• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 11:39
Hey iedereen.

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan verderhelpen met mijn probleem.
Mijn (Pioneer) BDP-lx71 speelt plots geen audio meer van mijn csi-blu-ray's, ik heb al twee schijfjes geprobeerd. Tot gisteren ging dit nochtans probleemloos. Ik heb alsook een gewone dvd proberen af te spelen, en die speelt wel correct. Ook als ik via de setup ga van de speler, speelt ie de audio af.

Heeft iemand hier nog enige ervaringen mee? Misschien een tip van hoe ik dit kan oplossen. Schijfjes hebben geen krassen of vetvlekken :s

if it is not broken, don't fix it!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03

DarkSide

theres no place like ::1

BR's in een andere speler proberen. Eventueel de stekker uit je pioneer halen en na (30sec) weer aansluiten. Wie weet reset er wat.
Kan je bv niet van audio track switchen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00

-d-

Firmware misschien upgraden?

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
Heb je per ongeluk een audio format aangevinkt in het blu-ray menu, die de Pioneer niet kan afspelen/decoderen? Zoals bijv dts hd of dolby true hd op de blu-ray (weet niet of dat erop zit bij csi?)

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 11:39
bedankt allemaal voor jullie hulp.

Ik had al gemerkt dat wanneer ik wou switchen van audiotrack, hij gewoon niets gaf :s Ik had buiten de opstart-setup trouwens geen enkele instelling gewijzigd, aangezien ik vond dat het goed stond zo. (voorlopig allesinds...)

Wat heb ik ondertussen gedaan, de firmwire afgehaald, en gebrand. Kom ik bij het lezen van de handleiding van de firmwire over een paar topics: wat te doen indien foutgelopen.

Daar kon ik deze procedure succesvol uithalen=
quote: pioneer
press and hold the �gSTANDBY/ON�h button on the player�fs front panel for over 5 seconds and the power will turn off
quote: pioneer
Press and hold the �gSTOP�h and then the �gSTANDBY/ON�h buttons until the player turns off
welke van deze twee geholpen heeft, weet ik niet. De blu-rays werken normaal, de firmwire update houd ik nog eventjes opzij. Ik hoop vooral dat dit eenmalig was :), het blijft een vreemde zaak doch.

[ Voor 7% gewijzigd door Yoshi op 04-07-2009 13:55 ]

if it is not broken, don't fix it!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
Grappig, lijkt op een soft resetje.

Goed dat die het weer doet! (en dat je de moeite hebt genomen om dit te melden d:)b

[ Voor 26% gewijzigd door Ferry34 op 06-07-2009 00:22 ]

Pagina: 1