.4, als het licht wat slechter werd.
Wel hoge sluitertijd gebruikt (1/350 seconde) omdat het allemaal goed rondstuiterde.
Persoonlijke favorieten zijn trouwens #4 en #5
Geen pit
De meeste mensen waren bij de buren naar Disturbed aan het kijken (saaaaaai).
Alles is dus gemaakt met de 30/1.4. Meeste op F2, enkele foto's op F1.4, als het licht wat slechter werd.
Wel hoge sluitertijd gebruikt (1/350 seconde) omdat het allemaal goed rondstuiterde.
Persoonlijke favorieten zijn trouwens #4 en #5
[ Voor 43% gewijzigd door qadn op 02-07-2009 11:24 ]
Pagina: 1