Het valt me op dat binnen het besturingssysteem dat op de Thomson modems draait meestal veel meer mogelijk is dan op de doos beschreven staat. Al een tijdje zit ik te denken om met de SIP server van de Thomson aan de slag te gaan. Het is een rete goedkope ATA, en waarschijnlijk is het zelfs wat betreft stroom goedkoper om hardware sip aan te sluiten op het modem dan dat je er speciaal een los boardje voor neerzet.
Uit de CLI interface heb ik inmiddels geëxtraheerd dat je op het modem nog 8 apparaten zou kunnen aansluiten, dat lijkt me voor het MKB meer dan genoeg.
Nu vroeg ik mij af, zijn hier meer mensen bezig geweest met de Thomson producten in te zetten voor iets wat voorbij de standaard consumenten zaken, twee lijntjes, gaan?
Uit de CLI interface heb ik inmiddels geëxtraheerd dat je op het modem nog 8 apparaten zou kunnen aansluiten, dat lijkt me voor het MKB meer dan genoeg.
Nu vroeg ik mij af, zijn hier meer mensen bezig geweest met de Thomson producten in te zetten voor iets wat voorbij de standaard consumenten zaken, twee lijntjes, gaan?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!