Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:19
Beste Tweakers.

Mijn vader wil een nieuwe telefoon. Zijn vorige: htc s710 beviel hem volgens mij niet helemaal goed. Ik heb hem ook en erger mij er ook vaak aan. Traag en vastlopers (zelfs met andere ROMs).

Maar dat terzijde. Hij wil dus een nieuwe en ik denk: laat ik het advies vragen aan de members van tweakers.net.
  1. Hij wil een telefoon hebben die niet zo moeilijk te bedienen is. Hij is niet zo handig met telefoons (al zal hij dat zelf niet zeggen ;) )
  2. Verder moet deze op internet kunnen. Zn mail moet makkelijk geckeckt kunnen worden.
  3. Vooral moet het een betrouwbare telefoon zijn.
  4. Bovendien heeft hij KPN als provider (waarmee sommige telefoons afvallen :( )
Ik zat te denken aan de nieuwste Blackberry (hoe heet die ook alweer?) of de HTC Touch Pro 2
welke denken jullie dat het beste voor hem is, of hebben jullie nog een betere suggestie?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we dat je zelf kunt beslissen wat je moet kopen. Een telefoon kiezen is persoonijk, en met de Telecom-pricewatch, ervaringentopics en reviews welke je met Google kunt vinden, moet je er zelf wel uit kunnen komen. We staan dit soort topics in ieder geval niet toe, zoals je in GSM's Beleid kunt lezen.

Dit topic is gesloten.