Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Mede-auteur:
  • Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Call of Juarez: Bound in Blood

Informatie
Call of Juarez: Bound in Blood neemt je mee naar de jaren voorafgaand aan de eerste Call of Juarez. Dominee Ray McCall is nog niet bekeerd tot het huis van God en de enige gebedjes die hij kent, zijn schietgebedjes. Samen met zijn broer Thomas gaat Ray op zoek naar goud, rechtvaardigheid en vrouwen, terwijl ze ondertussen hun best doen om niet voortijdig onder de grond te eindigen. Een schijnbaar onmogelijke taak als je weet waar de twee broers allemaal in verzeild raken.

Het spel vindt plaats tijdens en na de Amerikaanse burgeroorlog. Thomas en Ray starten beide in de game als soldaten van de Confederate Army. Al snel verlaten ze al het leger omdat ze te horen krijgen dat hun thuis in Georgia wordt bedreigd door soldaten van de Union.

Gameplay
Call of Juarez: Bound in Blood beschikt over 2 speelbare characters, beide met een eigen unieke stijl van spelen. Uiteraard is de hoofdrolspeler uit deel 1, Ray McCall, speelbaar. Ook zijn broer Thomas zal in dit deel zijn opwachting maken als playable character.

Het spel zelf lijkt veel op de Call of Duty serie, alle events worden getriggerd door acties die jij als speler maakt. Zo zullen vijanden blijven komen als je op een bepaalde plek zit en pas als je weer wat verder gaat zal de stroom vijanden stoppen.

Ray McCall
Ray is de oudste van de twee broers en moet het vooral hebben van close combat en brute kracht. Hij is dodelijk met dubbele revolvers en een expert met dynamiet. Ray kan meer kogels en klappen vangen dan zijn jongere broer en is een stuk sterker. Die kracht maakt het mogelijk om zware wapens, zoals de Gattling gun, te dragen.

Thomas McCall
Thomas verkiest long range boven close combat. Dit doet hij door gebruik te maken van wapens zoals rifles. Hij is ook een stuk stealthier dan zijn oudere broer, wat het mogelijk maakt om te sneaken en gebruik te maken van throwing knives. Een andere feature is dat hij gebruik kan maken van een lasso, waardoor hij op plaatsen kan komen die normaal niet bereikbaar zijn.

Wapens
De wapens in het spel zijn zo realistisch mogelijk neergezet. Verwacht dus geen futuristische guns, maar wapens die ze in de 19de eeuw ook echt gebruikten zoals revolvers, shotguns en gattling guns.
Back to Top

Mutliplayer
De mutliplayer lijkt op het eerste gezicht wat karig, potjes worden gespeeld met slechts 12 man, echter zit hier meer dan genoeg variatie en diversiteit in om geweldige games te spelen online.

Het meest opvallende aan de multiplayer mode is wel dat er rekening wordt gehouden met de scores. Dus in plaats van het behalen van de meeste kills, wordt er gekeken naar de plek van degene die je zojuist omlegde en aan de hand daarvan krijg je punten. Zo kan het dus zijn dat iemand met 20 kills derde eindigt en iemand met 12 kills op de eerste plaats.

Wat daarnaast opvalt is de grote keuze aan classes. Zodra je begint staan er standaard 5 tot je beschikking (gunslinger, rifleman, miner, sniper en native) en er zijn er nog 8 te unlocken tijdens het spelen (scout, trapper, gunsmith, hombre, spy, officer, duelist en veteran).

Voor een uitgebreide preview op de multiplayermode verwijs ik je door naar deze preview op Gamespot.
Back to Top

Screenshots
Call of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in Blood
Call of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in Blood
Call of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in BloodCall of Juarez: Bound in Blood
Back to Top

Trailers

Gameplay trailer
Fire Your Gun trailer
Ride trailer
Gameplaytrailers op Gametrailers.com
Back to Top

Links
Officiële website
Call of Juarez: Bound in Blood op Gamer.nl
Call of Juarez: Bound in Blood op Insidegamer.nl
Call of Juarez: Bound in Blood op Gametrailers.com
Call of Juarez: Bound in Blood op Wikipedia
Back to Top

Layout door Wiethoofd

[ Voor 14% gewijzigd door JanW op 30-06-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Wijzigingen
- Trailer formaat gewijzigd (bedankt Wiethoofd!)
- Screenshot tabel getweakt (ook bedankt Wiethoofd)
- Lay-out gewijzigd (wederom bedankt Wiethoofd _O_ )

Tot mijn verbazing was er nog geen topic over dit spel. Mocht er iets zijn wat ik vergeten ben, geef dat even door in een DM aub. Het stuk over de multiplayer zal ik nog gaan uitbreiden zodra ik daar meer tijd voor heb.

[ Voor 128% gewijzigd door JanW op 30-06-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:26

Distortion

Bottle to Throttle

Lijkt me een prachtige game, heb me zeer vermaakt met het eerste deel.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Lijkt me inderdaad ook een hele mooie game worden. Heb deel 1 nooit gespeeld, misschien eens kijken of ik die ooit nog ergens kan vinden in een budgetbak.
Dit deel lijkt me toch zeker een geweldige game worden. De sfeer zit wel goed als ik de trailers bekijk en de replay waarde ook, de keuze tussen de twee broers die allebei een andere speelstijl hebben. Enige waar ik nog mijn twijfels over heb is de multiplayer. 12 man is niet veel en hoe willen ze de balans behouden als er keuze is uit 13 klasses. Al zijn ze in de preview van Gamespot best positief over de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Game valt enigzins tegen. Je hebt wel dat western sfeertje, maar de voice acting is niet super goed, en wat ik nog erger vind is dat als je dus met een paar maten op stap gaat, 3 van de 5 er hetzelfde uit zien... De meeste mannetjes zijn gewoon hetzelfde...

Game ziet er goed uit, maar ik viel ook weer niet van mijn stoel er van. En de missies zijn gewoon scripted. Je gaat gewoon van punt A naar B en je knalt onderweg het een en ander neer, en dat is het.
Maar dat is bij CoD natuurlijk ook, maar dat was naar mijn idee wel wat intenser...

[ Voor 36% gewijzigd door eX0duS op 01-07-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb t spel sinds vrijdag op de PS3.
T ziet er allemaal zeer tof en mooi uit, en verhaal is tot nu toe goed.
Alleen was er niks te doen in de multiplayer omdat er nog niemand was..

Ga nu ff kijken of dat al anders is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hoop dat deel twee een hoop verbeteringen met zich meebrengt. Deel een was nogal eentonig en standaard, uiteraard wel leuk keer western te spelen. Leuk om zo even uit te spelen maar minder leuk om het volle pond voor te betalen, hoop dat deel twee meer verwachtingen waar maakt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik vind de game tot nu toe redelijk. Had bij deel 1 veel meer dat ik echt vanaf het begin in het sfeertje kwam. Zeker mede dankzij de goede voiceovers. Nu heb ik dat nog helemaal niet gehad eigenlijk. Maar ben nog niet zo ver, dus wie weet hoe het verder gaat uitpakken. Grafisch leek deel 1 mooier, maar dat kan aan mij liggen. Daar zou ik hem weer voor moeten zien eigenlijk. Dit gaat over de pc versie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 23:06

Vae Victus

Awesome God

Heb hem gisteren besteld, hopenlijk als ik zo thuis kom ligt ie op de mat.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58
JediUberknaft schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:40:
Ik vind de game tot nu toe redelijk. Had bij deel 1 veel meer dat ik echt vanaf het begin in het sfeertje kwam. Zeker mede dankzij de goede voiceovers. Nu heb ik dat nog helemaal niet gehad eigenlijk. Maar ben nog niet zo ver, dus wie weet hoe het verder gaat uitpakken. Grafisch leek deel 1 mooier, maar dat kan aan mij liggen. Daar zou ik hem weer voor moeten zien eigenlijk. Dit gaat over de pc versie btw.
Deel 1 vond ik ook veel mooier. Nu is de viewdistance zodanig klein dat je veel last hebt van pop-up's, vb als je met een paard aan het rijden bent dan merk je dit zeer goed (zeker als je paard aan het sprinten is).

Wat ik nu wel veel leuker vind is dat je bij het begin van een missie moet kiezen tussen 2 verschillende karakters met elk verschillende mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
hier loopt het spel vast al in de cutscene :o

Intel E8500
Geforce 260GTX
Asus P5Q

Nieuwste drivers etc. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:48:
Ik heb t spel sinds vrijdag op de PS3.
T ziet er allemaal zeer tof en mooi uit, en verhaal is tot nu toe goed.
Alleen was er niks te doen in de multiplayer omdat er nog niemand was..

Ga nu ff kijken of dat al anders is..
als ik afga op de filmpjes / sshots, vind ik de grafische schil 'raar'
ik zal proberen dat te verklaren; de blur/fov ziet er vreemd uit in de distance, belichting lijkt soms overdone (licht waar het eigenlijk niet kan - onder een afdak bijv.), poppetjes bewegen alsof ze gister anaal genomen zijn, zo houterig.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 11-09 08:03

Sen

<-->

Ik speel hem op de xbox 360 maar de shootouts lukken me echt totaal niet ik moet het 100x doen en misschien win ik 1 keer begrijp de controls denk ik gewoon niet. Iemand die een tip heeft. Eerder het pistool hebben lukt wel maar hij schiet niet!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Sen op 03-07-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29
Rudyyy schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:32:
hier loopt het spel vast al in de cutscene :o

Intel E8500
Geforce 260GTX
Asus P5Q

Nieuwste drivers etc. Iemand een idee?
Dat had ik ook. In "Documents\Call of Juarez - Bound in Blood\Out\logs\crash.log" vond ik wat audio foutmeldingen. Toen eens geprobeerd met m'n onboard realtek audio ipv m'n theatron dd kaart en dan werkt het wel prima.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58
Ik heb het spel zojuist uitgespeeld. In totaal ben ik er 5h05m mee bezig geweest volgens de overall stats en persoonlijk vind ik het wel een beetje jammer dat het zo kort is. Het spel zelf vind ik wel heel erg vermakkelijk en de missies zelf zijn ook heel leuk.
Het slechte aan dit spel vind ik de view distance, je kunt wel ver kijken maar dan zie je dus gewoon een foto van het landschap in de verte en dit vind ik niet echt netjes afgewerkt. Ik had ook veel last van pop-up's waar je niet echt over kunt kijken en soms vond ik de "heat blur" een beetje te en totaal niet realistisch.
Maar verder een heel vermakelijk spel omdat het eens iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

zaterdag gekocht en klein stukje gespeelt. Ziet er leuk uit. Wilde Westen heb ik een zwak voor.

Wat ik een gigantische plus vind en wat vele games direct mogen (nee, moeten) overnemen is dat je kunt zien hoe ver je bent met het behalen van bepaalde achievements.
Bijvoorbeeld een achievement voor x aantal headshots dan staat er bijvoorbeeld 2/15. Ik weet dus dat ik er dan nog 13 moet maken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
super klote hier, ik zie heletijd zwarte flitsen door het beeld totdat het beeld geheel op zwart gaat en het geluid door blijft gaan. laatste drivers voor alles, en in geen enkele game problemen behalve deze.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

vermakelijk spel tot nu toe maar die quick draw momenten mogen ze er van mij direct uithalen of in ieder geval verbeteren.
Ben nu half uur bezig met 1 quickdraw moment wat ik maar niet kan winnen en heb langzaam de neiging om mijn frustraties duidelijk te maken aan diegene die dat bedacht heeft met een houten plank met wat spijkers erin.
Het kloterige is dat je dan ook helemaal vast zit.
Als ik ooit een game zou produceren zou ik echt iets erin bakken wat je de mogelijkheid geeft om bepaalde stukjes te skippen als het na tig keer nog steeds niet lukt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Quickdraw event is een kwestie van je mouse sensitivity hoog zetten en steeds met je muis naar links te gaan zodat je hand direct bij je holster zit, en als de bel dan gaat je direct kunt grijpen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bleet schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:21:
Quickdraw event is een kwestie van je mouse sensitivity hoog zetten en steeds met je muis naar links te gaan zodat je hand direct bij je holster zit, en als de bel dan gaat je direct kunt grijpen.
Ik weet best wel hoe het moiet hoor. Ben al een eindje in de game dus heb er al een paar gehad.
Daarnaast speel ik op de xbox.

punt is dat mensen, zoals mij, die niet al te handig in dit soort dingen zijn daar helemaal op vast kunnen lopen.
En ik mag toch aannemen dat men een game maakt om mensen te entertainen en niet om te frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Het uiteindelijke gevoel na een beetje uitdaging is toch veel beter dan als alles maar van een leien dakje gaat? :P
Ik heb hem gisteren ook binnen gekregen voor de pc. Ga eens kijken of ik deze week tijd heb.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vae Victus schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 09:18:
Het uiteindelijke gevoel na een beetje uitdaging is toch veel beter dan als alles maar van een leijen dakje gaat? :P
Ik heb hem gisteren ook binnen gekregen voor de pc. Ga eens kijken of ik deze week tijd heb.
Het hoeft ook niet constant van een leien dakje te gaan maar als game-ontwerper weet je wat de lastigere stukjes zijn. Je kunt dan er iets in bakken wat bijvoorbeeld zegt:
"U hebt dit stukje al 10 keer zonder succes geprobeerd. Wilt u dat de CPU dit stuk voor u oplost?
Je kunt dan alsnog verder met het verhaal zonder te veel frustraties. Of je moddert net zo lang aan tot het lukt. Vrije keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al wat meer nieuws over hoe de MP in praktijk is? Ik zag de MP trailer, en de gametypes zagen er veelbelovend uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de eerste missie kan halen?

spoiler:
Zodra je begint loop je dus door die gang en op het einde moet je die lui neer schieten. Zodra je dat hebt gehaald moet je ergens heen maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier ook uitgespeeld op pc, erg leuke shooter. Ik hou veel meer van lineaire knallers met een leuk verhaal dan een sandbox game waar je de helft van de tijd niet goed weet je wat moet doen of wilt doen. Ik vond de Voice acting (vooral van Ray) erg leuk. Speeltijd, 6,5 uur. Wel erg kort imo. Dit was trouwens de prequal op deel 1, dus als je die nog niet gespeeld hebt maakt het voor het verhaal weinig uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 19:48:
Iemand die de eerste missie kan halen?

spoiler:
Zodra je begint loop je dus door die gang en op het einde moet je die lui neer schieten. Zodra je dat hebt gehaald moet je ergens heen maar waar?
spoiler:
Gewoon doorlopen naar rechts, je moet volgens mij die deur intrappen of opblazen daar

Ik vind het trouwens echt een geweldige game. Vooral ook al die verschillende wapens die je kan hebben.
Ik loop nu met Ray met dual 2* rangers en een prime classic rifle
Thomas dual 3* quick shooter of classic gun, weet niet meer precies en een suberb classic rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

MrVegeta schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:28:
Speeltijd, 6,5 uur. Wel erg kort imo. Dit was trouwens de prequal op deel 1, dus als je die nog niet gespeeld hebt maakt het voor het verhaal weinig uit.
Heb ik het net iets sneller gedaan 6 uur 15 min. Ik heb alleen maar een paar secrets gevonden. Moet alle levels nog maar eens doorlopen denk ik.
Verder vind ik de multiplayer erg sterk. Leuke speelmodi zitten er tussen. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook uitgespeeld, het spel speelt erg lekker inderdaad en ziet er goed uit :) Vooral de afwisseling tussen die twee characters, Ray en Thomas vind ik erg leuk. Ook dat betweterige broertje van hun is nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:45

Vis

Zeker vermakelijke game.. ik hoor dat hij wel snel is uitgespeeld, ik speel het lekker rustig en zit nu op 4 uur... als ik speel wil ik wel telkens een chapter verder het verhaal is ook gewoon goed en leuk..
Speel voornamelijk met Thomas, pijl en boog is echt een ruig wapen in de bossen op jacht naar Indianen :)

Het sfeertje is echt lekker.. alleen niet echt het gevoel van vrij rondlopen enzo..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Jammer dat ze niet echt van die western muziek er in gedaan hebben. Nu is het meer van die Mexicaanse metal oid...
"Outlaws", een spel uit ergens in de jaren 90, had bijv. een betere sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Ik heb de missies dat je bij de Confederates zit gedaan. Wel grappig. Een lekkere domme shooter mag soms wel. Ook vind ik het wel leuk dat je echte bad guys speelt. Bijvoorbeeld dat ze bij de Confederates zitten is om ze nog iets 'slechter' te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:49
Ik vind het spel op pc aanvoelen als een port van de console. Grote crosshair, grote teksten... wel jammer. Ook heb ik een auto-aim die ik niet kan uitzetten. Ik kan het wel op een hogere moeilijkheidsgraad spelen maar ik speel het spel voor de sfeer, het verhaal, beetje de Clint Eastwood uithangen enzovoort. Hoeft voor mij niet zo dat ik vaak moet oppassen en een stuk voor de zoveelste keer moet doen. Op de achtergrond heb ik Ennio Morricone spelen want het muziek vind ik ook tegenvallen.

Grafisch vind ik het spel prachtig en sfeervol alleen jammer van die concentrationmode die ik nogal verprutst vind. Het beeld wordt grijs, lelijke rode icoontjes... waarom gewoon niet zoals in het eerste deel? Wel goed dat het na zo veel tijd uitwerkt want in het eerste deel kon je het altijd gebruiken en was het een soort semi-godmode.

Had er graag ook weer stealthmissies erbij voor de variatie maar ik begrijp dat er veel waren die er niks aan vonden in het eerste deel.

Veel lof voor de showdowns, briljant! _/-\o_
Jammer dat je elke keer zo'n bel moet horen, het liefst bepaal ik zelf wanneer ik wil schieten en je hebt niet overal een bel. In het begin vond ik het pokke frusterend maar je moet constant je hand dicht bij je revolver houden en als je gaat draaien ook blijven sturen om er dicht bij te blijven. Wordt het een eitje zo. Het gaat zo snel dat ik nauwelijks de tijd heb om een headshot uit de delen maar ze gaan ook meteen dood als je ze in de ballenbak raakt (maar kan ook liggen dat ik op easy speel, weet ik niet). >:)

Al met al blijft LucasArts Outlaws mijn favoriet, deze game is een goede tweede.

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 16-07-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

One shot one kill, met shootouts. En auto-aim zat ik de eerste keer ook van "err the fuck" maar het is alleen met Ray en zijn dubbele revolver zodat je lekker door kan knallen. Ik heb de hele SP met Thomas gespeeld met zijn rifle :) en pijl en boog. PIJL IN THE FACE.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb er nu 2.5 uur in zitten en ik speel eigenlijk altijd met ray, 2x Superb Quickshooters en een prime shotgun

Die shootouts beginnen eigenlijk wat saai te worden, als je het truukje eenmaal doorhebt, kun je de meeste tegenstanders in een of twee keer neerhalen. Verder heb ik het idee als ik tegen de indianen vecht, dat ik bijna altijd snel out of ammo ben, want die indiaantjes droppen geen kogels voor mijn Quickshooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik vond dit spel echt wel leuk, vooral de verhaallijn van de broers vond ik wel leuk en dat je telkens kon kiezen tussen hen. Ik heb het spel in zo'n kleine 8u uitgespeeld op medium en eigenlijk heb ik maar 1x echt zitten vloeken en dat is de scene waar je achternagezeten word door die ruiters en dat je in de koets zit en de ruiters moet afschieten, ik heb deze een 5tal keer moeten doen voor ik er eindelijk in slaagde om ze behoorlijk snel uit te schakelen zodat er geen 10 naast me reden.

Verder vind ik dit soort spellen echt vet, er mogen gerust meer western shooters gemaakt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

eSCe schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 20:20:
Ik vond dit spel echt wel leuk, vooral de verhaallijn van de broers vond ik wel leuk en dat je telkens kon kiezen tussen hen. Ik heb het spel in zo'n kleine 8u uitgespeeld op medium en eigenlijk heb ik maar 1x echt zitten vloeken en dat is de scene waar je achternagezeten word door die ruiters en dat je in de koets zit en de ruiters moet afschieten, ik heb deze een 5tal keer moeten doen voor ik er eindelijk in slaagde om ze behoorlijk snel uit te schakelen zodat er geen 10 naast me reden.

Verder vind ik dit soort spellen echt vet, er mogen gerust meer western shooters gemaakt worden :)
Ik heb ook een tijdje met die scene gezeten. Ik speelde eerst met de kerel met de rifle, dat lukte gewoon niet. Uiteindelijk heb ik het hele level opnieuw gedaan met de pistolen kerel en dat was veel makkelijker in de koets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Laatst online: 29-05 10:00
Brons schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:05:
[...]

Ik heb ook een tijdje met die scene gezeten. Ik speelde eerst met de kerel met de rifle, dat lukte gewoon niet. Uiteindelijk heb ik het hele level opnieuw gedaan met de pistolen kerel en dat was veel makkelijker in de koets.
Ja maar ik wou niet toegeven en het met Thomas 'rifleman' uitspelen. Hoewel het een pijn in de kont was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
eX0duS schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:53:
Game valt enigzins tegen. Je hebt wel dat western sfeertje, maar de voice acting is niet super goed, en wat ik nog erger vind is dat als je dus met een paar maten op stap gaat, 3 van de 5 er hetzelfde uit zien... De meeste mannetjes zijn gewoon hetzelfde...

Game ziet er goed uit, maar ik viel ook weer niet van mijn stoel er van. En de missies zijn gewoon scripted. Je gaat gewoon van punt A naar B en je knalt onderweg het een en ander neer, en dat is het.
Maar dat is bij CoD natuurlijk ook, maar dat was naar mijn idee wel wat intenser...
heb je het nu over het eerste of 2e deel??

ik vind het spel in iedergeval vlink tegenvallen ik had wel wat meer vooruitgang willen zien. om goed te blijven concureren moet je natuurlijk wel een goede game hebben die in dit geval erg realistisch zou moeten zijn en dat valt dan toch wel een beetje tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Kheb CoJ1 destijds gespeeld vondt het toen al een erg toffe game, omdat het imho na Outlaws de eerste game is die weer een echt goed western sfeertje neer kon zetten.

Nu dus ook CoJ2 gespeeld, erg mooi spel weer, western sfeertje is weer goed, prachtige omgevingen en grafisch is het een juweeltje. Weer compleet scripted maar ik hou daar heel erg van. Leuk verhaal weer, leuke characters en goede voice acting.

Verder is het leuk dat je (bijna) elke level kunt kiezen met welke van de 2 broers je speelt, en dat ze elk hun eigen stijl en wapens hebben. Moet wel zeggen dat ik bijna alles met Thomas gespeeld heb, Khou gewoon van de rifle en die Ray is wel een hele lompe gast :P

Enig minpuntje is dat de oneliners die de broers onder het spelen automatisch tegen elkaar roepen te vaak herhaalt worden... ze hadden er meer moeten bedenken of de frequentie flink omlaag moeten gooien. Ander minpuntje is dat het spel te kort is. Kheb het gister ochtend geïnstalleerd en vandaag uitgespeeld...

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 19-07-2009 21:06 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook. Cool spel. Aparte blur wel ja:P

Shootouts zijn tof:)

Ik heb nergens problemen mee. (pc versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

(Motion) Blur kan je gewoon uitzetten, doe ik ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ook uitgespeeld (PC)
Leuke game opzich.. al is alles wel heel erg voorspelbaar..
Graphics zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Het begin viel me wat tegen, met name omdat er veel mannetjes waren die er allemaal hetzelfde uit zagen.

Maar als de gamer zich verder ontwikkeld valt op dat de graphics best goed zijn, en ook nog eens niet zo'n hele zware eisen van je systeem vragen.

Ook kom je in mooiere situaties terecht als in het begin, dus ik moet mijn mening iets bijstellen dat het toch best een leuke game is.

Qua gameplay maakt het volgens mij heel veel uit of je met Thomas of Ray speelt, want ze volgen toch vaak een andere lijn in het spel.

[ Voor 14% gewijzigd door eX0duS op 21-07-2009 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tis niet dat de verhaal er anders van wordt, zo hier end aar nemen ze idd een andere route, dus krijg je een ander stuk van het elvel te zien, Wapens verschillen, de "bullet-time" werkt anders, en er is een verschil met deuren intrappen/klimmen. geen dramatsiche verschillen ofzo. Maar omdat het spel wel lekker wegknalt overweeg ikh et wel om ook alles nog eens met Ray te spelen.

Game ziet er idd goed uit. 1680x1050 en alles op high ziet er echt goed uit en het draaid prima. Level design is hier en daar ook wel erg mooi. zoals bv die stellage langs de berg waarbij je naar beneden moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Heb het spel ook uitgespeeld sinds gisteren :).
Moet zeggen het is wel een leuk spel met een leuk verhaal erachter. Totaal een ander einde dan ik had verwacht. Vond het ook wel fijn om af te wisselen tussen Ray en Thomas, Thomas is vooral goed in klimmen en dergelijke en Ray is goed voor het close combat gebeuren, dual gun etc.

De gun duels vond ik soms wel irritant, je moet precies goed staan, precies optijd het wapen pakken en precies optijd op de muisknop rammen :p.

De levels waren soms wel erg prachtig, en je hebt genoeg mogelijkheden om te schuilen.

De wapens die je steeds tegenkwam waren ook best wel vet, op het einde bijvoorbeeld de 'Vulcano'(?), die als dual gun gebruiken, wow just wow :p. Dat was een prachtige gun, snel schieten en ook nog eens een hoge damage :p.

Was wel te spreken over het spel :).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Ik heb het spel ook gekocht voor PC, speelt wel prima maar vooral de graphics heb ik toch wat een raar gevoel bij. Het ziet er op zich erg mooi uit, maar kijk es naar die boomtakken in de jungle in chapter 1. Gewoon 2D! En bij de omgevingen heb ik toch wel het call of duty 4/5 gevoel, schitterend om te zien, maar het is meer alsof je voor een mooie foto speelt dan dat je er echt in zit, zo statisch, geen struik beweegt mee..die scene door dat maisveld ook in chapter 2 bijvoorbeeld, je loopt er dwars door heen. Wel erg dat dat nog steeds nodig is in 2009.
Call of juarez 1 draait een stuk zwaarder op mn pc maar is ook wel een stukje mooier eigenlijk. (met de DX10 patch). Ook kwa gameplay had ik bij deel 1 nog wel es het idee dat ik even na moest denken en af toe wat moest zoeken, hier wordt je wel heel erg aan je handje meegeleid.
Maar goed, niet te snel oordelen, ben pas in chapter 2. Maar es verder :)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb hem hier ook voor de PC, ben nog niet zo heel ver en vermaakte me er best mee totdat ik erachter kwam dat er zowel in singleplayer als in de multiplayer levels tarantula's rondkruipen?

Heb dit al van meerdere mensen op internet gelezen en kwam het ook in een review tegen, kan iemand van jullie dat nog bevestigen? En zie je ze dan echt goed? dichtbij?

Durf het bijna niet te zeggen en ik snap best dat het voor de meesten erg lachwekkend moet zijn, maar ik heb een fobie en als ik al een spin zie in een of ander tijdschrift dan heb ik het al niet meer :X

Zal niet de eerste game zijn die ik laat liggen om deze reden en heb het spel ook niet meer aangeraakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Laatst online: 20:50
Ik heb hem uitgespeeld en kan geen spinnen herrinneren, maar ik heb er niet op gelet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sipio schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:39:
Heb hem hier ook voor de PC, ben nog niet zo heel ver en vermaakte me er best mee totdat ik erachter kwam dat er zowel in singleplayer als in de multiplayer levels tarantula's rondkruipen?

Heb dit al van meerdere mensen op internet gelezen en kwam het ook in een review tegen, kan iemand van jullie dat nog bevestigen? En zie je ze dan echt goed? dichtbij?

Durf het bijna niet te zeggen en ik snap best dat het voor de meesten erg lachwekkend moet zijn, maar ik heb een fobie en als ik al een spin zie in een of ander tijdschrift dan heb ik het al niet meer :X

Zal niet de eerste game zijn die ik laat liggen om deze reden en heb het spel ook niet meer aangeraakt :o
Heb ik ook ast van maar ik moet zeggen dan gamen en af en toe plaatjes zien van spinnen mij wel heeft geholpen, waar ik vroeger Thief meteen deinstallde omdat er een spin boven op me sprong doe ik dat nu wat rustiger aan.

Er lopen in CoJ geen reuze spinnen rond ofzo, ik ben er eens ééntje tegen gekomen toen ik achter een boom stond te schuilen, die kroop wat over de grond enzo niets om je druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik kan me eigenlijk ook geen spinnen herinneren... t'is me overignes ook neit opgevallend at de omgeving te "statisch" is, kvon het elvel design over het algemeen wel behoorlijk mooi.

Denk wel dat dit spel te weinig aandacht krijgt, of iig te weinig gespeeld wordt omdat deel 1 bij veel mensen wat tegen viel.... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ben ook geen spinnen tegen gekomen.. wat ik wel zo vet vind ik het neerschieten van vogels enzo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Chaoss schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:04:
Ik kan me eigenlijk ook geen spinnen herinneren... t'is me overignes ook neit opgevallend at de omgeving te "statisch" is, kvon het elvel design over het algemeen wel behoorlijk mooi.

Denk wel dat dit spel te weinig aandacht krijgt, of iig te weinig gespeeld wordt omdat deel 1 bij veel mensen wat tegen viel.... jammer.
Ik speel het nu een tijdje en het is toch wel een mooi gemaakt spel, vooral de personages, gezichten enzo, zijn erg mooi gemaakt. Iets kleurrijker had wel gekund, ik zit wel erg veel tegen een zandkleur aan te kijken heb ik het idee.

Deel 1 werd vooral in recensies niet zo bijzonder beoordeeld. Onbegrijpelijk want het was gewoon een erg leuk spel met een leuk verhaal en veel afwisseling. En zag er ook nog es geweldig uit (had je wel een erg zware pc voor nodig). Nooit begrepen wat er mis was met dat spel..

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

anathema schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:34:
Deel 1 werd vooral in recensies niet zo bijzonder beoordeeld. Onbegrijpelijk want het was gewoon een erg leuk spel met een leuk verhaal en veel afwisseling. En zag er ook nog es geweldig uit (had je wel een erg zware pc voor nodig). Nooit begrepen wat er mis was met dat spel..
Lineair als de pest en soms echt een claustrofobisch gevoel door de beperkte bewegingsruimte, soms irritante glitches zoals dat het gebruik van de zweep niet altijd even soepel ging...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
The Zep Man schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 17:40:
[...]
Lineair als de pest en soms echt een claustrofobisch gevoel door de beperkte bewegingsruimte, soms irritante glitches zoals dat het gebruik van de zweep niet altijd even soepel ging...
Niets lineairder dan vrijwel elke andere shooter ook dus dat probleem zie ik niet. Bij bound in blood is dat nog veel meer, daarbij loop je echt aan een lijntje, je hoeft alleen maar achter een sterretje aan te lopen. Bij deel 1 moest je nog es nadenken af en toe.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Buiten zijn lineaire shooters imho heerlijk... ik krijg er altijd wel een lekker filmisch gevoel van.

En al die "open wereld" shooters ben ik ook wel eens zat. doe mij maar lekker lineair hoor, geen gezoek waar je heen moet, geen gekloot met kaart en gps. gewoon lekker knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Ja klopt, dat filmische is ook het beste punt van de call of juarez spellen. Je zit echt in het verhaal door al die cutscenes. Dat maakte uncharted bijvoorbeeld ook zo geweldig. Doe ik zelf heel wat liever dan Farcry 2 ofzo..

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben momenteel bezig met level 3, Rainy Town, en heb een probleem wanneer ik vanuit de "stage-coach"
moet schieten op mij achtervolgende belagers.
1 persoon krijg ik soms te zien en kan deze ook van zijn paard schieten.
De rest zie ik niet, maar ze schieten wel op mij, en daarom ben ik ook na een tijd dood.
Maar als ik ze niet zie kan ik er ook niet op schieten, dus ik blijf maar doodgaan.
Weet iemand wat ik hier fout doe? :? :? :? :?

m.v.g.

H. Ukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Heel vreemd,

Bij mij kwamen er steeds weer lui op paarden naast de keots rijden, meestal zo'n 2-3 paarden per keer. je checkt wel beide kanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:24:
Heel vreemd,

Bij mij kwamen er steeds weer lui op paarden naast de keots rijden, meestal zo'n 2-3 paarden per keer. je checkt wel beide kanten?
Ja, ik hou beide kanten in de gaten, maar zie geen paarden,
tenminste, eentje komt af en toe opdagen, maar de rest is nergens te bekennen,
ik snap er zelf ook niets van. :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Opzoek naar een save game/cheat dan maar?

Verwijderd

Ik speel op medium, en kan serieus niet voorbij dat tweede 'duel' komen. (Dat is in act II, in Mexico)
Iemand dat al gehaald, op medium dan?

Ben telkens eerder met het pistool pakken, en dan klik je als een gek, maar toch wordt je neergeschoten.
Mijn revolver gaat trouwens helemaal niet over, hoeveel ik ook klik.

Tips?

Trouwens, over dat stukje met die paarden heb ik ook eventjes gedaan. Je moet wat geluk hebben. Keep tryin zou ik zeggen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 22:11 ]

• anathema
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:10:
Ik speel op medium, en kan serieus niet voorbij dat tweede 'duel' komen. (Dat is in act II, in Mexico)
Iemand dat al gehaald, op medium dan?

Ben telkens eerder met het pistool pakken, en dan klik je als een gek, maar toch wordt je neergeschoten.
Mijn revolver gaat trouwens helemaal niet over, hoeveel ik ook klik.

Tips?
Ik speel op hard en heb wel gehaald. Het is soms een kwestie van vaak proberen, maar vooral ook zorgen dat je tegenstander midden in je beeld staat door naar links/rechts te bewegen. Verder moet je na het snel pakken van je pistool niet gelijk schieten maar eerst snel zorgen dat hij gericht is op de persoon...daarna pas klikken.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Ik heb dit spel nu sinds september. Erg leuke game en heb inmiddels bijna alle trophies. Op twee na, alle secrets vinden en de 1mil $ in multiplayer verzamelen (500k/1000k). Nu weet ik dat je kunt boosten door met 4 mensen een bepaalde map kunt spelen, zodat je rond de 150k per 20min kan krijgen.

Nu vroeg ik me af of er nog mensen deze trophy nog moeten halen en willen boosten dit weekend? Moeten we alleen even kijken hoe we dit gaan doen. :) Het gaat om de PS3 versie overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door Jamoru op 15-10-2009 09:27 ]

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel interesse! Mijn PSN is Aiqo.
Kan overigens alleen de zondagavond eventueel of doordeweeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Laatst online: 31-08-2023
Mooie game
Ik kom dus alleen niet voorbij chapter 3 met die stagecoach.
Met beide karakters niet.
Ik heb alles al geprobeerd maar het lukt me niet.
Ik krijg een soort slow motion met twee guns en kan eigenlijk nooit op tijd iets richten.
Het lukt gewoonweg niet.
Ik geef het op.
Mooi spel maar dit soort ,toch eigenlijk wel gameplay fouten, zijn voor mij reden om zo een spel te deinstalleren en te verkopen.
Een spel dient "leuk" te zijn en geen pain in the ass.
Helaas is dat hier dus wel het geval.
Jammer ,maar exit.
Net als overlord 2 eigenlijk, maar daar was het de meer dan belachelijke slechte mousecontrol die mij deed besluiten voortijdig te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 15:30:
Ik heb wel interesse! Mijn PSN is Aiqo.
Kan overigens alleen de zondagavond eventueel of doordeweeks.
Ik heb je toegevoegd en inmiddels had je volgens mij ook al geaccepteerd. Ik kan deze week elke dag. Iemand anders nog interesse? We gaan het doen op deze manier: http://www.youtube.com/watch?v=5GxCgPoFszk

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MatMich schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:59:
Mooie game
Ik kom dus alleen niet voorbij chapter 3 met die stagecoach.
Met beide karakters niet.
Ik heb alles al geprobeerd maar het lukt me niet.
Ik krijg een soort slow motion met twee guns en kan eigenlijk nooit op tijd iets richten.
Het lukt gewoonweg niet.
Ik geef het op.
Tja ik kon het niet laten
Maar het lukt echt niet.
Kan iemand mij vertellen hoe het werkt?
De boel gaat in slowmotion en ik zie 2 crosshairs
Wat moet ik in godsnaam doen?
Ik schiet hooguit mezelf lek maar verder dus niemand
Ik kan niet richten en niks.
Ik kan dit niet uitstaan.
Wie?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Laatst online: 26-06 13:09
Je krijgt twee crosshairs te zien, de ene aan de linkerkant en de andere aan de rechterkant. Met je linkermuisknop schiet je naar de linkercrosshair, met je rechtermuisknop naar de rechtse. Dit is een soort time event, waarbij de twee crosshairs naar elkaar toe bewegen. Het is de bedoeling om in die tijd zoveel mogelijk tegenstanders te killen. Je kan je muis horizontaal bewegen, en hiermee de positie van de crosshairs beïnvloeden. Wanneer een crosshair boven een vijand komt, wordt het rood, en is het de bedoeling dat je schiet ;)

Ik hoop dat je hier wat mee bent. Maandagavond heb ik het spel uitgespeeld, dus het is zeker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
mattderi schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:19:
Je krijgt twee crosshairs te zien, de ene aan de linkerkant en de andere aan de rechterkant. Met je linkermuisknop schiet je naar de linkercrosshair, met je rechtermuisknop naar de rechtse. Dit is een soort time event, waarbij de twee crosshairs naar elkaar toe bewegen. Het is de bedoeling om in die tijd zoveel mogelijk tegenstanders te killen. Je kan je muis horizontaal bewegen, en hiermee de positie van de crosshairs beïnvloeden. Wanneer een crosshair boven een vijand komt, wordt het rood, en is het de bedoeling dat je schiet ;)

Ik hoop dat je hier wat mee bent. Maandagavond heb ik het spel uitgespeeld, dus het is zeker te doen.
Dank je wel.
Helaas helaas het maakt geen fu.. uit.
Ik schiet zo 4 5 keer raak maar er gaat gewoonweg ook nooit iemand dood?????
Je zit ook alleen maar dom op dat slowmotion gedoe te wachten wat de indruk geeft dat je tijd zat hebt, maar er gebeurt gewoon geen reet.
Ik kom nog door dat eerste groepje maar de hoek om schiet ik tig keer raak maar ik haal het echt nooit.
Wat een %$$% k$%%"£$%" level
Ik vindt dit toch echt niet leuk meer.
Dit voelt meer als maar eindeloos proberen dan dat ik er enig gevoel van plezier aan beleef.
Nogmaals ik denk dat gamemakers volkomen hun doel voorbij schieten door dit soort kutlevels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Game gedeinstalleerd en verkocht voor 10 euro
Ik wil de naam van deze godvergeten KUTgame nooit meer horen
Kan definitief op de zwarte lijst van waardeloze onspeelbare games samen met overlord 2
Wanneer gaan ze nu eens begrijpen dat een game spelen LEUK!!! moet zijn en niet onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 06:43

GeeBee

Oddball

Ik heb deze game op Win7 geïnstalleerd, maar ik kom niet in het spel. Ik zie een splash-screen en daarna gaat het spel op zwart.
Patch al geïnstalleerd, maar dat hielp ook niet.

Iemand een tip om dit op te lossen?

Update:
Het uitschakelen van de secundaire monitor heeft het probleem opgelost.

[ Voor 16% gewijzigd door GeeBee op 27-10-2009 18:11 . Reden: Problem solved ]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MatMich schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 01:20:
Kan definitief op de zwarte lijst van waardeloze onspeelbare games samen met overlord 2
Wanneer gaan ze nu eens begrijpen dat een game spelen LEUK!!! moet zijn en niet onmogelijk
:D CoJ was nou echt een moeilijk game maar die shootouts waren wel wat irritant, die jij bedoelde waren wel okay. Trouwens je kan ook gewoon god mode aanzetten voor die shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
MatMich schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 01:20:
Tja, ik speel op hard maar heb dat stukje nou niet echt als moelijk ervaren. Paar keer proberen en lukte toen wel een keer. Wat ik wel moeilijk vind is de allerlaatste shoot-out van het spel tegen die barnsby. Dat heb ik na 15 keer nog niet gehaald. Al weken niet meer geprobeerd ook, maar weer es poging doen...

anathema

Pagina: 1