Toon posts:

Muis glijdt niet meer goed.

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou een logitech cheapo met muiswieltje, maar die glijders aan de onderkant zijn soort van versleten. Daardoor glijdt de muis niet meer goed over de muismat.
Ik had al wat plakband erover gedaan, maar dat slijt nog sneller.. Hebben jullie dit ook en wat doen jullie eraan?

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
En nieuwe logitech el cheapo muis kopen...

ps.
Ken ik jou niet ergens van :)

Verwijderd

nieuwe muis kopen !!!!!!!!

Verwijderd

ps: wat voor ondergrond heb je schuurpapier ???

Verwijderd

Had ik ook.. ff met schroevendraaier muis openmaken en dan de wieltjes en asjes goed schoonmaken: problem solved :)

Verwijderd

Beetje glijmiddel erop misschien ?

>:)

Verwijderd

raptor je zou ook ff kunnen lezen voordat je een reply plaatst...... }:O

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 10:54
Gewoon een optische kopen :)
Geen bewegende onderdelen :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 13:06 schreef smeagollem het volgende:
raptor je zou ook ff kunnen lezen voordat je een reply plaatst...... }:O
Juist heb hem door... ligt niet aan het balletje.. :)

Nieuwe muis kopen!!

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 13:11 schreef GarBaGe het volgende:
Gewoon een optische kopen :)
Geen bewegende onderdelen :)
Die voetjes worden ook smerig

Wat je moet doen is DIT kopen :)

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

helemaal mee eens HlpDsK,
ik heb hem ook en wil al geen andere muis mee. Ik denk dat ik hem binnenkort ook gewoon ee naar school meeneem en dan op de front bus usb poort aansluit.. >:)

te gek dingetje:

Afbeeldingslocatie: http://channels.microsoft.com/products/hardware/library/images/mouse/Hhome_explorer.jpg

kost eigenlijk1 30 piek, ik had hem voor 60 >:)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

daar ziet ie helemaal zilver uit en hij is gewoon saai grijs :(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb de voetjes van m'n Explorer muis gewoon vreselijk smerig en stoffig laten worden. Inmiddels is het laagje onder de voetjes zo dik dat het een soort spiegelglad vilt lijkt. Hij glijdt nu over m'n bureau als een ___ in een ___ :7 Dus: gewoon niet meer schoonmaken ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

kheb de logitech mouseman wheel optical, en opzich is dat optische wel mooi. Maar ik heb heel vaak (ook als de muis stilstaat) dat de cursor bibbert omdat de muis blijkbaar zit te twijfelen of hij nu beweegt of stilstaat. zwaar klote... heb ook al een paar keer gehad dat ik op een verkeerd knopje heb gedrukt omdat hij net op het moment van de mouseclick ff gebibbert had... Optisch is dus ook niet alles :(

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 14:56 schreef PsyFlux het volgende:
kheb de logitech mouseman wheel optical, en opzich is dat optische wel mooi. Maar ik heb heel vaak (ook als de muis stilstaat) dat de cursor bibbert omdat de muis blijkbaar zit te twijfelen of hij nu beweegt of stilstaat. zwaar klote... heb ook al een paar keer gehad dat ik op een verkeerd knopje heb gedrukt omdat hij net op het moment van de mouseclick ff gebibbert had... Optisch is dus ook niet alles :(
Komt waarschijnlijk omdat je een te egale ondergrond gebruikt. Bij mij was 't opgelost door ff met een zwarte stift flink wat krassen op m'n muismat te maken.

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 15:05 schreef Ptah het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk omdat je een te egale ondergrond gebruikt. Bij mij was 't opgelost door ff met een zwarte stift flink wat krassen op m'n muismat te maken.
Denk het niet... Ik heb een tafelblad met fake houtpatroontje derop. Heeft dus in elk geval veel detail, en het is ook mat dus spiegelen kan het probleem ook niet zijn

Verwijderd

Gebruik een muismat en zorg dat je bureau/muismat schoon blijft B-)
Pagina: 1