Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PS3 Media Server - buffer probleem

Pagina: 1
Acties:

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:48

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey,
ik heb een nogal vreemd probleem met PS3 Media Server icm mijn Xbox 360. Ik ben heel fijn een seizoen prison break aan het kijken, gaat altijd goed, maar nu ik bij aflevering 10 zit wordt het beeld ineens steeds trager gerenderd tot er 1fps oid overblijft. De film start goed, maar langzamerhand loopt de datatransfer terug tot op ongeveer de helft vd aflevering het gewoon niet meer om aan te zien is.

Het vreemde is dat ik dat probleem vooralsnog niet had en afspelen vd files op de pc zelf geen enkel probleem oplevert. Sinds 2 dagen doet ie dit ineens... iemand een id waaraan dit ligt?

De buffer status loopt eerst op en gaat daarna langzaamaan naar beneden, vergelijkbaar zoals een cd buffer langzaam terug loopt aan t eind vh burning proces... heel vreemd

PS; ik heb een AMD 7750BE X2-64 processor met 4gb ram, dus streamen zou geen probleem moeten zijn, zeker niet omdat het hier files betreft die nauwelijks DVD kwaliteit zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door DeNachtwacht op 30-06-2009 19:44 ]

youtube.com/@hisrep

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 15:23

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Probeer het eens met een ander programma (tversity ed) om te kijken of het probleem dan ook optreedt? Raar verhaal is het wel maar mijn gevoel zegt dat het iets met het progje te maken heeft.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Omdat het een probleem betreft een tikje richting Spielerij - Problemen & Vragen en de titel iets duidelijker gemaakt.
HetWonder schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 18:52:
Het vreemde is dat ik dat probleem vooralsnog niet had en afspelen vd files op de pc zelf geen enkel probleem oplevert. Sinds 2 dagen doet ie dit ineens... iemand een id waaraan dit ligt?
Sinds 2 dagen heb je dat met alle bestanden, of enkel met dit ene bestand en die heeft het nooit goed gedaan? Check het inderdaad 's met een ander programma om het bestand of de combinatie met PS3 Media server uit te sluiten.

And I'm the only one and I walk alone.